olegunnaro Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Tjo. Selv foretrekker jeg egentlig å gå rett fra vorspiel til nashspiel i stedet for Ramona. De har i det minste rett type øl (Dahls). Har de bitter? Hvis de ikke har bitter er det epic fail. Ikke så vidt jeg vet. De gangene jeg har forvilla meg inn (og ned) dit har jeg stortsett bare sagt "Halvliter" og dratt kortet. Vet at de har diverse kvasiøl på flasker though, type Corona og den slags. Edit: Hele Ramona er i mine øyne epic fail, hjelper ikke på at man ikke får kjøpt over 22% på fredagskvelder heller. Om man vil ha seg en Jäger eller whisky må man (om man ikke kommer inn på 20+ plassene) på Jernverkspuben, som i allefall er luguber. Endret 15. november 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Høres trist ut. Men men, privatfest er mer morsomt, og billigere. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg snekra sammen dette i GIMP ifbm. en liten skoleoppgave hvor jeg skulle lage det læreren kalte for en "politikerstruts" for at jeg skulle demonstrere at jeg kan grunnleggende bildebehandling. Jeg kaller bildet Ostrixon. Hva synes dere om dette kunstverket? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Hva er forresten beste program/plugin for å fjerne støy? Noise Ninja über alles, eller er det andre bra saker også? ..Er det noen RAW_convertere som er spesielt bra? Hvis plugin - gjerne noe som funker med PS/LR. Jeg bruker Dfine fra Nik software. Du velger selv mellom plug-in til LR/PS. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Flere som følger med på Fotoblur? http://www.fotoblur.com/ Synes det er mange spennende bilder der. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14681882 Noen som kan hjelpe meg med spm. nederst i tråden? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hvis du har en ekstern harddisk så er det bare å kopiere over de filene og mappene du vil ta vare på. Selv pleier jeg opprette en egen partisjon hvor alle dokumenter lagres slik at jeg slipper måtte bruke timesvis på å kopiere filer frem og tilbake på den eksterne harddisken. Endret 15. november 2009 av phax Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Headsettet mitt brakk idag når jeg skulle ta det av . Det var et Sony MDR-V700DJ. Jeg var svært fornøyd med lyden, men det er det andre jeg har hatt som har tatt kvelden pga sprukken plast. Dette eksemplaret har vart i 5-6 år. Hvilke lignende headsett anbefaler dere? Francis Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 AKG K272 hvis det skal være lukket, http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...226&id=1264 Eller K701 hvis du bare vil ha det beste av det beste. http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...,226&id=393 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Takk for anbefaling! Vil ha lukket, da jeg ikke vil holde alle i togvogna våkne om morgenen. De du linket til ser ganske "stueaktige" ut. Finnes det "kule" headsett som kan måle seg meg lyden til 700DJ som jeg hadde før? Francis Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 http://beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B5505 Ligger rundt 2000,-. Fås også i en større variant med aktiv støydemping til en tusning mer. Begge selges hos Soundgarden bl.a, den nye rimeligste fant jeg ikke på nettsiden deres. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Takk - jeg skal sjekke dem ut. Hva tror dere om disse: http://www.ultrasone.com/index_en.php?leve...p;artikel_id=20 VS http://www.ultrasone.com/index_en.php?leve...p;artikel_id=15 Francis Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Aldri hørt om merket før. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Eller K701 hvis du bare vil ha det beste av det beste. http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...,226&id=393 Nyter selv en K701 - snasne saker. De er åpne, så lyd lekker inn og ut. Fint at jeg kan oppfatte ting rundt meg, men ikke fullt så fint at lyden er så god at jeg gjerne skrur litt ekstra opp - og så høres det ekstra tydelig rundt meg.. K702 er såvidt hakket over K701 igjen. Litt slankere bass, men du verden for noen detaljer i bassen!!! Mmmmh. Edit: ..Men ingen av de to alternativene er noe i toget - ikke er de lukkede, og ikke ser du kul ut. Med mindre du har dem hengende rundt halsen. Der ser de tøffe ut, men med dem på hodet ser man litt fjott ut. Endret 15. november 2009 av Trondster Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Beats by Dr. Dre ville jeg i hvertfall prøvd ut før jeg slo i stykker sparegrisen. Jeg har ritignok ikke prøvd dem selv, men den generelle meningen på headfi.org og i samtlige reviews jeg har kommet over, tyder på at de koster langt mer enn de smaker.. Jeg er for tiden ute etter en brukt Canon 50mm f/1,4, og kom over denne annonsen i går. Sendte så karen en mail og spurte om hvilken stand objektivet var i osv. Fikk da dette til svar: "Hei ! Det en ingen feil eller riper på objektivet. Det er nesten som ny alt funkerer." Jeg mener ikke å virke fordomsfull, men lurer på om dette er noe å satse på? Har jo hørt om forskjellige lugubre utenlandske firmaer som annonserer på finn.no via google translate og sånn, og syns det er greit å være føre var.. Har noen her inne handlet med denne karen før, kanskje? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg kjøpte Sennheiser HD555 for noen år siden. De brukes kun hjemme. Ganske greie til den prisen. På jobb bruker jeg Koss PortaPro som så mange andre går rundt med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Dagens whisky-nyhet. Tom Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Beats by Dr. Dre ville jeg i hvertfall prøvd ut før jeg slo i stykker sparegrisen. Jeg har ritignok ikke prøvd dem selv, men den generelle meningen på headfi.org og i samtlige reviews jeg har kommet over, tyder på at de koster langt mer enn de smaker.. Jeg er for tiden ute etter en brukt Canon 50mm f/1,4, og kom over denne annonsen i går. Sendte så karen en mail og spurte om hvilken stand objektivet var i osv. Fikk da dette til svar: "Hei ! Det en ingen feil eller riper på objektivet. Det er nesten som ny alt funkerer." Jeg mener ikke å virke fordomsfull, men lurer på om dette er noe å satse på? Har jo hørt om forskjellige lugubre utenlandske firmaer som annonserer på finn.no via google translate og sånn, og syns det er greit å være føre var.. Har noen her inne handlet med denne karen før, kanskje? Jeg hadde nok kjøpt av han, googlet nr. og han har også annonse ute på foto.no + par positive tilbakemeldinger Vet ikke om jeg ville betalt på forskudd, men det er det svært sjelden jeg gjør uansett. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg hadde nok kjøpt av han, googlet nr. og han har også annonse ute på foto.no + par positive tilbakemeldinger Vet ikke om jeg ville betalt på forskudd, men det er det svært sjelden jeg gjør uansett. Ah, takk for info Han sa "Hvis du betaller forskudd, kan sende fraktfri. Eller 200kr frak må du betaler forskudd og resten 2500 postoppgrav." Så da blir det vel postoppkrav. Eller noe^^ Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Da har jeg sett igjennom Sessions with Joey L. Veldig mye nyttig info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå