Inc Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ååå! Se på meg! Jeg har fått så fint kamera! Kan stille lukkertiden og alt. <klikk> wtf? (håper n00ben tåler en spøk på egen bekostning... ) 1/320 og f/4.2 innendørs er en rimelig solid oppskrift på sort. Løsningen er å ikke bruke M før du skjønner hvordan ting henger sammen. P eller grønn auto så lenge du ikke fatter bæret, A når du har begynt å skjønne litt og M når du må. Hehe. Gjorde selv den blemmen, men da under "kontrollerte" omgivelser (les: helt uten vitner og og jeg postet det selvsagt ikke på et forum. Jeg bare slettet bildet og latet som ingenting ) Endret 3. november 2009 av Inc Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Solgte en 32" LCD TV og en Apple TV i helga. Skulle selge 360'en, men p.g.a. lave bud beholdt jeg den. Idag hentet jeg en 24" full HD LCD skjerm som kostet meg kun 1400kr. Bare tenker på hva den første LCD skjermen jeg kjøpte kosta. 17" LCD skjerm med 16ms respntid til 4500kr.!!! Kjøpte også mini-dvi til dvi adapter, koblet skjermen til imac'en og 360'en. GØY! Nerde delen av stua, TV-bordet og TV'en er byttet ut med andre saker. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 iMac og Locitech MX510-mus. Perfect match. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, selvironi har jeg nok av Men det må da være lov å eksprimentere litt og stille spørsmål når man lurer på noe. Er det ikke det en av grunnene vi faktisk er på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Solgte en 32" LCD TV og en Apple TV i helga. Skulle selge 360'en, men p.g.a. lave bud beholdt jeg den. Idag hentet jeg en 24" full HD LCD skjerm som kostet meg kun 1400kr. Bare tenker på hva den første LCD skjermen jeg kjøpte kosta. 17" LCD skjerm med 16ms respntid til 4500kr.!!! Kjøpte også mini-dvi til dvi adapter, koblet skjermen til imac'en og 360'en. GØY! Nerde delen av stua, TV-bordet og TV'en er byttet ut med andre saker. SWEET nerdspot iMac og Locitech MX510-mus. Perfect match. Mx510 er såå 2007 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Koss i hælv.... klarte du å se det?! Hadde denne musa til PC'en jeg hadde for noen år siden. Apple musa suger x10! Edit: 2007? Jeg må ha kjøpt denne musa i 2005/2006. Hadde den før jeg flyttet til Tønsberg(2006). Endret 3. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jalla. Nå har jeg akkurat mottatt Spyder 3 Pro, foretatt min første kalibrering og funnet ut at stort sett alle bildene fra oktoberfesten min er adskillig mørkere og varmere enn de burde ha vært... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Koss i hælv.... klarte du å se det?! Det er da lett å se. Den er som 518, men blåere. Logitechmuser er geniale! Og eplemuser er forferdelige. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 iMac og Locitech MX510-mus. Perfect match. Mx510 er såå 2007 I know. MX518 her faktisk. Oooh. Ganske gammel den også da men... Hadde blå MX510 før. Derfor kjente jeg den igjen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ingenting slår denne: Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg kjøpte 3stk kabler av sorten; 3,5mm minijack – 2 RCA for å koble til iMacen, DAB klokkeradio og ipoden. Sjekk bilde under. Alle kablene var feil. De har koblet de omvendt! Høyre kanal er venstre kanal og omvendt. Jeg måtte plugge den hvite i rød og rød i hvit. FEILTEMA Endret 3. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kjøpte 3stk kabler av sorten; 3,5mm minijack – 2 RCA for å koble til iMacen, DAB klokkeradio og ipoden. Sjekk bilde under. Alle kablene var feil. De har koblet de omvendt! Høyre kanal er venstre kanal og omvendt. Jeg måtte plugge den hvite i rød og rød i hvit. FEILTEMA Hahah, epic. En gang kjøpte jeg noen treskruer. CA 200 stk for 19,- ellerno til terrassen. Det som skjedde når jeg skrudde dem ned var at de smeltet og knakk, hver eneste en. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jalla. Nå har jeg akkurat mottatt Spyder 3 Pro, foretatt min første kalibrering og funnet ut at stort sett alle bildene fra oktoberfesten min er adskillig mørkere og varmere enn de burde ha vært... Velkommen etter, det samme oppdaget jeg også (på mine bilder altså) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Har hatt MX518 i 3-4 år nå tror jeg. Genial mus. Apple har ikke sjans i havet når det gjelder komfort. Endret 3. november 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Razer Diamondback. Slår alt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Razer Diamondback. Slår alt. Støtter den. Min tålte et par runder i ølglasset også and still going strong Mx`n tålte bare en runde Endret 3. november 2009 av Inc Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ingenting slår denne: Helt enig. Kjøpte min i 2001, og den fungerer fortsatt like bra. Ikke har jeg fått flere senebetennelser heller. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Bruker en "gammel" Logitech G9 på min Mac Pro. Synes IKKE Apple produserer gode muser. Forresten må jeg bare anbefale LED Lenser sine produkter som belysning når du har fotosekken med ute i mørket eller for eksempel sykler eller går i skogen. Utrolig mye lys fra en liten sak på størrelse med en passe tykk finger. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Logitec marbel mouse her, ogsä fra 2001. Og fant akkurat ut at den er i salg enda. Og altid like morsomt när andere pröver pcen, og ikke skjönner hvordan musa funker. :-D Endret 3. november 2009 av Noggie Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror jeg har svinesyken. Så da blir det masse tid til innefotografering (dråpe osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå