Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var halveis på vei til å lage ny bruker.

Undergraver ikke det hele systemet? =P

Det stemmer. Derfor stenger vi ute kloner, og øker straffen for den som ikke respekterte utestengelsen.

 

Olsen: Dersom man får epost om utestengelse så er det for sent å si hadet på forumet. Utestengelsen og eposten gis automatisk i samme sekund.

Lenke til kommentar
Var halveis på vei til å lage ny bruker.

Undergraver ikke det hele systemet? =P

Det stemmer. Derfor stenger vi ute kloner, og øker straffen for den som ikke respekterte utestengelsen.

 

Olsen: Dersom man får epost om utestengelse så er det for sent å si hadet på forumet. Utestengelsen og eposten gis automatisk i samme sekund.

 

Hva kan dere gjøre for å stoppe noen som lager en ny bruker etter å fått permban?

 

Skulle tro du hadde dette på det rene Simen1, men nei, man får ikke utestengelse med det samme man får beskjed. Da jeg fikk mine første 2uker, kunne jeg skrive i ca 10 min før jeg ble bannet. Jeg brukte dette til å klage til moderatoren, uten at det hjalp.

 

Om det er kommet et nytt system nå kan jeg ikke si noe om,men tidligere var det iallefall slik.

Lenke til kommentar
Hva kan dere gjøre for å stoppe noen som lager en ny bruker etter å fått permban?

Vi har et pent knippe med metoder men vil selvsagt ikke avsløre alle triksene sånn at man får en smørbrødliste over feller man ikke må gå i. Jeg har grunn til å tro at de aller fleste klonene oppdages.

 

Skulle tro du hadde dette på det rene Simen1, men nei, man får ikke utestengelse med det samme man får beskjed. Da jeg fikk mine første 2uker, kunne jeg skrive i ca 10 min før jeg ble bannet. Jeg brukte dette til å klage til moderatoren, uten at det hjalp.

Det går an å glemme å huke av for utestengelse så man må fikse det etterpå. Da går det litt mer tid.

Lenke til kommentar

Haha! Nå har du jo sagt at du skal lage en ny bruker når / hvis du blir utestengt. Tror du ikke Simen1 (og resten av Crewet) vil være LITT oppmerksom hvis det plutselig dukker opp en bruker 4 min etter at du har blitt utestengt som fyker inn i alle foto-trådene (denne inkludert)?

 

Edit: Det tok dere et par måneder å finne min forrige dobbelbruker (Den med samme IP) og da ble dere tipset, ikke noe dere fant ut.

I følge deg selv var det din brors bruker.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Hehe, du trigger meg til å prøve...

 

Edit: Det tok dere et par måneder å finne min forrige dobbelbruker (Den med samme IP) og da ble dere tipset, ikke noe dere fant ut.

Men det vil nok ikke virke denne gangen, for nå har de en hel mappe på deg ... ;)

 

Nei, du får nok bare oppføre deg pent - så går det bra.

 

Tom

Lenke til kommentar
Haha! Nå har du jo sagt at du skal lage en ny bruker når / hvis du blir utestengt. Tror du ikke Simen1 (og resten av Crewet) vil være LITT oppmerksom hvis det plutselig dukker opp en bruker 4 min etter at du har blitt utestengt som fyker inn i alle foto-trådene (denne inkludert)?

 

Edit: Det tok dere et par måneder å finne min forrige dobbelbruker (Den med samme IP) og da ble dere tipset, ikke noe dere fant ut.

I følge deg selv var det din brors bruker.

 

På grunn av samme IP ble det regnet som dobbelbruker ;)

 

Hadde du fulgt med ahdde du sett at brukeren ble laget i lang tid før jeg le banna, smartass...

Lenke til kommentar

Utvilsomt. :p

 

Det er metoder for å oppdage dobbeltbrukere. Jeg har selv erfaring med slike metoder. Jeg støtter Simens holdning om å ikke nevne disse metodene, da dobbeltbrukere virkelig ikke er å ønske. Det er å undergrave "lov og rett" i et nettsamfunn. Det er en direkte motsetning til rettferdighet å la folk få opprette dobbeltbrukere etter en utestengelse.

 

Period.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...