Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Ååå! Se på meg! Jeg har fått så fint kamera! Kan stille lukkertiden og alt. <klikk> wtf? (håper n00ben tåler en spøk på egen bekostning... :roll:)

1/320 og f/4.2 innendørs er en rimelig solid oppskrift på sort. :)

Løsningen er å ikke bruke M før du skjønner hvordan ting henger sammen. P eller grønn auto så lenge du ikke fatter bæret, A når du har begynt å skjønne litt og M når du må.

Hehe. Gjorde selv den blemmen, men da under "kontrollerte" omgivelser (les: helt uten vitner og og jeg postet det selvsagt ikke på et forum. Jeg bare slettet bildet og latet som ingenting :p)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solgte en 32" LCD TV og en Apple TV i helga. Skulle selge 360'en, men p.g.a. lave bud beholdt jeg den.

Idag hentet jeg en 24" full HD LCD skjerm som kostet meg kun 1400kr.

Bare tenker på hva den første LCD skjermen jeg kjøpte kosta. 17" LCD skjerm med 16ms respntid til 4500kr.!!!

Kjøpte også mini-dvi til dvi adapter, koblet skjermen til imac'en og 360'en. :D GØY!

Nerde delen av stua, TV-bordet og TV'en er byttet ut med andre saker.

Lenke til kommentar
Solgte en 32" LCD TV og en Apple TV i helga. Skulle selge 360'en, men p.g.a. lave bud beholdt jeg den.

Idag hentet jeg en 24" full HD LCD skjerm som kostet meg kun 1400kr.

Bare tenker på hva den første LCD skjermen jeg kjøpte kosta. 17" LCD skjerm med 16ms respntid til 4500kr.!!!

Kjøpte også mini-dvi til dvi adapter, koblet skjermen til imac'en og 360'en. :D GØY!

Nerde delen av stua, TV-bordet og TV'en er byttet ut med andre saker.

SWEET nerdspot

iMac og Locitech MX510-mus.

Perfect match. ;)

Mx510 er såå 2007 :p

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 3stk kabler av sorten; 3,5mm minijack – 2 RCA for å koble til iMacen, DAB klokkeradio og ipoden. Sjekk bilde under.

84-649_l.jpg

Alle kablene var feil. De har koblet de omvendt! Høyre kanal er venstre kanal og omvendt.

Jeg måtte plugge den hvite i rød og rød i hvit.

FEILTEMA

Hahah, epic.

En gang kjøpte jeg noen treskruer. CA 200 stk for 19,- ellerno til terrassen. Det som skjedde når jeg skrudde dem ned var at de smeltet og knakk, hver eneste en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...