Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er spotify?

 

Den låta var bra, Francis.

 

 

Jeg har prøvd å finn ei låt som jeg ikke har hørt siden 90-tallet. Trur den var med på en test-plate som HiFi-klubben gav ut. Låta heter noe med Thunder. Kjedelig når gode låter bare forsvinner fra bakhaue :(

 

 

Det er så deilig med 2 skjermer. Har LR2 på den nye skjermen og alt annet på iMac-skjermen.

Sikkert ikke så kjemebra skjerm å redigere bilder på, men den kan ikke være noe dårligere en den på iMac'en.

1229 låter på spotify med thunder i navnet. Satser på noen har en invute til deg.

Lenke til kommentar
Hva er spotify?

 

Den låta var bra, Francis.

 

 

Jeg har prøvd å finn ei låt som jeg ikke har hørt siden 90-tallet. Trur den var med på en test-plate som HiFi-klubben gav ut. Låta heter noe med Thunder. Kjedelig når gode låter bare forsvinner fra bakhaue :(

 

 

Det er så deilig med 2 skjermer. Har LR2 på den nye skjermen og alt annet på iMac-skjermen.

Sikkert ikke så kjemebra skjerm å redigere bilder på, men den kan ikke være noe dårligere en den på iMac'en.

1229 låter på spotify med thunder i navnet. Satser på noen har en invute til deg.

 

Yep, pm meg epostadressen din.

Lenke til kommentar
Og om det er noen andre som trenger spotifyinvites, så har jeg 11 igjen som ingen andre vil ha. smile.gif

 

Jeg har ikke spotify, så ja takk! wink.gif

 

"Spotify" har jeg aldri vært borti; noen som har en invitasjon til overs?

Så tar jeg gjerne i mot

 

Snakk om ekstra skjerm ingen som har vurdert denne:

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19688951

 

Jepp, pm meg e-post adressen din :) Ser at nautica har problemer med å motta den på e-post, så alternativt kan jeg PM'e kodene til dere.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...