Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nevnt i en annen tråd, men det kan vel ikke opplyses om for ofte. Til den prisen har man penger tilovers til å kjøpe f.eks. en 50mm f/1,4 fra Sigma. Uten at totalprisen blir for høy. Alternativt kan man kjøpe en skikkelig god normalzoom, og likevel ende opp på drøye 5000.

Lenke til kommentar
Noen som har noen formening om hvorvidt det er trygt å ta T-banen til Tøyen alene, med fotoutstyr på ryggen? Ingen som ville være med til botanisk hage så...

Det burde gå greit. Ha stativ løst i handa, så tenker jeg folk lar deg være i fred :)

 

Tom

 

 

Tror jeg også... Merkelig hvordan et stativ kan minnes om et balltre eller lign... ;) hehe

Lenke til kommentar
Spesielt om det er 3 spisse ben på. Når jeg er i byen med ustyret prøver jeg alltid å se litt morsk ut, og vimser ikke.

Og jeg går selvfølgelig ikke der det erminst folk. Som oftest er byturene mine å gå av bussen, gå 10 meter (Inn på JP) gå ut igjen, og 100 meter til bussholdeplassen :D

Litt pysete? Bor ikke du i barteland, da? Vi som bor i skikkelige byer er nok litt tøffere enn landsby-beboere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...