Sutekh Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) *snøft* Maktmisbruk, nazimoderatorer osv... Endret 17. november 2009 av Sutekh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Tips til dere som er med på nattfotouka http://www.dagbladet.no/2009/11/17/magasin...anelet/9004915/ Så er det bare å få været til å samarbeide. +1 ! Akkurat nå ser det bra ut da. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 *snøft* Maktmisbruk, nazimoderatorer osv... Hehe, må bare få bemerke at innlegget ditt (og L4r5 sitt) ble slettet av en annen moderator, uten min oppfordring... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Stræiting. Gi meg en Jensen Interceptor. Du og Inspektør Lynley? Han gikk vel over til Bristol etterhvert, forresten - ble sikkert mye bal og rustpikkeng med Interceptor'n. Bristol! Velkommen til 50-tallet. Hva er galt med enkel og elegant.Alfa Spider ;~) Ingenting. Men jeg er mer engelsk enn italiensk. Gi meg en av hver. Noen har enn andre ... Tom Hah. *snøft* Maktmisbruk, nazimoderatorer osv... Hehe, må bare få bemerke at innlegget ditt (og L4r5 sitt) ble slettet av en annen moderator, uten min oppfordring... Vi er et mørkt brorskap.. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Helt annet tema (Projekt julepresang til megselv). Har et Rokkor 58mm 1.2 (Minolta MD) som bare ligger der, og samler stöv. Hvilket er deres menig gunstigste vei for ä kunne bruke dette digitalt? Novoflex har adapter til µFT, men µFT kamerar koster fortsatt en del. Finnes ogsä til normal FT. Hvilket kamera er da nödvendig? (Godskjerm for live view fokus?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Helt annet tema (Projekt julepresang til megselv). Har et Rokkor 58mm 1.2 (Minolta MD) som bare ligger der, og samler stöv. Hvilket er deres menig gunstigste vei for ä kunne bruke dette digitalt? Novoflex har adapter til µFT, men µFT kamerar koster fortsatt en del. Finnes ogsä til normal FT. Hvilket kamera er da nödvendig? (Godskjerm for live view fokus?) Vil du ha kompakt hus (E-4x0, E-620)? Eller god søker i tillegg (E-30)? Tom Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Vil du ha kompakt hus (E-4x0, E-620)? Eller god søker i tillegg (E-30)? Tom Jeg vil ha noe som ikke gjör at dama hiver meg ut. ;~) Er tenkt som 2 system. Skulle helst ha plass i sidelomma pä fotobaggen. Kompakt er derfor viktig. Derfor frister µFT, men det er kjapt 4500NOK. Hvis det fantes noe billigere, hadde det vaert ä foretrekke. Ok, effektiv 116mm F1:1.2, gir ikke nok dybde skarphet til at jeg stoler pä söker fokus. Sä, mulighet for forstörelse av bilde i live view blir vell viktigere. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Høres ut som E-620 i mitt hode... Bra bilder, bra ergonomi og samtidig svært kompakt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Høres ut som E-620 i mitt hode... Bra bilder, bra ergonomi og samtidig svært kompakt... Er enig i det. Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Da er ett stk Sigma 70-200 2,8 returnert. Sigma er nødt til å begynne å innføre noen rutiner for kvalitetssjekk snart. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Trenger en grei stereoforsterker som skal drive et høytalerpar med 2x6", treveis, nypris var 5000. Noen med noen gode forslag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Trenger en grei stereoforsterker som skal drive et høytalerpar med 2x6", treveis, nypris var 5000. Noen med noen gode forslag? NAD pleier å være trygt. Tom Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Høres ut som E-620 i mitt hode... Bra bilder, bra ergonomi og samtidig svært kompakt... Er enig i det. Tom Takker Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har E-620 selv og har blitt veldig glad i den. Jeg liker bildekvaliteten, de kompakte objektivene og det kompakte huset. Det ser også ut som om jeg har funnet en laptop som passer kravene mine - Acer Aspire 1810 TZ - 4995,- hos PS data, 4790,- hos NetOnNet (der med 3GB). Er NetOnNet til å stole på? Og hvordan håndterer de service. Ser at jeg får 1GB ekstra hos NetOnNet; men jeg har allerede en 1GB brikke liggende ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Stræiting. Gi meg en Jensen Interceptor. Du og Inspektør Lynley? Han gikk vel over til Bristol etterhvert, forresten - ble sikkert mye bal og rustpikkeng med Interceptor'n. Bristol! Velkommen til 50-tallet. Jeg tror til og med jeg hadde byttet bort D700en mot en velholdt Interceptor. Forøvrig lever Bristol i beste velgående, men Blenheim 3 er stygg som juling. Ser ut som om noen har tatt en 1978 modell Ford Capri S og begått usigelige handlinger med den... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Når man snakker om britiske biler.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Ja - når man snakker om engelske biler.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 En vits som bare engelsk bil-entusiaster kan forstå: God may have invented light, but Lucas invented darkness. http://www.hermit.cc/mania/tmc/articles/lucas.htm Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Stræiting. Gi meg en Jensen Interceptor. Du og Inspektør Lynley? Han gikk vel over til Bristol etterhvert, forresten - ble sikkert mye bal og rustpikkeng med Interceptor'n. Bristol! Velkommen til 50-tallet. Jeg tror til og med jeg hadde byttet bort D700en mot en velholdt Interceptor. Er nok mer en Aston Martin-mann selv. Forøvrig lever Bristol i beste velgående, men Blenheim 3 er stygg som juling. Ser ut som om noen har tatt en 1978 modell Ford Capri S og begått usigelige handlinger med den... Ja, men de selger fortsatt bare til de sjefen liker, og om du kjenner Jeremy Clarkson (som James May gjør) slipper du ikke inn i forretningen. Når man snakker om britiske biler.. Gammel, og genial. Ja - når man snakker om engelske biler.. Gull. En vits som bare engelsk bil-entusiaster kan forstå:God may have invented light, but Lucas invented darkness. http://www.hermit.cc/mania/tmc/articles/lucas.htm Husker en greie på et engelskspråklig bilforum, tenkte tråder fra ymse forum. Civic board: Can't find big enough carbon wing, where to buy? MX-5 board: My MX-5 is stolen! Hummer H1 board: Got some small electric car stuck under my front bumpa. RX-7 board: Engine's gone again, anybody got a spare? Volvo 740 board: Bumped into my house, anybody know any carpenters? Honda Accord board: My Accord still works like a charm. Citroën board: Interior disintegrated! Land Rover Defender board: *1001 different, random problems no one has ever heard about, seen, though about or incountered ever in the history of the world* Endret 17. november 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 NAD pleier å være trygt.Cambridge er også bra, vi kjøpte det etter at den spilte fletta av en litt rimeligere NAD-forsterker på prøvelytting for snart to år siden... Det var en variant til i overkant av 3 lapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå