Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Tjo. Selv foretrekker jeg egentlig å gå rett fra vorspiel til nashspiel i stedet for Ramona. :p

De har i det minste rett type øl (Dahls). :)

Har de bitter? Hvis de ikke har bitter er det epic fail.

Ikke så vidt jeg vet. De gangene jeg har forvilla meg inn (og ned) dit har jeg stortsett bare sagt "Halvliter" og dratt kortet. Vet at de har diverse kvasiøl på flasker though, type Corona og den slags.

Edit: Hele Ramona er i mine øyne epic fail, hjelper ikke på at man ikke får kjøpt over 22% på fredagskvelder heller. Om man vil ha seg en Jäger eller whisky må man (om man ikke kommer inn på 20+ plassene) på Jernverkspuben, som i allefall er luguber.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en ekstern harddisk så er det bare å kopiere over de filene og mappene du vil ta vare på. Selv pleier jeg opprette en egen partisjon hvor alle dokumenter lagres slik at jeg slipper måtte bruke timesvis på å kopiere filer frem og tilbake på den eksterne harddisken.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Eller K701 hvis du bare vil ha det beste av det beste. http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...,226&id=393

Nyter selv en K701 - snasne saker. De er åpne, så lyd lekker inn og ut. Fint at jeg kan oppfatte ting rundt meg, men ikke fullt så fint at lyden er så god at jeg gjerne skrur litt ekstra opp - og så høres det ekstra tydelig rundt meg.. ;)

K702 er såvidt hakket over K701 igjen. Litt slankere bass, men du verden for noen detaljer i bassen!!! Mmmmh.

Edit: ..Men ingen av de to alternativene er noe i toget - ikke er de lukkede, og ikke ser du kul ut. Med mindre du har dem hengende rundt halsen. Der ser de tøffe ut, men med dem på hodet ser man litt fjott ut. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Beats by Dr. Dre ville jeg i hvertfall prøvd ut før jeg slo i stykker sparegrisen. Jeg har ritignok ikke prøvd dem selv, men den generelle meningen på headfi.org og i samtlige reviews jeg har kommet over, tyder på at de koster langt mer enn de smaker.. :)

Jeg er for tiden ute etter en brukt Canon 50mm f/1,4, og kom over denne annonsen i går.

Sendte så karen en mail og spurte om hvilken stand objektivet var i osv.

Fikk da dette til svar: "Hei ! Det en ingen feil eller riper på objektivet. Det er nesten som ny alt funkerer."

Jeg mener ikke å virke fordomsfull, men lurer på om dette er noe å satse på?

Har jo hørt om forskjellige lugubre utenlandske firmaer som annonserer på finn.no via google translate og sånn, og syns det er greit å være føre var..

Har noen her inne handlet med denne karen før, kanskje?

Lenke til kommentar
Beats by Dr. Dre ville jeg i hvertfall prøvd ut før jeg slo i stykker sparegrisen. Jeg har ritignok ikke prøvd dem selv, men den generelle meningen på headfi.org og i samtlige reviews jeg har kommet over, tyder på at de koster langt mer enn de smaker.. :)

Jeg er for tiden ute etter en brukt Canon 50mm f/1,4, og kom over denne annonsen i går.

Sendte så karen en mail og spurte om hvilken stand objektivet var i osv.

Fikk da dette til svar: "Hei ! Det en ingen feil eller riper på objektivet. Det er nesten som ny alt funkerer."

Jeg mener ikke å virke fordomsfull, men lurer på om dette er noe å satse på?

Har jo hørt om forskjellige lugubre utenlandske firmaer som annonserer på finn.no via google translate og sånn, og syns det er greit å være føre var..

Har noen her inne handlet med denne karen før, kanskje?

Jeg hadde nok kjøpt av han, googlet nr. og han har også annonse ute på foto.no + par positive tilbakemeldinger

Vet ikke om jeg ville betalt på forskudd, men det er det svært sjelden jeg gjør uansett.

Lenke til kommentar
Jeg hadde nok kjøpt av han, googlet nr. og han har også annonse ute på foto.no + par positive tilbakemeldinger

Vet ikke om jeg ville betalt på forskudd, men det er det svært sjelden jeg gjør uansett.

Ah, takk for info :)

Han sa "Hvis du betaller forskudd, kan sende fraktfri. Eller 200kr frak må du betaler forskudd og resten 2500 postoppgrav."

Så da blir det vel postoppkrav. Eller noe^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...