Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Johnny - det går ikke engang an å svare på PM til deg. :) Takk for tipset. Jeg hadde alt sett og ringt på annonsen.

En luring i Bergen solgte lett brukt D700 m/Sigma 24-70/2.8 og Nikkor 85/1.4 samt 2 studioblitser for 17000! Suffice it to say at det ble solgt rimelig kjapt, men altså ikke til meg. Jeg er utrolig deppa. :(

Syns det så ut som en god pris ja, ikke rart at den ble solgt kjapt.

Vet at det ikke er mulig å sende pm til meg, men vet ikke hvem jeg skal kontakte for å få løst det...

Lenke til kommentar
Det grunnkurset vår eminente moderator like vel så seg tjent med å gi deg

Noen kalte meg eminent! :fun::D

Men fra eple til banan, det er ikke alle som vet hvor omfattende det er å svare på det spørsmålet, og chattetråden MÅ være brukervennlig, ellers er det lite poeng i den. Så man bør kanskje være litt mer behjelpelig i fortsettelsen.. ;)

Simon: Hvor lenge siden var det du postet spotifylink til Combine Harvester i tråden her? Det må da være noen uker...

Den dagen hørte jeg sangen en gang, og glemte den ganske fort igjen. I dag tidlig da klokka ringte derimot. Da var det som om jeg akkurat hadde hørt den for et sekund siden :s

Cuz i got a brand new combine harvester and ill give you the key... tam-ti-tam

Underbevistheten har noen skumle egenskaper! :)

Den sangen er genial på fest. Du bør også prøve The Blackbird og I am a Cider drinker. :p

Lenke til kommentar
Mulig jeg ikke forstår det du skriver helt, men du kan ikke se infrarød lys.. :p

Foran på denne er en liten lampe som sender ut signalene, og det er vel vanlig å se ett rødt lys i den når man trykker på knappen?

Skal disse finne kamera av seg selv når man setter kamera til fjernutløser eller må mer gjøres for at de skal finne hverandre?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med denne?

Fikk min i går, men ser ut til at det var for billig til å være godt.

Regner med den infrarøde senderen skal lyse når man trykker på knappen?

Har byttet batterier i den, men får ingen tegn til liv.

Har kjøpt en som ligner veldig, som funker fint. Tror nok ikke den skal lyse nei. Infrarødt lys er som kjent ikke så veldig synlig... må nok bare prøve den mot kamera for å teste.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med denne?

Fikk min i går, men ser ut til at det var for billig til å være godt.

Regner med den infrarøde senderen skal lyse når man trykker på knappen?

Har byttet batterier i den, men får ingen tegn til liv.

Har kjøpt en som ligner veldig, som funker fint. Tror nok ikke den skal lyse nei. Infrarødt lys er som kjent ikke så veldig synlig... må nok bare prøve den mot kamera for å teste.

Og det skal bare være å skru på kamera, sette det på fjernutløser og resten går av seg selv?

Og til dette med synlighet snakker jeg ikke om at jeg forventer å se en infrarød stråle komme ut av den, men det er jo ganske normalt at det kommer et rødt lys i selve pæren på slike ting.

Er jo samme type pære f.eks foran på fjernkontrollen til tven og den lyser rødt hver gang man trykker på en knapp.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Johnny - det går ikke engang an å svare på PM til deg. :) Takk for tipset. Jeg hadde alt sett og ringt på annonsen.

En luring i Bergen solgte lett brukt D700 m/Sigma 24-70/2.8 og Nikkor 85/1.4 samt 2 studioblitser for 17000! Suffice it to say at det ble solgt rimelig kjapt, men altså ikke til meg. Jeg er utrolig deppa. :(

Da hadde jeg også vært utrolig deppa! For et vilt kupp. Hva slags studioblitser var det snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...