_nomad Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Gjett om jeg tygde lenge på hva en durør gjør for noe da.. Snedig sketsj, forøvrig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Genial sketsj. Naturlich bist ich wet, ich stehe hinter ein Wasserfall eller hva det var. Er mye slikt i lærebøker, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nass? Hinter dem Wasserfall? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ..Og velkommen til fremtiden, forresten. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dette syntes jeg var helt rått. (NSFW) Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Genial sketsj. Naturlich bist ich wet, ich stehe hinter ein Wasserfall eller hva det var. Er mye slikt i lærebøker, ingen tvil om det. Dama har en laerebok, Norsk for Tyske. Kapitel 1: I skogen (her starter probleme for tyskere, fordi skogen stär med liten bokstav) - Hvor er du? - Jeg er her. - Men hvor er vi? - Vi er i skogen. - Hva er det? - Det er et tre. - Ja, men det? - Det er bare en elg. Selvfölgelig med lydskrift ;~) i ßku-gen - wor ér dü? - Jää ér här - Men wor ér wi? - Wi ér i ßko-gen - Wa ér de? - De ér et trä - Ja, men de? - De ér ba-re en élk Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) I et foruminnlegg på dpreview ble det nettopp foreslått å kalle de speilløse kameraene med utskftbar optikk for: Mirrorless Interchangeable Lens Format E: Jeg flirte sånn at jeg ikke en gang greide å skrive rett Endret 19. november 2009 av a_aa Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hahaha.. good one! Gleder meg til i morgen. Kanskje det kommer noe nytt i bagen min. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Glimrende illustrasjonsbilder til denne, forresten. Edit: ..Og les anmeldelsene!!! :D Endret 19. november 2009 av Trondster Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Glimrende illustrasjonsbilder til denne, forresten. Haha! Anmeldelsene er også verdt å få med seg Edit: too late^^ Endret 19. november 2009 av _nomad Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dette syntes jeg var helt rått. (NSFW) Hvis det der er NSFW så lurer jeg på hvor du jobber, kvinnegruppa ottar? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Kjapt lite spørsmål som jeg syntes passet best her: Hvor kan man få rammet inn prints relativt billig? Har to stk prints (16" x 20") jeg kunne tenkt meg å få rammet inn i morgen i Oslo. Noen som vet om et rimelig sted? Endret 19. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dette syntes jeg var helt rått. (NSFW) Hvis det der er NSFW så lurer jeg på hvor du jobber, kvinnegruppa ottar? Ja, vet du hva; jeg jobber faktisk i kvinnegruppa Ottar, jeg. Næh, men jeg syns det er greit å si fra når det er pupper og tisser involvert, sånn for høflighetens skyld. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen med flere boktittelforslag til bildet mitt, eller? Ut å løpe på brygger? Take a long walk on a short pier? Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hahaha.. good one! Gleder meg til i morgen. Kanskje det kommer noe nytt i bagen min. Det gjør det kanskje i min bag også. Hvis du viser meg din skal jeg vise deg min. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hahaha.. good one! Gleder meg til i morgen. Kanskje det kommer noe nytt i bagen min. Det gjør det kanskje i min bag også. Hvis du viser meg din skal jeg vise deg min. Snakker vi bagger her eller NSFW greier Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bagger, selvfølgelig. All respekt til homofile (noen av mine beste venner er homofile), men jeg er ikke en av dem, og herr Pettersen er så vidt meg bekjent heller ikke det. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Genial sketsj. Naturlich bist ich wet, ich stehe hinter ein Wasserfall eller hva det var. Er mye slikt i lærebøker, ingen tvil om det. Dama har en laerebok, Norsk for Tyske. Kapitel 1: I skogen (her starter probleme for tyskere, fordi skogen stär med liten bokstav) - Hvor er du? - Jeg er her. - Men hvor er vi? - Vi er i skogen. - Hva er det? - Det er et tre. - Ja, men det? - Det er bare en elg. Selvfölgelig med lydskrift ;~) i ßku-gen - wor ér dü? - Jää ér här - Men wor ér wi? - Wi ér i ßko-gen - Wa ér de? - De ér et trä - Ja, men de? - De ér ba-re en élk Kan jeg bytte den med min gamle "Lær at tæle dansk?" Har gitt opp Dansk og Svensk og holder på med Norsk nå uten å har skikkelig bok :-) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bagger, selvfølgelig. All respekt til homofile (noen av mine beste venner er homofile), men jeg er ikke en av dem, og herr Pettersen er så vidt meg bekjent heller ikke det. Korrektum. Du skal få se i morgen. Krysser fingrene for at det ikke regner for mye og at det er lite nok arbeid til at jeg kan ta meg en time pause ned til sentrum for henting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå