Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simon A. skal ta minst 10 bilder av superb kvalitet med PanLeica'en i helga. Jeg vil se og jeg vil ha :dribble:

Prøver å finne en 11-22mm til en okey pris, men det er vanskelig. Mulig jeg heller kjøper nytt fra HK.

Edit: Bilder kom kjapt :) Prøv å gå nærmere. Vil se den derre "boka" og "aut åf fåkus blør".

Jeg har da allerede tatt 10 bilder med superb kvalitet, jeg har hatt objektivet en time.

11-22 er da ofte på billigsalg på dotten. :)

Er det noe slikt du tenker på?

1454.jpg

nice! Ble ikke mindre misunnelig nå nei.

*Endre til hemmelig adresse*

Lenke til kommentar
Ellers: Merker meg at det hverken kom særlig med stemmer eller kommentarer til Medtallobjektivet - på tross av to rekker medtall.. :)

Ellers2: Kan tilstå at det var et av de andre bildene som fikk min stemme.

Mulig jeg er litt for smalsynt når jeg skal stemme i slike konkurranser. Jeg leser som oftest emnet og tenker litt over hva som kan ligge i dette, før jeg åpner alle bildene og ser på alle i tur og orden. Til slutt tar jeg en eliminering der jeg som oftest sitter igjen med et. Som oftest samstemmer ikke min stemme med flertallet, men det ser jeg på som en bra ting. Tror det kun har gjort det en gang faktisk. :hmm:

Metallobjektivet kunne sikkert gjort seg som produktbilde, men jeg føler slike bilder gir meg så lite. Ikke har jeg satt meg mer inn i den typen bilder til at jeg ser på dem litt og trykker videre..

Lenke til kommentar
Vel - det er da også mitt første "produktbilde", men poenget mitt er vel heller her hva det er bilde av.. ;)

Ja, og det er kanskje derfor det fikk så lite kommentarer som det fikk. En tomat er liksom hakket mer spennende ;)

..neida. Et slikt bilde lever på hva det er tatt bilde av - ikke hva bildet formidler til den som ser på. (Mulig de mest fanatiske fotoavhengige tullingene burde finne igjen haken sin nede på det tredje knappehullet, menmen.. ) :)

Lenke til kommentar
Ellers: Merker meg at det hverken kom særlig med stemmer eller kommentarer til Medtallobjektivet - på tross av to rekker medtall.. :)

Det måtte jo være ditt bilde med den tittelen.

Men du må da innse at alle lar være å stemme på bildet i protest, siden det er umulig å ikke bli misunnelig på en som innehar denne legendariske makroen. ;)

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Sånn helt usaklig; hvordan har det seg at TV serier plutselig de siste årene har mye bedre art work enn filmer? Som ofte bare har ubrukelige composites satt sammen av en ape.

De fleste HBO seriene etc, har jo sykt mye bra reklame stuff, mens de fleste 12312million budsjett fimene har bare møkk...

Trodde det skulle være omvendt, og at film var den "beste" ;=)

Lenke til kommentar
Går faen ikke ann å skrive 1/500 i Open office Calc, blir gjort om til dato. Fuck it!
Format -> Cells -> Numbers -> Fraction

Skal du unngå at det rundes av så må du velge en egendefinert "Format code" (nederst i dialogboksen), f.eks. "????/????"

Takk, men så det litt sent. Skrev "Sek" bak alle tallene så ble det ikke endra.

Tabellen for filter er fullført, nå er det ut på tur i morgen.

Lenke til kommentar
Sånn helt usaklig; hvordan har det seg at TV serier plutselig de siste årene har mye bedre art work enn filmer? Som ofte bare har ubrukelige composites satt sammen av en ape.

De fleste HBO seriene etc, har jo sykt mye bra reklame stuff, mens de fleste 12312million budsjett fimene har bare møkk...

Trodde det skulle være omvendt, og at film var den "beste" ;=)

Godt spørsmål...sett mange enkeltepisoder av mange serier etterhvert som også gruser mye av det som kommer på kino om dagen.

Likte siste Star Trek, men mener fortsatt at Farscape har enkeltepisoder som spiser Star Trek til frokost.

Lenke til kommentar

Anngåande fotokonkurransen så har eg sendt ein IM til Rokoslokka som eg delte førsteplassen med for å avklara kven av oss som skal arrangere neste konkurranse. Eg har ikkje fått noko svar, og han ser heller ikkje ut til å ha vore innlogga på akam sidan den 15/11.

Skal eg då berre gå igang med å arrangere neste runde, utan å vente på noko svar frå Rokoslokka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...