Sutekh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er dog viktigere å gjøre ting riktig, selv om man trenger et forsøk eller to ekstra For øvrig er studieveiledning i Norge, i hvert fall her på haugen, et begredelig kapittel. Lurer på hvor mye utdanningssektoren og studentene hadde spart i lengden på litt ekstra investeringer på den fronten? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Satt meg allerede mål i 10. klasse om å studere på NHH. Og sannelig sitter jeg ikke her nå og jobber med hjemmeeksamen, fire år senere. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Huff. Har vi ikke allerede for mange økonomer her i landet? Takke meg til ingeniørstudier. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det så mange ingeniører her? Eller er det økonomene vi er lei? Er ingeniørstudent selv. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 +1 Ingeniør. Francis Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Satt meg allerede mål i 10. klasse om å studere på NHH. Og sannelig sitter jeg ikke her nå og jobber med hjemmeeksamen, fire år senere. Glad jeg er ferdig - men riktignok sitter jeg nå og leser jus, forsikringslære og forsikringsjus, glade "studentliv" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Takke meg til ingeniørstudier. +1 Det er nok dresser her i landet. Og i Norge for den del. ..Eller, som det heter i Danmark - "slipsedrenge".. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Takke meg til ingeniørstudier. +1 Det er nok dresser her i landet. Og i Norge for den del. ..Eller, som det heter i Danmark - "slipsedrenge".. Gjerne kalt "blåruss" her, lenge etter fullendt utdannelse ... Selv vil jeg beskrive meg som en halvstudert røver ... Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pluss en her også. Kan jo skjønne at økonomistudenter ikke skal drive med foto - det er jo ikke økonomisk forsvalig! Ingeniører liker duppeditter. Sånn er det bare Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Selv vil jeg beskrive meg som en halvstudert røver ... +1 Jeg tror fullt og fast på å snuble meg gjennom livet. Det har fungert bra så langt. Apropos røvere: Thank you for your respond. i want you to know that i am reallyinterested to buy your item. i would like you to ship the item to a friend of my in African Nigeria as a gift. Due to the nature of my job i will not be available to receive the item by myself.i have traveled to the UK for an official assignment today. so i will offer you extra for shipment to Nigeria. if accepted pls get back to me with the total amount of the item and including the shipment fee.. tell all interested buyer that the item is been sold. payment will get to you via bank Transfer. So get back to me with your bank details bank name bank A/C no......... BIC.......... IBAN............ bank location........ and your contact address so i can make payment immediately. thanks ----- Original Message ----- From: "Christian Bull" To: [email protected] Subject: Re: Nikon D300 ([email protected]) Date: Sun, 01 Nov 2009 23:42:12 +0100 Så bra. Jeg vil selge. Bor du i Oslo-området? -Chr. jk201(at)operamail.com via finn.no wrote: > > > FINN > > > Hei! > > Ha en god dag, > > Jeg vil kjøpe > > > Denne meldingen er sendt på vegne av: > > Henvendelsen gjelder annonsen med finnkode 19627802. > Ikke la deg lure av svindelhenvendelser. Les mer på våre forbrukertrygghetssider. > > Med vennlig hilsen > > FINN.no AS > www.finn.no > > > > > > > Avsenders IP-adresse: 77.88.66.251 > sø 1. nov 2009 20:03:36 ([email protected]) Jeg vil jo gjerne selge. Syns dere jeg skulle sende ham kontoopplysningene mine? Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 **snipp**Jeg vil jo gjerne selge. Syns dere jeg skulle sende ham kontoopplysningene mine? Tja, vanskelig det der. Muligheten er jo ganske stor for at han i neste omgang vil be deg "oppbevare" noen millioner som han har arvet, eller noe i den duren... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bare å kjøre på der, Anew! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet om man kan installere windows 7 som en frisk installasjon, og ikke oppgradere fra vista med oppgraderings-cden? Lurt å oppgradere eller starte med frisk installasjon? Fikk cden i posten i forrige uke og skal oppgradere i dag. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 enda en ingeniör. ;~) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet om man kan installere windows 7 som en frisk installasjon, og ikke oppgradere fra vista med oppgraderings-cden? Lurt å oppgradere eller starte med frisk installasjon? Fikk cden i posten i forrige uke og skal oppgradere i dag. Ikke noe problem å ha det i tillegg til Vista, nei. Men hvorfor i all verden vil du ikke bare bli kvitt Vista-dritten med en gang? Kan tipse deg om å ta ut alle harddisker som ikke har tilknytning til OS-et. Windows kan gjøre mye rart når du formaterer, så kjipt å velge feil disk... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nice. Nei jeg vil ikke ha vista, men var usikker på om det var lurt å dra med seg ting fra den gamle vista-installasjonen. Har brukt vista i noen år nå på laptop og stasjonær (den jeg skal oppgradere), og har generelt vært fornøyd egentlig. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har XP på min stasjonære og Vista på laptopen, og systemet er altfor sirup på min middelmådige laptop vil jeg si. Bare ta backup av det du trenger. Systemfilene til Vista er ikke noe å bry seg om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå