Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jajaja... Gissan, too bad, du fikk bare innlegg nr 4000, jeg fikk svar nr 4000 Endret 8. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det største problemet jeg har er at de fleste av bildene mine er feileksponert. For å lære meg hva slags blender-, iso- og lukkertidsforhold som passer i de forskjellige situasjonen, hva tror dere er mest effektivt: M, og ta en masse bilder til jeg ser hvilken eksponering som er rett. Av/Tv, og se på forholdet jeg får mellom blender og lukkertid. P, og se hvilke verdier kameraet velger ut i de forskjellige sitausjonene. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Innlegg nummer 4000 er jo mye bedre enn innlegg nummer 4001, da'ah? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 jaja... bare å vente på den magiske 2000 grensa da :!: Har nettopp pløyet igjennom en tråd på nesten 3200 innlegg på Nikoncafe om Nikon 200mm F2 VR... Kansje gire opp sparinga noen hakk Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Av/Tv vil bli mest rett. Kameraet sine verdier er ikke å stole på hele tiden. Med Av/Tv vil du mer lære forholdet mellom lukker å blender, å du kan også prøve deg på bla dypdeskarphet, eller bilder av motiv i rask bevegelse Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Innlegg nummer 4000 er jo mye bedre enn innlegg nummer 4001, da'ah? Nei, du tar nok feil, igjen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, det ble meg. EDIT: Mohahahaha! Nå fikk jeg bare så innmari lyst til å slette de 3-4 innleggene der folk "prøver" å få innlegg nummer 4000 på bakgrunn av at det var off-topic i forhold til emnet :!: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå fikk jeg bare så innmari lyst til å slette de 3-4 innleggene der folk "prøver" å få innlegg nummer 4000 på bakgrunn av at det var off-topic i forhold til emnet :!: Please do so. Takk for hjelpen, Pirja. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hade! Vi har hatt en morsom tid her sammen, [email protected] for de som vil holde videre kontakt! Edit: Phu, false alarm! Endret 8. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hade! Vi har hatt en morsom tid her sammen, [email protected] for de som vil holde videre kontakt! Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hade! Vi har hatt en morsom tid her sammen, [email protected] for de som vil holde videre kontakt! Var ikke du fast bestemt på å forlate forumet for rundt 1 måned siden også? Fjernet alt fra signaturen og skrev "Frihet venter" eller noe slikt? Sikker på at dette ikke bare er enda et "stunt" fra din side? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Aaah, doh, false alarm! Plutselig poppet det opp melding på msn: "Du har mottatt mail fra Forumet" og det er aldri noe godt tegn hos meg, spesiel ikke etter uttalelsen i post #4006. Fikk ikke sjekka med en gang, noe problemer med IE, men gikk inn via Opera og så at det bare var noen som hadde lagt meg til som "venn" Puh, trodde det ventet permban jeg nå. Var halveis på vei til å lage ny bruker. Hade! Vi har hatt en morsom tid her sammen, [email protected] for de som vil holde videre kontakt! Var ikke du fast bestemt på å forlate forumet for rundt 1 måned siden også? Fjernet alt fra signaturen og skrev "Frihet venter" eller noe slikt? Sikker på at dette ikke bare er enda et "stunt" fra din side? Jeg var borte fra forumet i 1 uke, og hadde dagsposting på under 5 poster per dag, that's pretty heavy! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var halveis på vei til å lage ny bruker. Undergraver ikke det hele systemet? =P Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Småsvett trondhjæmer no eller? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Uten å prøve å røpe så alt for mye så lukter soverommet mitt veldig olje nå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Glidemiddel? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hmm.. Spennende og skremmende på en og samme gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå