Trondster Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Snakker vi bagger her eller NSFW greier ..Det kan da være litt av hvert i bagger, esker og sånt.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Snakker vi bagger her eller NSFW greier ..Det kan da være litt av hvert i bagger, esker og sånt.. Time machine deluxeeee. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Bagger, selvfølgelig. All respekt til homofile (noen av mine beste venner er homofile), men jeg er ikke en av dem, og herr Pettersen er så vidt meg bekjent heller ikke det. Korrektum. Du skal få se i morgen. Krysser fingrene for at det ikke regner for mye og at det er lite nok arbeid til at jeg kan ta meg en time pause ned til sentrum for henting. Jasså, dere snakker i kode. Bare kom ut av skapet gutter Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Haha..! Bare hode ditt som vrir og vender på ord. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Haha..! Bare hode ditt som vrir og vender på ord. Mer kode? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Noen med flere boktittelforslag til bildet mitt, eller? Ut å løpe på brygger? Take a long walk on a short pier? Tom Helst ikke. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Noen med flere boktittelforslag til bildet mitt, eller? Ut å løpe på brygger? Take a long walk on a short pier? Tom Helst ikke. Var litt slem der ja Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Hva med en litt religiøs tittel? Bildet er jo veldig lyst. Er det ikke noen religioner som har noe med at man skal fraktes med båt til "himmelen"? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Tror lydkortet på dataen holder på å ta kvelden. Uregelmessig så hører jeg sånn sprakin som man hørte i radioen i gamle dager da det var torden. Uten at jeg spiller av noe lyd. Kan det skyldes andre ting? F.eks. at jeg må ha helt ny datamskin? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Tror lydkortet på dataen holder på å ta kvelden. Uregelmessig så hører jeg sånn sprakin som man hørte i radioen i gamle dager da det var torden. Uten at jeg spiller av noe lyd. Kan det skyldes andre ting? F.eks. at jeg må ha helt ny datamskin? Det er jo helt klart at du må ha en ny datamaskin. Du trenger ikke ny høytalerkabel. Eller høytalere. Ei heller re-installasjon av Windows. Helst ikke. "Ut å stjæla brygger" da ? Tom Endret 19. november 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) :!: MILF, der lo jeg godt gitt... xD Det må jo bli det nye navnet på "ikke slr" kameraene med utskiftbar optikk. Tror lydkortet på dataen holder på å ta kvelden. Uregelmessig så hører jeg sånn sprakin som man hørte i radioen i gamle dager da det var torden. Uten at jeg spiller av noe lyd. Kan det skyldes andre ting? F.eks. at jeg må ha helt ny datamskin? Det er jo helt klart at du må ha en ny datamaskin. Du trenger ikke ny høytalerkabel. Eller høytalere. Ei heller re-installasjon av Windows. Lurer på om det er noe ironi ute og går. Hva har du å si til ditt eget forsvar Tom? BTW, B@L2: har du sjekka alle slidere i kontrollpanelet for lyd? Endret 19. november 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Hva med en litt religiøs tittel? Bildet er jo veldig lyst. Er det ikke noen religioner som har noe med at man skal fraktes med båt til "himmelen"? Ikke dumt tenkt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Nei, jeg har ikke sjekka noen ting annet enn at pluggen til lydkortet er skikkelig inne. Men den skrapingen har kommet uten at den er flyttet på eller uten at jeg har stilt på noe. Får ta en sjekk.. i morgen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Valget er da åpenbart, du er trønder, som betyr at du er elsket over hele landet. Da må du velge en tittel som smaker av trøndersk tradisjon. Valget er klart. Mine damer (er det damer her?) og herrer, jeg gir dere: "Vinsjan på Kaia" Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Helst ikke. "Ut å stjæla brygger" da ? Tja. Kanskje. Men ikke helt den humoristiske stilen jeg er ute etter. Jeg har ord som "tåkefyrste", "tjern", kanskje "savnet" eller "bortkommen". Og andre jeg har kommet på, men glemt igjen. Men jeg får ikke helt til en skikkelig "killer-tittel". Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Hva med en litt religiøs tittel? Bildet er jo veldig lyst. Er det ikke noen religioner som har noe med at man skal fraktes med båt til "himmelen"? Ikke dumt tenkt. I LOTR er det jo sånn, når alvene drar. Men syns jeg husker noe med at de døde måtte ha "fergepenger"? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Valget er da åpenbart, du er trønder, som betyr at du er elsket over hele landet. Da må du velge en tittel som smaker av trøndersk tradisjon. Valget er klart. Mine damer (er det damer her?) og herrer, jeg gir dere: "Vinsjan på Kaia" Jeg er langtifra noen trønder! Jeg er vestfolding, jeg. Jeg bare bor i Trondheim. Tittelen med vinsjer må evt bli noe ala "Vinsjan som e savna på flytebrygga". Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) hmm... Kanskje: Mosekonen Brygger Tror ikke sangen handler om en brygge men. Legger ved sang og tekst. Teksten Var det første som kom opp når jeg søkte brygge på letssingit.com Endret 19. november 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg fant det.. http://no.wikipedia.org/wiki/Charon Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Kall det "Den JÆVLA brygga". Når journalisten spør hvorfor bildet heter det kan du si at det var en del av en replikkveksling; "no e æ faenmæ lei a herran debattn, sjøh, kall dæ den JÆVLA brygga då..". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå