Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
99kr./mnd. gir bedre kvalitet og null reklame.

Premium-abonnement gir også mulighet til å ha spillelister lastet ned så du har tilgang også når du er offline; dette gjelder også mobilversjonen (som du ikke har tilgang på uten Premium-konto). Men hvis du ikke oppgraderer med umiddelbart får du rikelig med anledning til å bli kjent med disse tilbudene. ;)

Lenke til kommentar

Er dette noe som er kommet for å bli?

 

Legger de til ny musikk hele tiden?

 

 

1188kr/året er en grei pris å betale så lenge de ikke plutselig kutter ut hele greia.

Slipper å tenke på hd plass og datakræsj. Jeg mistet alt av mp3 i sommer, har 8 DVD'er med mp3 filer som jeg ikke har orsket å overføre til maskina.

Lenke til kommentar
Da denne tråden er tilbake på gamle veier i mangel på fotoproblemer:

Jeg har et hovedkort med "1 x S/PDIF In header" og "1 x S/PDIF Out header", er det coax digitalkabel jeg trenger for å få lyden i best mulig kvalitet over til receiveren (H&K AVR255)?

 

Har null peil på SPDIF/optisk/whats-its-name.

 

Ja det er det ;)

optisk kabel kalles for tos-link,mens s/pdif ser nesten ut som en vanlig phono kabel, men fører samme digitale signalet som den optiske gjør.

Lenke til kommentar
Er dette noe som er kommet for å bli?

Kommer jo an på om forretningsideen funker. Og der er det ingen garantier. Med andre ord kan du komme til å betale for å leie musikk en stund – for så å plutselig ikke ha noe musikk fra siste par år når de bestemmer seg for å legge ned tjenesten.

Legger de til ny musikk hele tiden?

Ja. Men det betyr selvsagt ikke at alt finnes. Hvis du stort sett er ute etter ganske mainstream musikk er det gode muligheter for at du finner det du trenger – ønsker du mer obskure innspillinger er det vanskelig. Jeg hører mye på klassisk – selv om det finnes mye, er det også enorme mengder perler som mangler.

 

Jeg har noen tusen CDer det er komplett uaktuelt å rippe – meningsløst mye jobb. CD-spilleren blir. :)

Lenke til kommentar
Ja. Men det betyr selvsagt ikke at alt finnes. Hvis du stort sett er ute etter ganske mainstream musikk er det gode muligheter for at du finner det du trenger – ønsker du mer obskure innspillinger er det vanskelig. Jeg hører mye på klassisk – selv om det finnes mye, er det også enorme mengder perler som mangler.

 

Jeg har noen tusen CDer det er komplett uaktuelt å rippe – meningsløst mye jobb. CD-spilleren blir. :)

 

Jøss,fant War of the world "movie themes" på sportify.

 

Nå rister det i heile heimen :)

 

Edit:var dessverre en nyere utgivelse,håpet på orginalutgaven fra 70tallet ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt 4 Spotify invites... jeg har dessuten en D700 med 24-120VR og 4GB minnekort til 16.000. Ser praktisk talt helt ny ut og med kvittering fra april i år... Ikke helt så bra som den andre pakken jeg gikk glipp av tidligere i dag, men fortsatt et knallkjøp IMHO. :)

 

Takk til alle(!) dere som tipset meg om annonsen på foto.no jeg hadde oversett (hvem annonserer en "D 700"?? :D)

Lenke til kommentar

Too bad for you! Does "torrent" ring any bells? :p

 

Genialt opplegg. Men de skulle hatt en begrensning på gratis musikk. Mer reklame for å få brukere over til abonnement. Jeg må prøve en måned med premium abonnement. Har iPod Touch og Spotify app nå.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt 4 Spotify invites... jeg har dessuten en D700 med 24-120VR og 4GB minnekort til 16.000. Ser praktisk talt helt ny ut og med kvittering fra april i år... Ikke helt så bra som den andre pakken jeg gikk glipp av tidligere i dag, men fortsatt et knallkjøp IMHO. :)

Gratulerer - blir spennende å se hva du får ut av 24-120mm-en. Den skal visstnok være rimelig utskjelt ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...