# offline Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Alltid tenkt at 2 skjermer må være utrolig slitsomt Tja... Jeg liker den løsningen jeg har. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er spotify? Den låta var bra, Francis. Jeg har prøvd å finn ei låt som jeg ikke har hørt siden 90-tallet. Trur den var med på en test-plate som HiFi-klubben gav ut. Låta heter noe med Thunder. Kjedelig når gode låter bare forsvinner fra bakhaue Det er så deilig med 2 skjermer. Har LR2 på den nye skjermen og alt annet på iMac-skjermen. Sikkert ikke så kjemebra skjerm å redigere bilder på, men den kan ikke være noe dårligere en den på iMac'en. 1229 låter på spotify med thunder i navnet. Satser på noen har en invute til deg. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er spotify? Den låta var bra, Francis. Jeg har prøvd å finn ei låt som jeg ikke har hørt siden 90-tallet. Trur den var med på en test-plate som HiFi-klubben gav ut. Låta heter noe med Thunder. Kjedelig når gode låter bare forsvinner fra bakhaue Det er så deilig med 2 skjermer. Har LR2 på den nye skjermen og alt annet på iMac-skjermen. Sikkert ikke så kjemebra skjerm å redigere bilder på, men den kan ikke være noe dårligere en den på iMac'en. 1229 låter på spotify med thunder i navnet. Satser på noen har en invute til deg. Yep, pm meg epostadressen din. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Merke og modell ???? Samsung SyncMaster 2443BW. TN panel ??? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tja... Jeg liker den løsningen jeg har. Oi, så mye støy på ISO 400 har jeg ikke sett siden 2006! Du må ha et sånt "kompaktkamera" du? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 HAHA... Eksponerte for skjermene og skrudde opp fill light til maks i ACR. Blitsen var 2m unna og jeg orsket ikke å strekke meg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Og om det er noen andre som trenger spotifyinvites, så har jeg 11 igjen som ingen andre vil ha. Jeg har ikke spotify, så ja takk! Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 "Spotify" har jeg aldri vært borti; noen som har en invitasjon til overs? Så tar jeg gjerne i mot Snakk om ekstra skjerm ingen som har vurdert denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19688951 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Og om det er noen andre som trenger spotifyinvites, så har jeg 11 igjen som ingen andre vil ha. smile.gif Jeg har ikke spotify, så ja takk! wink.gif "Spotify" har jeg aldri vært borti; noen som har en invitasjon til overs?Så tar jeg gjerne i mot Snakk om ekstra skjerm ingen som har vurdert denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19688951 Jepp, pm meg e-post adressen din Ser at nautica har problemer med å motta den på e-post, så alternativt kan jeg PM'e kodene til dere. Endret 4. november 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjenner jeg er dypt overrasket over alle her som ikke har Spotify ! Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 "Spotify" har jeg aldri vært borti; noen som har en invitasjon til overs?Så tar jeg gjerne i mot Jepp, pm meg e-post adressen din Takker da er også jeg ombord på spotify og her går det i Tom Waits. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Og om det er noen andre som trenger spotifyinvites, så har jeg 11 igjen som ingen andre vil ha. Jeg har ikke spotify, så ja takk! Jeg vil også gjerne prøve meg Har noen invitasjoner igjen? Endret 4. november 2009 av magneska Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Satan ... Åsså den lyden Anfd omg Endret 4. november 2009 av Inc Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har tre invitasjoner. Send PM. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Endelig er gliset på plass Endret 4. november 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Merke og modell ???? Samsung SyncMaster 2443BW. TN panel ??? Dessverre. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Endelig er gliset på plass Gratulerer Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har jeg forstått dette riktig. Jeg lastet ned og har installert dette programmet til Spotify. Nå kan jeg streame musikk gratis, men det dukker opp irriterende reklame etter/mellom låtene. 99kr./mnd. gir bedre kvalitet og null reklame. Mange her som har abonnement? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Null reklame, mulighet til å spille musikk uten internettilkobling osv. Vet av flere som har Premium, og de er jevnt over fornøyd virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå