tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Søt bildeserie, tenkte jeg skulle dele den. første bildet kunne med hell vært fjernet, fikk ikke akkurat lyst å se videre.. Resten var søte da. Pass deg, før du vet ordet av det, så er du med i serien Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pass deg, før du vet ordet av det, så er du med i serien Tom Jeg vet ikke helt hvor godt du følger, med men jeg har altså en sønn på 9 år. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg som alltid har trodd du bare var jævla ung. (ref. profilbildet) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis du er vaksinert mot svineinfluensa, men får fugleinfluensa - blir det da griseflaks? Du er og blir kongen over dårlig humor.(Siden dette kan tolkes på flere måter så opplyser jeg om at det er ment som et kompliment.) Jeg som alltid har trodd du bare var jævla ung. (ref. profilbildet) Neida, det er guttungen min det. Han er ca. tre og et halvt på bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg vet ikke helt hvor godt du følger, med men jeg har altså en sønn på 9 år. Det var vel det jeg kom på, sånn ca. 30ms etter å ha trykket post Tom Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Neida, det er guttungen min det. Han er ca. tre og et halvt på bildet. Jeg ironerte. Har fått med meg det iløpet av mine alt for mange år på dette forumet her.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I dag kjøpte jeg meg ny monopod. Manfrotto M680B med M234RC hode ... Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om en uke eller to kommer jeg også til å poste her om utstyr jeg har kjøpt meg, men særdeles usikker på hva det blir. Enten Sigma 30mm f/1.4 med Zuiko mellomring, eller så blir det Sigma 25mm f/1.8..... Med mindre jeg bare flesker til og kjøper Zuiko 50mm f/2.0. Dilemas. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om en uke eller to kommer jeg også til å poste her om utstyr jeg har kjøpt meg, men særdeles usikker på hva det blir. Enten Sigma 30mm f/1.4 med Zuiko mellomring, eller så blir det Sigma 25mm f/1.8..... Med mindre jeg bare flesker til og kjøper Zuiko 50mm f/2.0. Dilemas. Zuiko 50mm f/2 Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Var rimelig sikker på den tidligere jeg også, men mener den til tider blir for tett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Var rimelig sikker på den tidligere jeg også, men mener den til tider blir for tett. Da foreslår jeg Sigma 30mm f/1.4 i tillegg Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sigma 30/1,4 + EX-25 = Sigma 30/1,4 og Sigma 50/1,4 på Oly E-serie = Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hehe. Ja det blir alltid mye fram og tilbake før en klarer å bestemme seg for hva en skal kjøpe. Hadde jeg bare hatt penger nok til å kjøpe samtlige objektiver så. Meeen en liten veiviser å se at 25mm ikke blir videre anbefalt, da jeg kanskje kan utelukke den. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har du E-4x0 eller E-620? 25mm pancake er perfekt til de små husene. Har den også Gå for Sigma 30/1,4 eller Panleica 25/1,4 hvis størrelse og kroner ikke er så viktig. Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I dag kjøpte jeg meg ny monopod. Manfrotto M680B med M234RC hode ... Tom Jeg ser ikke nytten av hode på monopod, men hva vet man! Må vist oppdatere, da jeg "bare" har Manfrotto 676B. Neida, grei og billig den. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg ser ikke nytten av hode på monopod, men hva vet man! Idiotisk spørsmål: har man ikke hode på de for å få snudd kamera i portrettmodus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har du E-4x0 eller E-620? 25mm pancake er perfekt til de små husene. Har den også Gå for Sigma 30/1,4 eller Panleica 25/1,4 hvis størrelse og kroner ikke er så viktig. Foreløpig er det E-510 jeg er i besittelse av. Størrelse er så absolutt ikke viktig ettersom jeg ikke har noe behov for å flashe kamerautstyr for noen. Penger derimot har jeg en grense på 4500,- foreløpig. Får se om lønninga blir noe triveligere enn antatt. Så får jeg ta en mer konkret avgjørelse i uka som kommer. Men alltids greit å rådspørre seg litt, så en ikke kjøper noe totalt ubrukelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg ser ikke nytten av hode på monopod, men hva vet man!Må vist oppdatere, da jeg "bare" har Manfrotto 676B. Neida, grei og billig den. Tar bilder i portrett-format også, vettu Idiotisk spørsmål: har man ikke hode på de for å få snudd kamera i portrettmodus? Netopp! Tom Endret 6. november 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) I dag kjøpte jeg meg ny monopod. Manfrotto M680B med M234RC hode ... Tom Jeg ser ikke nytten av hode på monopod, men hva vet man! Må vist oppdatere, da jeg "bare" har Manfrotto 676B. Neida, grei og billig den. Hode på monopod er veldig praktisk for å kunne vippe opp/ned uten å måtte holde stativet i lite stabilitetsvennlige vinkler. Også veldig praktisk på konserter da man ofte vil peke oppover (20-25 grader), greit å slippe å sette stativet på den stakkars fotografen som står foran Edit: Bruker stort sett foba kulehode på monopod selv. Endret 6. november 2009 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Husk å gå igjennom oktoberfestene, finn flotte bilder og nominer din favoritt. Du trenger ikke å ha deltatt selv. Men jeg tror ikke at man får lov til å nominere seg selv Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå