tomsi42 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Toms julekalender på Disney Channel. Den eneste julekalenderen som gir barna en god innføring i skotsk maltwhisky! Ikke Disney Channel, men Discovery Channel Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Foreslår at det kjøres samtidig på begge kanaler. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ouch. Datteren min fikk ipod og Skullcandy Hesh (jada... hun er 8, hun trenger ikke hifi), og jeg er rett og slett slått i bakken over hvor gjennomført ræva lydkvaliteten er. Det høres ut som om musikken spilles gjennom plastbøtter. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Really? Er ikkje Skullcandy usaklig dyrt ? Oo Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ouch. Datteren min fikk ipod og Skullcandy Hesh (jada... hun er 8, hun trenger ikke hifi), og jeg er rett og slett slått i bakken over hvor gjennomført ræva lydkvaliteten er. Det høres ut som om musikken spilles gjennom plastbøtter. Jeg vet ikke hva slags scullcandy jeg testet den gangen min bror kjøpte headset uten å forhøre seg med meg først, men det låt også helt villt dårlig. Ingen dype toner.. Kunne brukt billige øreplugger i stedet. Jeg er forresten ute etter et bra headset som dekker ørene. Ingen som tilfeldigvis har disse? http://reviews.cnet.com/headphones/ultraso...l?tag=mncol;lst Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har MDR-XB500 fra Sony- overraskende bra. Fine på jobben da ingen lyd lekker ut. Har også Grado Signature SR-60 (ny type) som er enda bedre.Men med de, så hører alle andre det jeg hører på Men nydelig lyd. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 WTF! Spotifyen min bestemte seg for å slette ca 5-6GB med offline musikk uten at jeg ba om det Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Edit: Det ordnet seg. Endret 14. november 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ja.. butno. Der kommer nok TWFA til å vinne.Han er administrator, han vet du... :-) Mjo. Men da vinner vel Alastor. Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Oi. Bestandig sagt/skrevet Sandesjøen. Ubrukelige ranværinger.. såså..... Dere har ett brukbart utested og dårlig HB. Nuff said. Toms julekalender på Disney Channel. Den eneste julekalenderen som gir barna en god innføring i skotsk maltwhisky! Ikke Disney Channel, men Discovery Channel Tom Må jo være animert. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 [snip]Jeg er forresten ute etter et bra headset som dekker ørene. Jeg bruker Koss PRO4AA. Kan definitivt anbefale dem. Ikke koster de så latterlig mye heller - jeg tror jeg betalte en 7-800 kroner for dem da jeg kjøpte via Amazon en gang for lenge siden. Eneste ulempen er at de er ganske tunge. Kan bli litt slitsomt, men først etter noen timer. Nå trenger jeg forøvrig en adekvat forsterker til dem; jeg vurderer å bygge en Millet Max og koble den på en Onkyo SE-90PCI som jeg kan putte i PC-en. Men det blir fort dyrt. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Har også Grado Signature SR-60 (ny type) som er enda bedre.Men med de, så hører alle andre det jeg hører på Men nydelig lyd. Tom +1 på Gradoene Det blir et par GS-1000i med tilhørende godisamp på meg, etter jeg vinner i lotto i kveld^^ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Oi. Bestandig sagt/skrevet Sandesjøen. Ubrukelige ranværinger.. såså..... Dere har ett brukbart utested og dårlig HB. Nuff said. Stoners: Jeg er jo den ubrukelige ranværingen i det her tilfellet. Simon: Hvilket brukbart utested? :| Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hører veldig mye positivt om Grado her og der, dog et dyrt kjøp i Norge. Jeg kjører på Denon AH-D1001. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 http://thingsthatexciteme.tumblr.com/post/...1/sienna-miller noen som vet hvem sitt bilde ? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Noen som kjenner noe til en engelsk fotograf som heter Steve Brown ? Tatt mye tyngre rock/metal/emo bilder som Metallica, My Chemical Romance, Slipknot m.m. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er forresten ute etter et bra headset som dekker ørene. Er veldig godt fornøyd med mine Beydynamic DT770 i alle fall http://thingsthatexciteme.tumblr.com/post/...1/sienna-miller noen som vet hvem sitt bilde ? Linken fungerer dårlig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Oi. Bestandig sagt/skrevet Sandesjøen. Ubrukelige ranværinger.. såså..... Dere har ett brukbart utested og dårlig HB. Nuff said. Stoners: Jeg er jo den ubrukelige ranværingen i det her tilfellet. Simon: Hvilket brukbart utested? :| Er ikke Ramona stedet for alle mellom 17 og 20 1/2 som vil bli drita og for mellom 35 og 45 som vil ha sex med de mellom 17 og 20 1/2? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Tjo. Selv foretrekker jeg egentlig å gå rett fra vorspiel til nashspiel i stedet for Ramona. De har i det minste rett type øl (Dahls). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hva er forresten beste program/plugin for å fjerne støy? Noise Ninja über alles, eller er det andre bra saker også? ..Er det noen RAW_convertere som er spesielt bra? Hvis plugin - gjerne noe som funker med PS/LR. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Tjo. Selv foretrekker jeg egentlig å gå rett fra vorspiel til nashspiel i stedet for Ramona. De har i det minste rett type øl (Dahls). Har de bitter? Hvis de ikke har bitter er det epic fail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå