arela Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da er jeg også i gang med høstsalg av fotoutstyr ... EF-S 10-22mm er sendt til kjøper, og Sigma 50-150mm er lagt ut på foto.no ... Tom Jeg har opprydding også, og har sendt en D300 nordover og en 35mm f/2 sørover. Fremdeles en Micro-Nikkor 60mm og en 24-85mm ute på foto.no Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hva fikk du for 10-22en? 4.500,- Det som står igjen på listen min er en Sigma 50mm f/2.8 macro, BG-E2N grep og 30D'en. 30D'en er det mulig jeg venter med å selge. Tom Er den 50mm'eren til canon? Kunne tenkt meg 50mm macro og, og den skal være bra.. Eller? Edit: da kan jeg selge e510, kitobjektiv og fl36 blits, og frigjøre litt penger, forhåpentligvis.. Endret 4. november 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er den 50mm'eren til canon? Kunne tenkt meg 50mm macro og, og den skal være bra.. Eller? Edit: da kan jeg selge e510, kitobjektiv og fl36 blits, og frigjøre litt penger, forhåpentligvis.. Det er for Canon, ja. Er du interessert, send en PM. Du er helt på vei ut av Olympus, ser jeg. Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja det er det optisk kabel kalles for tos-link,mens s/pdif ser nesten ut som en vanlig phono kabel, men fører samme digitale signalet som den optiske gjør. Ahaa! Da lærte jeg noe _nyttig_ i dag også Du trenger optisk eller coax, alt ettersom hva du har ut av PCen din. S/PDIF sier bare at du har en digitalutgang, ikke hvilken. Ser ut som om jeg har både optisk og coax. Ser ut som om receiveren har 3 av hver også, så da er det vel hipp-som-happ hva jeg velger(?) Er det noen forskjell på dem? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, hvis ikke de vil satse på større sensor, vil ikke jeg satse på dem Men ja, virker tryggere å legge penger i canon.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, hvis ikke de vil satse på større sensor, vil ikke jeg satse på dem Men ja, virker tryggere å legge penger i canon.. Nok av folk med store sensorer. Jeg kommer til kjøre blandingsbruk; der Olympus skal ta hånd om allround-fotograferingen (stikk-ord kompakt størrelse - meget god optikk). Så blir det en 5D MK II med fast-optikk som en makker. Tom Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da sendte jeg tilbake 70-200 som det var noe feil med. Hell i uhell, da kjører jeg på med 70-200 2.8 IS versjonen i stedet tenker jeg Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) FAEN! Har betalt for Spotify i 1mnd. og fant nettopp ut at jeg har ødelagt iPod Touch'en min. Har klart å ødelegge mini-jack utgangen Edit: iTunes volumet var på null etter oppdateringen. Alt fungerer Der sparte jeg 1500kr. Endret 4. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jøss,fant War of the world "movie themes" på sportify. Nå rister det i heile heimen Edit:var dessverre en nyere utgivelse,håpet på orginalutgaven fra 70tallet ? Den fra -53 du mener? Musikken er uansett bare jukse-Wagner. Godt å høre du endelig fikk tak i et eksemplar, Anew. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja. Men det betyr selvsagt ikke at alt finnes. Hvis du stort sett er ute etter ganske mainstream musikk er det gode muligheter for at du finner det du trenger – ønsker du mer obskure innspillinger er det vanskelig. Jeg hører mye på klassisk – selv om det finnes mye, er det også enorme mengder perler som mangler. Jeg har noen tusen CDer det er komplett uaktuelt å rippe – meningsløst mye jobb. CD-spilleren blir. Jøss,fant War of the world "movie themes" på sportify. Nå rister det i heile heimen Edit:var dessverre en nyere utgivelse,håpet på orginalutgaven fra 70tallet ? Når du først hører på filmmusikk så kan du jo prøve denne versjonen av The Imperial March Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser ut som om jeg har både optisk og coax. Ser ut som om receiveren har 3 av hver også, så da er det vel hipp-som-happ hva jeg velger(?) Er det noen forskjell på dem? Så lenge du ikke må ha veldig knekk på kabelen er det samme ja. Optisk kabel er avhengig av at "lyset" treffer begge ender. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Den fra -53 du mener? Musikken er uansett bare jukse-Wagner. Nei,det kom ut en dobbel LP på 70/80 tallet ? med musikktemaer "en form for dramatisering med musikk i bakgrunnen/forgrunn" angående og få tak på sponsorer for nyutgivelse av filmen,som det aldri ble noe av. Har LP'en men ikke spiller,får finne dem fram så jeg kan finne den riktige utgivelsen. Endret 4. november 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har fortsatt 4 Spotify invites... jeg har dessuten en D700 med 24-120VR og 4GB minnekort til 16.000. Ser praktisk talt helt ny ut og med kvittering fra april i år... Ikke helt så bra som den andre pakken jeg gikk glipp av tidligere i dag, men fortsatt et knallkjøp IMHO. Gratulerer - blir spennende å se hva du får ut av 24-120mm-en. Den skal visstnok være rimelig utskjelt ... Jo takk. Ryktene sier at den ikke er så halvgal på 12Mp FX, og det er jo praktisk med VR i en "feriezoom", så jeg kommer til å gi den en sjanse før jeg evt. selger den videre. Det beste er jo at det fulgte med et sånt Hoya HMC UV-filter! Rart å se gjennom søkeren med UV-filteret på - reflekser alle veier! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når det blir så mange spotify-links så forstår jeg mer og mer de som klaget så fælt da vi diskuterte whisky.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mange her som har abonnement?Jepp, fekk overdose av Roberta og Jonathan, so då vart det Premium. Har dermed nokre invitasjonar liggjande òg, om det framleis er nokon som ikkje har fått – berre send PM. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Olympus DSLR - har alle inkl eldre modeller RAW modus ? Har en kollega som ikke har klart å finne det i sitt, han skal ta med kameraet på jobb en dag... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ta godt vare på det filteret, Anew. Men pass på å ikke få riper i det, for de fra Hoya er ganske dyre. eBay har et passende filter som du kan sette på utenpå filteret ditt, så du ikke får riper i det, og det til $2. Billig forsikring for å ta vare på et dyrt filter. Nei,det kom ut en dobbel LP på 70/80 tallet ? med musikktemaer "en form for dramatisering med musikk i bakgrunnen/forgrunn" angående og få tak på sponsorer for nyutgivelse av filmen,som det aldri ble noe av.Har LP'en men ikke spiller,får finne dem fram så jeg kan finne den riktige utgivelsen. Jeff Wayne sin musikal fra -78? Wikipedia PS: De har ordentlig musikk også på Spotify. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Edit: da kan jeg selge e510, kitobjektiv og fl36 blits, og frigjøre litt penger, forhåpentligvis..Hva skal du ha for det? Er spesielt intr. i blitsen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Olympus DSLR - har alle inkl eldre modeller RAW modus ? Har en kollega som ikke har klart å finne det i sitt, han skal ta med kameraet på jobb en dag... Ja, det mener jeg bestemt. Husker du modellnummer? ... neppe, ettersom du spør på den måten du gjør ... Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 E-10 har RAW http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_e10.asp Har vel ikke gamlere enn det? svar på pm tomsi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå