Trondster Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ..Vi håper vel på at den kommer før jul.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "I went as low resolution for halloween". Brilliant! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "I went as low resolution for halloween". Brilliant! Ny unnskyldning for å være hjemme fra jobben - jeg lider av dårlig oppløsning i dag Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det ligger en very nice tråd ett eller annet sted her som bekrefter i det minste at en "proff" fotograf som tar seg godt betalt helt fint kan levere resultater som er mildt sagt ræva. Stemmer det, det var noe av det verste jeg har sett. det var vel denne videoen som ble diskutert. Ellers var det vel (hvis jeg husker riktig) TGB som sa at han kun stilte opp som andrefotograf i bryllup da det var så viktig å få det rett første gangen. Og desto morsommere når resultatet ble bedre enn det som hovedfotografen leverte. Mer info om TGB angående den saken???? Anyways, noen som vet hvem Per Arne Heimly er? Har hørt navnet før, men sliter med å finne noe interessante bilder fra fyren.... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Heimly er vel mest kjent for å være kompisen til Ari Behn? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Heimly er vel mest kjent for å være kompisen til Ari Behn? Jeg trodde det var omvendt Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Heimly er vel mest kjent for å være kompisen til Ari Behn? Ja riktig, men kan han fotografere, eller bare vèrsere rundt grøten sammen med Ari Behn ? Endret 3. november 2009 av Inc Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Heimly er vel mest kjent for å være kompisen til Ari Behn? Ja riktig, men kan han fotografere, eller bare vèrsere rundt grøten sammen med Ari Behn ? Er vel mest kjent innen glamour, har tatt bilder av minst ei her fra fjorden som har vært i FHM... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men igjen; kan han fotografere? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men igjen; kan han fotografere? jeg syntes at svaret er ja http://images.google.no/images?source=ig&a...ved=0CB8QsAQwBA Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men igjen; kan han fotografere? jeg syntes at svaret er ja http://images.google.no/images?source=ig&a...ved=0CB8QsAQwBA Ble ikke så veldig imponert. Har han ikke egen nettside? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nei, spesielt imponeret trenger men ikke blir. Men, han kan uansett fotografere Og det var det som var spørsmålet. Klarte ikke å finne en hjemmeside, men vil finne det rart om han ikke har det. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 *snip*Mer info om TGB angående den saken???? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14320535 Bare mente at jeg hadde lest det tidligere engang. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke særlig glad i Photoshop akkurat nå. Jobbet i 2 timer på et bilde, dum som jeg var, uten å lagre i mellomtiden noe jeg rbuker å være veldig flink til. Siden bildet egentlig bare var et eksperiment lagret jeg ikke. Var akkurat ferdig og skulle slå sammen lag og fjerne en prikk så kom jeg borti CTRL + V og da var alt gjort, "Programmet svarer ikke" etter 5 min timeglass. FAEN! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tar det ikke autosaves da? Tror alle programmene jeg bruker gjør det, i alle fall. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Okei, så jeg har fått mitt første speilreflekskamera, Nikon D90. Kjempefornøyd til nå, men nå jeg prøver å ta bilder i Manual-mode blir alle bildene nesten helt svarte. Rommet bildet er tatt i er ganske godt belyst. Alle EXIF-info ligger i spoilern under. Image Orientation: Top, Left-Hand Horizontal Resolution: 300 dpi Vertical Resolution: 300 dpi Image Created: 2009:11:03 22:14:41 White Point Chromaticity: 0.3 Exposure Time: 1/350 sec F-Number: f/4.2 Exposure Program: Manual ISO Speed Rating: 320 Exposure Bias: 0 EV Metering Mode: Pattern Light Source: Unknown Flash: No Flash Focal Length: 26.00 mm Color Space Information: Uncalibrated Image Width: 1000 Image Height: 664 Rendering: Normal Exposure Mode: Manual White Balance: Auto Scene Capture Type: Standard Gain Control: None Contrast: Normal Saturation: Normal Sharpness: Normal Subject Distance Range: Unknown Noen som kan fortelle en noob noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Google: Aperture (blender) Shutter speed (lukkertid) ISO Endret 3. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Skru ned lukkertiden, få blenderen opp og hev isoen. Endret 3. november 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ååå! Se på meg! Jeg har fått så fint kamera! Kan stille lukkertiden og alt. <klikk> wtf? (håper n00ben tåler en spøk på egen bekostning... ) 1/320 og f/4.2 innendørs er en rimelig solid oppskrift på sort. Løsningen er å ikke bruke M før du skjønner hvordan ting henger sammen. P eller grønn auto så lenge du ikke fatter bæret, A når du har begynt å skjønne litt og M når du må. Endret 3. november 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå