Trondster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er både Nff og Ingards nettsted nede, eller har jeg DNS-issues? Det siste. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Argh. Det hjalp ikke å flushe heller. Forbannet være gnomene i Telenor. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) . Herlige saker Joey! ^^ @ 2:11, the best part Endret 23. november 2009 av gorpium Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Morsom video. Tenk å bli så hysterisk over en D90 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lenspen ? Takker, den skal jeg sjekke ut! Har mistanke om at jeg må demontere objektivet for å få det helt rent - mener jeg har lest at disse objektivene (tror artikkelen jeg leste var om en Paragon - klin lik) relativt enkelt kan deles i 3 deler som gjør det lettere å rense. Får se om jeg finner den igjen - hvis ikke, er det vel bare å se tøff ut og undre seg over hvilke feiginger det er som trenger arbeidsbeskrivelser? En liten update om Albinar 500mm/8,0, som jeg gikk løs på i kveld. Skulle dere finne på bruke noen hundrelapper på en slik, og bli mektig irritert når det viser seg at griseriet på bakerste linseelement er på innsiden, og at det virker umulig å få greia demontert enkelt, at vanlige verktøy for å skru ut linser (spanners) er for korte - så vit følgende: Kjøp en 1-meters stållinjal på Biltema, fil av 1 mm av bredden i den flate enden, stapp den opp i baken på Albinaren, og skru! Da har du snart den lille rakkeren av en grisete linse liggende i pussefilla Så gjenstår det bare å finne en god måte å få den tilbake på plass igjen... Støvsuger + liten gummislange + tynn selvheftende skumgummi - hmmm Dette blir interessant Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 . Herlige saker Joey! ^^ @ 2:11, the best part Haha. Den var jævlig awesome. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vurderer grep til 5dmkii men 2400 er så dyyyrt ;_; Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Veldig interessant blogpost fra en D700-bruker og proffotograf som prøvde ut E-3 og E-30 + 14-35/35-100 på en event. Han er ikke spesielt negativ.. http://visualsciencelab.blogspot.com/2009/...-long-days.html Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Så gjenstår det bare å finne en god måte å få den tilbake på plass igjen... Støvsuger + liten gummislange + tynn selvheftende skumgummi - hmmm Dette blir interessant Hva med en så dippedup. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vurderer grep til 5dmkii men 2400 er så dyyyrt ;_; Det er det da verdt - du blåser vel like mange kronasjer på en kveld på byen Tom PS. Grattis med overstått. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vurderer grep til 5dmkii men 2400 er så dyyyrt ;_; Haha. Du har enda ikke kjøpt det nei. Slengte det med sammen med huset jeg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Argh. Det hjalp ikke å flushe heller. Forbannet være gnomene i Telenor. OpenDNS. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva med en så dippedup. Testet akkurat støvsugertrikset - funker knall . Trengte ikke engang å fore slangeenden med skumgummi. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vurderer grep til 5dmkii men 2400 er så dyyyrt ;_; Det er det da verdt - du blåser vel like mange kronasjer på en kveld på byen Tom PS. Grattis med overstått. ZoDz er ikke gammel nok for byen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor mye får man for et 400D om dagen? Med grep og kitlinse. Lurer på om jeg skal beholde det som backup når jeg omsider får fatt i et 5D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor mye får man for et 400D om dagen? Med grep og kitlinse. Lurer på om jeg skal beholde det som backup når jeg omsider får fatt i et 5D Jeg foreslår at du beholder den. Det er alltid kjekt å ha et kamera i reserve ... Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Backup er kjekt å ha, i alle fall mer kjekt enn en pose kjeks og en flaske pærebrus, som er den gjeldende bruktprisen for et 400D med grep. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Backup er kjekt å ha, i alle fall mer kjekt enn en pose kjeks og en flaske pærebrus, som er den gjeldende bruktprisen for et 400D med grep. Men husk at hvis han IKKE legger ved kitlinsen, så får han med to poser kjeks og skikkelig brus. Tom PS. sjekk bruktmarkedet på foto.no og finn.no Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Selv om jeg har 5D som backup beholder jeg min 400D rett og slett fordi det er det første speilreflekset jeg kjøpte - og det er temmelig kompakt når jeg tar av grepet og putter 50mm på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå