Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skader ikke med litt eldre musikk. :wee:

 

The Small Faces - Lazy Sunday.

 

For oss som er litt mer rojalistiske av oss kan sikkert også Zadok the Priest med LPO, RCS og Andrew Davis være flott (denne synger de Abbey rett etter at monarken er kronet).

 

Bonanza-themen med Lorne Greene er også gode greier. Lorne Greene er kongen.

 

Og sist - men ikke minst - Master McGrath med the Blarney Lads.

 

Men.. Screw you guys, nå skal jeg fotografere Vamp. Kos dere med Tir N'a Noir! :fun:

Lenke til kommentar
Sikker på at du fant det til £169? På siden du linket til koster A-169, altså den i aluminium, £169, mens C-169 koster £289 og da er det ikke så mye å spare lenger..

Ah - dang!

Men - 2822kr inkl frakt er allikevel ikke gæærnt når man slipper mva innenfor EU - får nok litt bedre garanti enn fra hongky kongky og eBay.. ;)

 

Edit - ahem - så var det å regne i norske kroner. :blush:

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Takker alle sammen. Mye bra musikk. Passer fint når man vasker kjøkken :)

 

Når det kommer til progrock så må jeg bare si; Ingen, absolutt ingen slår Dream Theater.

Nyeste album er konge. Noen av de roligere låtene er meget bra.

Sjekk ut låt 3, 5 og 10. De 3 siste minuttene på låt 5, Best of Times, er knall.

To Live Forever er ei annen låt jeg har hørt litt mye på...

Lenke til kommentar
Når det kommer til progrock så må jeg bare si; Ingen, absolutt ingen slår Dream Theater.

 

Høyh - ingen lagde bedre progrock en en del nordmenn på 70-tallet. Faktisk med Jahn Teigen i spissen.

 

Mine favoritter da er Popol Vuh (med Jahn Teigen på vokal) og Ruphus. Sistnevnte finnes desverre ikke på Spotify - men det finnes litt på

og en til

 

Samt så har plutselig Popol Vuh med

dukka opp på tuben... nydelig stykke musikk

 

PS : vel og merke norske Popol Vuh (seinere kalt Popol Ace) og ikke det tyske bandet Popol Vuh :)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
In The Court of the Crimson King av King Crimson :yes:

Hadde bestemt meg for at det var nok musikkprat, men den der fortjener en rungende "+1"! :)

Sitter og hører på det nå, faktisk. Good stuff.

 

Av dagens progband (og band generelt) er nok Porcupine Tree favoritten. Fantastisk band som har holdt på siden sent åttitall. De har forresten verdens beste trommis, Gavin Harrison, som tilfeldigvis også spiller med King Crimson for tiden.

Lenke til kommentar

Har heldigvis ikkje like mykje panikk som tidligare når eg posta her inne. Kameraet blei overlevert til JapanPhoto og dei skal sjekke ut kva som skjer vidare med det. Reknar med at det vil ta to-tre veker før eg får svar, noko som er litt kjedelig når eg endelig har tid til å gå ut å ta bilder. Kameraet som vart ødelagt i dag var eit Canon 30D og eg fekk beskjed om at dersom det ikkje var til å redde, så ville eg mest truleg få eit 40D ettersom 30D ikkje er tilgjengelig lenger. Ser jo at dei ikkje har 40D til salg i nettbutikken heller, men kan det då bety at den lokale butikken her, fortsatt har nokre eksemplar igjen?

 

Forresten takk for svar til de som svarte meg tidligare i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...