Kurt Grusom Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Return to this thread! Misset ca 250 sider nå, på tide å få igang fotointerressen igjen eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Return to this thread! Misset ca 250 sider nå, på tide å få igang fotointerressen igjen eller? Her er en kjapp recap av hva som har skjedd/blitt sagt: - Nikon suger - Canon suger - Olympus suger - Pentax suger - Maltwhisky er godt - Øl er godt - Offropic er bra - Offtopic suger - Photoshop oppfører seg som en billig hore - Lightroom oppfører seg som en billig hore - Mac suger og PC eier - PC suger og Mac eier Tror det skal være de viktigste poengene som har blitt diskutert. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Tror det skal være de viktigste poengene som har blitt diskutert. Spotify eier. (You forgot Poland!) Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Super tilbud på City Syd: Likte også advarselsskiltet her.. Ja det må være fælt når vannet kommer der bak Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Tror det skal være de viktigste poengene som har blitt diskutert. Du glemte "Sony suger". Men resten av resymeet er riktig Tom Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hmmm, jeg tenkte gå ut å fryse litt til og se om jeg fikk tatt noen flere nattbilder til fotodugnaden. Men nå begynte nettopp Cyborg på tv2 filmkanalen. Fryse ute i kulda eller hjernedød Jean-Claude Van Damme film fra det gode 80 tallet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Tror det skal være de viktigste poengene som har blitt diskutert. Du mangler "Spotifalkam suger". Lenke til kommentar
ET! Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) (damn the nijaposters) svar til Tomsi: Ja, men det sier seg jo selv uansett. Endret 18. november 2009 av ET! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (damn the nijaposters) svar til Tomsi:Ja, men det sier seg jo selv uansett. Ser ikke ut som om Geir Brekke er enig ... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Du mangler "Spotifalkam suger". Uhm - nei, offtopic-diskusjonen var på 1940-tallet, og da blir det vel heller "Don't mention the war!".. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Endelig er det kjempefint vær til nattfoto og jeg er selvfølgelig stuptrøtt etter å ha spist 2stk. pizza og sett 2012 (TC versjon). Får ta en liten sleelax på sofan og prøve å komme meg ut rundt midnatt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Ellers - filmteknikk og grafikk - hvordan de lagde datagrafikken i Star Wars.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Skulle hoppet tilbake i tid med noen klipp fra en Michael Bay produksjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Tror det skal være de viktigste poengene som har blitt diskutert. Du glemte "Sony suger". Men resten av resymeet er riktig Tom Dessuten var det en liten kolonial ekspedisjon for å kapre nytt land i DNFK, men det endte bare i whiskyprat der også ... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Det viktigste er kanskje at trådreder Olsen har blitt tatt inn i varmen igjen Han forsøkte forresten å stramme inn på OT prat her, uten at det første til så mye endring. Sånn går det når man må la klærne ligge på stranda, mens man tar seg et ufrivillig bad Ryktet vil ha det til at han vurderer å bytte nick til "Uten en tråd - Olsen" Dette er ikke så stygt sagt som det er ment. Du veit at jeg er glad i deg Marius Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Dagens lille god-nyhet for min del er at jeg vant gratisavisen Byavisa (i Trondheim) sin fotokonkurranse denne uka, med dette bildet: Bildet ble tatt under oktoberfesten, men med "feil" objektiv. Litt fornøyd idag. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Grattis. Fikk du noe fin premie da? Jeg synes fortsatt bildet er fantastisk fint. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Takker. Ingenting foreløpig, men: Trykte blinkskudd blir automatisk nominert i Byavisa og Studio G Elite Fotos fotokonkurranse. Hovedpremie fotoutstyr for 10.000 kr. De neste fire får fremkalling av 1500 digitale bilder og fotokurs for avanserte hobbyfotografer. Endret 18. november 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Da er det jo bare å krysse fingrene da. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Helt klart. I kommentaren til bildet skrev de at bildet minnet om et bokomslag. Det kan jeg si meg helt enig i. Det morsomme hadde vært å finne skikkelig teite "boktitler" til bildet, ala Knut Nærums tittel "Døde menn går på ski". Endret 18. november 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå