Eltviken Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen her som bruker den nye iMacen til å redigere og jobbe med bilder på? Gode erfaringer? Hvordan er skjermen? bruker Macbook Pro men synest redigeringen på denne skjermen er brukbar. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Panelet har fått en vesentlig oppgradering og kan anbefales som "jobbskjerm", men personlig hater jeg disse glossy overflatene. Er en grunn til at jeg sitter med matt skjerm og hood rundt skjermen min. Edit: Forøvrig er ikke MacBook Pro noe mer egnet enn andre bærbare maskiner til fargekritiske operasjoner på grunn av panelet som brukes. Jeg synes det er rett og slett kjipt at Apple kan presse inn TN-paneler i såpass dyre maskiner. Endret 5. november 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Noen her som bruker den nye iMacen til å redigere og jobbe med bilder på? Gode erfaringer? Hvordan er skjermen? Jeg, og den er awesome. Den glossy overflaten plager meg ikke, men har du lys rett bak der du sitter så kan det bli veldig plagsomt. Selv har lampa i taket.. uvanlig nok. Det er faktisk den uhyre bra skjermen som gjør denne maskinen til et så utrolig godt kjøp som det er. Snakker selvsagt om 27" nå, 21,5" er for småjenter. Endret 5. november 2009 av phax Lenke til kommentar
OleSimen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 noen her inne som har hørt om Per Eide? En kompis som var lærling hos han fortalte meg at de brukte iMac til redigering av bilder ++ skulle tro det var godt nok for de fleste da... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er denne som er drømmeobjektivet, da. Joda, det er et drømmeobjektiv. I betydningen "du kan bare drømme om å få tak i et". Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har fortsatt 4 Spotify invites... jeg har dessuten en D700 med 24-120VR og 4GB minnekort til 16.000. Ser praktisk talt helt ny ut og med kvittering fra april i år... Ikke helt så bra som den andre pakken jeg gikk glipp av tidligere i dag, men fortsatt et knallkjøp IMHO. Gratulerer. Det skal være store eksemplarvariasjoner på 24-120VR. Noen av de som har fått et som er bra har vært fornøyde. Siden det kom på kjøpet er det jo bare å sette i gang med utprøvingen. Finnes jo et hav av MF og AF fastoptikk å supplere med. Vivitaren har du vel fremdeles? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er denne som er drømmeobjektivet, da. Joda, det er et drømmeobjektiv. I betydningen "du kan bare drømme om å få tak i et". Det ligger fortsatt et på Ebay til 1450 USD.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 noen her inne som har hørt om Per Eide? En kompis som var lærling hos han fortalte meg at de brukte iMac til redigering av bilder ++ skulle tro det var godt nok for de fleste da... Du kan bruke hva som helst for bilderedigering. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Du kan bruke hva som helst for bilderedigering. Også tavle og kritt. Men det tar litt lenger tid. Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Wohoo! PWs, stativ og paraply har blitt levert. 2 dager fra US. Det er mindre enn Posten bruker å sende en liten pakke fra Oslo. Momsavgifter på frakt ect? Endret 5. november 2009 av Mollenpriz Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og regnes momsen ut i fra totalpris eller pr vare? Hvorfor lurer du på det? Resultatet blir det samme. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og regnes momsen ut i fra totalpris eller pr vare? Hvorfor lurer du på det? Resultatet blir det samme. Tipper at at han egenlig lurer på om det er moms på frakt og tollavgiftene også. Og det er det vel ? Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Indeed. Formuleringen min var litt for drøy. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det regnes mva på frakt dersom gjenstanden koster mer enn 200 kr ja. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen her som bruker den nye iMacen til å redigere og jobbe med bilder på? Gode erfaringer? Hvordan er skjermen? Jeg, og den er awesome. Den glossy overflaten plager meg ikke, men har du lys rett bak der du sitter så kan det bli veldig plagsomt. Selv har lampa i taket.. uvanlig nok. Det er faktisk den uhyre bra skjermen som gjør denne maskinen til et så utrolig godt kjøp som det er. Snakker selvsagt om 27" nå, 21,5" er for småjenter. Godt å høre! Jeg vil nok heller ikke plages av glossy skjerm, da jeg har brukt laptop med det i et halvt år nå snart.. Da er det bare å avgjøre om jeg egentlig trenger iMac Ble så fristet da jeg så prisen.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen her som bruker den nye iMacen til å redigere og jobbe med bilder på? Gode erfaringer? Hvordan er skjermen? Jeg, og den er awesome. Den glossy overflaten plager meg ikke, men har du lys rett bak der du sitter så kan det bli veldig plagsomt. Selv har lampa i taket.. uvanlig nok. Det er faktisk den uhyre bra skjermen som gjør denne maskinen til et så utrolig godt kjøp som det er. Snakker selvsagt om 27" nå, 21,5" er for småjenter. Godt å høre! Jeg vil nok heller ikke plages av glossy skjerm, da jeg har brukt laptop med det i et halvt år nå snart.. Da er det bare å avgjøre om jeg egentlig trenger iMac Ble så fristet da jeg så prisen.. Kinolerret here i come Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor finnes det ikke en billig (og bra) EF-S 10mm prime? (eller primes for EF-S at all) Dårlig gjort av Canon synes jeg, ~6000kr+ for å få skikkelig superwideangle blir for dyrt for meg :\ Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har bursdag i dag, og fyller 23 år. Men jeg føler meg fortsatt ikke 1 år eldre. Lenke til kommentar
Namielus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) finnes det ef-s primes overhode? Er ikke det kun billige crop-linser (som oftest i plast)? Endret 5. november 2009 av vetlittomaltmenikkemyeomnoe Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takk til han eller hun som sendte meg spotify invite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå