lurfelus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skuespillere er vanlige folk de også, ingen er perfekt Har noen av dere sett filmen Paranormal Activity? Ser den nå. Sett den, var litt skuffa. Trodde filmen skulle være mye skumlere etter traileren å dømme. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Perkele.. føttene er helt ødelagt, 6 timer stående, First Lego League. Savner Lego. Bare 6 timer? Har tilbragt 9 timer stående hver dag denne uken på hardt steingulv (bare 6 timer i dag dog) Jeg har da hatt værre ting, men det er rett og slett bare slitsomt å stå i time etter time. Du er klar over at det er mulig å sitte på gulv også? Endret 7. november 2009 av arthoz Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er filmen virkelig? Er det en ordentlig dokumentar eller en sånn Blair Witch greie? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser litt merkelig ut hvis mannen bak disken sitter på gulvet gjør det ikke? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er filmen virkelig? Er det en ordentlig dokumentar eller en sånn Blair Witch greie? Jeg tar det som en Blair Witch-greie. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser litt merkelig ut hvis mannen bak disken sitter på gulvet gjør det ikke? Nei da Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 De er skuespillere. Det er en Blair Witch greie. Husker jeg så filmen Entity for mange år siden. Den skal være basert på delvise virkelige hendelser, Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hm... Det virker som om "hovedbildedisken" min har blitt syk. Hva finner jeg om jeg åpner en WD MyBook? SATA eller IDE-grensesnitt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hm... Det virker som om "hovedbildedisken" min har blitt syk. Hva finner jeg om jeg åpner en WD MyBook? SATA eller IDE-grensesnitt? 99% sjanse for SATA. Den jeg spratt opp var det. Passe gammel. Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Pakke alle bildene til rar, ser ut som om dette kan ta litt tid Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor pakker du bildene dine? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Lettere å overføre en fil.. Har ikke backup, så tenkte jeg skulle legge igjen en fil hos min far, en på laptopen og en ett anna sted Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tar jo dobbelt så lang tid totalt da. Og en mappe er da like greit? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ser ikke hvordan de er lettere å overføre en fil enn en mappe nei.. Men hvis du bare skal pakke det for å samle det i en fil velger du "store" under compression. Da komprimerer han ikke filene og du sparer en haug med tid. Det går også mye raskere å pakke opp filen igjen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så vet jeg det til neste gang Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du tjener uansett veldig lite på å komprimere jpeg feks (jeg vet selvfølgelig ikke om det er det det er snakk om, but still) Er det sånn at man ikke er noe i fotoverdenen om man ikke har en flickr-bruker? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 De fleste som har flickr er ikke noe de heller =D Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Noen som kjenner igjen objektivet? 50mm 1.4 eller 85mm 1.8 kanskje? 85/1.8 Ser ut som en 50mm ja. 50/1.4 har ikke så stort frontelement, så det er nok 85mm. Da har jeg lånt med meg hjem en 5DII og 24-70. Blir kjekt å leke seg med. Endret 8. november 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hadde Sigma 24-70 en stund, før jeg fikk prøve Canon sin. Jeg solgte Sigmaen relativt fort etter det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er ikkje sigma sin 24-70 2,8 ganske god da ? Oo De jeg kjenner som har den mener ihvertfall den er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå