a_aa Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Jeg bruker kun DOF merkene på objektivene for å sette hyperfokal avstand. Synes det virker litt unødvendig med tabell hvis man har slike merker på objektivene sine. Francis +1 (på mine kjære manuelle objektiver, that is)! Edit: la til quote Endret 13. november 2009 av a_aa Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Da har jeg skaffet meg lovlig versjon av den nyeste DVD-en til Joey Lawrence. Gleder meg til å titte på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Nå må du løpe og stemme på deg selv som årets bruker, Tomsi. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Og som vanlig er ikke jeg med. :/ Ulempen ved å ikke være aktiv i OT? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Tror det har noe med at du er fra Sandesjøen... Edit: må vel legge ved et smily, humor på nettet osv.: Endret 13. november 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det heter EN smiley! Men pytt, om folk ikke vet å sette pris på trivelige småbyer er ikke det mitt ansvar. Nemlig. Endret 13. november 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Er innlegget ditt et forsøk på å samle stemmer til deg selv, L4r5? Jeg er sjeldent utenfor akam.no, så årets medlem har jeg ikke fått med meg.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Tomsi FTW!!!! Fyren burde fått sin egen Julekalender sendt på NRK! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Tomsi FTW!!!!Fyren burde fått sin egen Julekalender sendt på NRK! Disneychannel Fixed. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Det heter EN smiley! Men pytt, om folk ikke vet å sette pris på trivelige småbyer er ikke det mitt ansvar. Nemlig. Sorry, trøtt etter en lang dag. Kan vel ikke si at jeg har vært så alt for mye i Sandesjøen - sist så jeg stortsett bare innsiden av en heller trist gymsal på en av VGSene (var på korpstur). Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Tomsi FTW!!!!Fyren burde fått sin egen Julekalender sendt på NRK! Disneychannel +1 :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Tomsi FTW!!!!Fyren burde fått sin egen Julekalender sendt på NRK! Disneychannel +1 :!: Flamef#&kers Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Hmmm. Mulig det blir en 70-200 2.8 is i morra.. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Tomsi FTW!!!!Fyren burde fått sin egen Julekalender sendt på NRK! Disneychannel +1 :!: Flamef#&kers Hmmm... Søket på - Flamef#&kers - fant ikke samsvar med noen dokumenter. Forslag: Sjekk at alle ordene er stavet rett. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hmmm. Mulig det blir en 70-200 2.8 is i morra.. Veldig godt objektiv som du kommer til å nyte men hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje ventet til 24. november. Ryktene sier at Canon kommer til anonsere H-IS versjonen da. http://www.canonrumors.com/2009/11/ef-70-2...nouncement-cr2/ Endret 13. november 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Tomsi FTW!!!!Fyren burde fått sin egen Julekalender sendt på NRK! Disneychannel +1 :!: Flamef#&kers Hmmm... Søket på - Flamef#&kers - fant ikke samsvar med noen dokumenter. Forslag: Sjekk at alle ordene er stavet rett. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Flamefucker Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Veldig godt objektiv som du kommer til å nyte men hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje ventet til 24. november. Ryktene sier at Canon kommer til anonsere H-IS versjonen da. http://www.canonrumors.com/2009/11/ef-70-2...nouncement-cr2/ Jo kanskje, men vil den gamle synke noe særlig i pris da? Den nye kommer sikkert til å koste rundt 20k som Nikon sin nye versjon.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Ad prog-diskusjonen rundt side 1985: Hvorfor er ikke Neal Morse nevnt? Sjekk spesielt The Door. Og hva med hans gode, gamle band Spock's Beard, som riktignok ikke har noen av sine store hits på Spotify..? Jeg var på konsert med ham i fjor, og vil bare ha sagt at det var en STOR opplevelse. Han åpnet øynene mine for prog-sjangeren. Gratiskonsert i et bittelite lokale i Trondheim.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Det heter EN smiley! Men pytt, om folk ikke vet å sette pris på trivelige småbyer er ikke det mitt ansvar. Nemlig. Sorry, trøtt etter en lang dag. Kan vel ikke si at jeg har vært så alt for mye i Sandesjøen - sist så jeg stortsett bare innsiden av en heller trist gymsal på en av VGSene (var på korpstur). Sandnessjøen, ikke Sandesjøen. Stamneshallen er nok ikke det mest spennende, nei. - Toms julekalender på Disney Channel. Den eneste julekalenderen som gir barna en god innføring i skotsk maltwhisky! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Og som vanlig er ikke jeg med. :/ Ulempen ved å ikke være aktiv i OT? Du får vente til det blir avstemming om årets moderator da vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå