fototim Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Eple til frøken? Greit nok. Moderatorene gjør en viktig jobb, men å stemme på årets mod blir litt i overkant. Endret 13. november 2009 av fototim Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Veldig godt objektiv som du kommer til å nyte men hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje ventet til 24. november. Ryktene sier at Canon kommer til anonsere H-IS versjonen da. http://www.canonrumors.com/2009/11/ef-70-2...nouncement-cr2/ Jo kanskje, men vil den gamle synke noe særlig i pris da? Den nye kommer sikkert til å koste rundt 20k som Nikon sin nye versjon.. Mulig canon stopper og produsere non H-IS versjonen når den nye kommer.. jeg vet ikke. Men jeg gleder meg til å se hva som blir annonsert! Sjangsen er nok stor for at mitt neste objektiv blir 24-70 f/2.8 H-IS, om det kommer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Oi. Bestandig sagt/skrevet Sandesjøen. Ubrukelige ranværinger.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Nå må du løpe og stemme på deg selv som årets bruker, Tomsi. Sikkert en trivelig tråd; men hva dreier det seg om? Nok av trivelige folk på lista ... Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Nå må du løpe og stemme på deg selv som årets bruker, Tomsi. Sikkert en trivelig tråd; men hva dreier det seg om? Nok av trivelige folk på lista ... Tom Det er bare en årlig tradisjon av en popularitetskonkurranse. Brukerne stemmer på hvilken de vil ha som årets bruker 2009. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Det er bare en årlig tradisjon av en popularitetskonkurranse. Brukerne stemmer på hvilken de vil ha som årets bruker 2009. Høres trivelig ut det; men det er et problem med Akam - allle er trivelige der. Ihvetfall synes jeg det. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Vil ikke si det er noe problem i så fall. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Og som vanlig er ikke jeg med. :/ Ulempen ved å ikke være aktiv i OT? Du får vente til det blir avstemming om årets moderator da vet du. Ja.. butno. Der kommer nok TWFA til å vinne. Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Oi. Bestandig sagt/skrevet Sandesjøen. Ubrukelige ranværinger.. Oh yeah. Det er bare en årlig tradisjon av en popularitetskonkurranse. Brukerne stemmer på hvilken de vil ha som årets bruker 2009. Høres trivelig ut det; men det er et problem med Akam - allle er trivelige der. Ihvetfall synes jeg det. Tom Ja, det er et distinkt problem. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ja.. butno. Der kommer nok TWFA til å vinne. Ville definitivt vært en ytterst verdig vinner Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Filtrene mine er kommet =D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ja.. butno. Der kommer nok TWFA til å vinne. Ville definitivt vært en ytterst verdig vinner Jepp. TWFA er en verdig vinner av så godt som alt som er verdt å vinne. Merkelig at han ikke har fått en Oscar ennå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Og som vanlig er ikke jeg med. :/ Ulempen ved å ikke være aktiv i OT? Du får vente til det blir avstemming om årets moderator da vet du. Jeg lurer på hvem som vant i fjor,og hvem som kom på andre plass Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ja.. butno. Der kommer nok TWFA til å vinne. Ville definitivt vært en ytterst verdig vinner Jepp. TWFA er en verdig vinner av så godt som alt som er verdt å vinne. Merkelig at han ikke har fått en Oscar ennå. Han burde definitivt fått en julekalender etter seg Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ja.. butno. Der kommer nok TWFA til å vinne.Han er administrator, han vet du... :-) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke jeg sett en sånn "oppgi antall pixler og dpi så får du størrelsen i utskrift på papir" kalkulator? Finnes det... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke jeg sett en sånn "oppgi antall pixler og dpi så får du størrelsen i utskrift på papir" kalkulator? Finnes det... http://auctionrepair.com/pixels.html noe sånt? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke jeg sett en sånn "oppgi antall pixler og dpi så får du størrelsen i utskrift på papir" kalkulator? Finnes det... http://auctionrepair.com/pixels.html noe sånt? Eneste minuset var enheten som ble oppgitt i tommer. En med cm eller mm er best. Men denne duger selvsagt , takker Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eneste minuset var enheten som ble oppgitt i tommer. En med cm eller mm er best. Men denne duger selvsagt , takker Hva med å bruke Google Calc? der kan du selv spesifisere lengdeenheten du vil ha? Den likte ikke ordet "pixels", så det fjernet jeg fra ligningen. Men: Bare å søke etter 5762 / (300 / inch) in cm - endre selv "5672" til ønsket antall pixler og "300" til ønsket dpi. Er ikke vanskelig å regne direkte til cm selv heller: 5763 / 300 * 2.54.. Er som kjent bare å dele pixler på dpi for å få antall tommer, og så er det trivielt å gange med 2.54 for å få cm. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Eneste minuset var enheten som ble oppgitt i tommer. En med cm eller mm er best. Men denne duger selvsagt , takker Hva med å bruke Google Calc? der kan du selv spesifisere lengdeenheten du vil ha? Den likte ikke ordet "pixels", så det fjernet jeg fra ligningen. Men: Bare å søke etter 5762 / (300 / inch) in cm - endre selv "5672" til ønsket antall pixler og "300" til ønsket dpi. Er ikke vanskelig å regne direkte til cm selv heller: 5763 / 300 * 2.54.. Er som kjent bare å dele pixler på dpi for å få antall tommer, og så er det trivielt å gange med 2.54 for å få cm. Jo, men jeg liker ikke at google lagrer alle "målene" min som kan ved en senere anledning brukes mot meg Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Oi. Bestandig sagt/skrevet Sandesjøen. Ubrukelige ranværinger.. såså..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå