Bruker-93156 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Ut å ta nattbilder da, kan bli interessant... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Gikk gjennom noen av bildene mine fra Bosnia, spesifikt Srebrenica i kveld. For de som er interessert, de ligger i spoilertagen. Bildene er fra Gravplassen ved landsbyen Srebrenica i Bosnia, fra selve Srebrenica og området rundt. Gravplassen er enorm. Over 8000 bosniske muslimer ble drept i massakren. Rundt gravplassen er det bebyggelse. Den gamle fabrikkbygningen som ligger vis-a-vis gravplassen ble pakket full av mennesker, og automatvåpen ble avfyrt inn. Byen/landsbyen Srebrenica bebos i dag primært av bosniske serbere. Srebrenica ligger i den serbiske delen av Bosnia, Republika Srpska. Ødeleggelsene i Srebrenica er fortsatt merkbare. Det er fortsatt flere millioner landminer i Bosnia, for alt en vet kan det være landminer i denne hagen, eller andre hager. Håper noen finner det interessant. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Skjerm ja.... Lurer sjølv på denne Philipsen http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2182143;c:36167 24", 1920x1200 IPS panel, til under 4 store lappar. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Har nettopp bestilt 2 stk. fotolerret på 40*30cm. Blir spennende å se om de blir noe bra. Utvidet bilden slik at jeg ikke mister noe på bretten/rammenkanten. De utvalgte bildene: Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Skjerm ja.... Lurer sjølv på denne Philipsen http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2182143;c:36167 24", 1920x1200 IPS panel, til under 4 store lappar. Jøss, det er billig det! Aldri sett en så rimelig IPS-skjerm i den størrelsen. Skjønner forresten ikke hvorfor alle PC-skjermer må være så stygge og klumpete.. Når man ser hva apple klarer putte inn i iMacene sine og samtidig så er det slankere og lekrere enn en standard skjerm. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Rullegardinen jeg bruker som fotobakgrunn bølger seg litt mye. Har tenkt å henge noen lodd i den for å rette den bedre ut. Noen som har gjort det samme, med noen smarte løsninger for lodd og hengemekanisme? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Spørsmålet er berre kor god biletkvaliteten og fargegengivelsen er. Men det er IPS, så det bør vel vera bra. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Skjønner forresten ikke hvorfor alle PC-skjermer må være så stygge og klumpete.. Når man ser hva apple klarer putte inn i iMacene sine og samtidig så er det slankere og lekrere enn en standard skjerm. iMacene er jo relativt tykke på midten, men enig. Design koster, og så lenge en begrenset andel av brukerne er villige til å betale for dette er det greiere å bare ha en billig standardløsning. Dessuten er god design knallvanskelig; Dell har jo forsøkt seg i flere omganger uten å komme i nærheten av Apple – men de har jo forbedret seg mange hakk. For å hedre Mr. Olsens tiltak om økt fotoandel: her er et bilde av en bister fugl. Verden er snodig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) hmm, nå har jeg hvert borte en stund veit jeg.. hehe. billig skjerm ja.. Ville googlet litt rundt for å se om jeg fant en test. Men de er jo dømt til å bli billigere nå som det er nyere teknologi på vei inn i markedet... Endret 1. november 2009 av Dewil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg skal installere dette spillet på maskina til noen og fortelle dem hvor genialt det er og at de må prøve det. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Fikk noen hundre eldre B/W bilder av broren min. Han har avfotografert de med et kompaktkamera Skal ta og scanne dem inn senere så de blir av en bedre kvalitet. Her er et tatt av min mor en gang på slutten av 60 tallet,og ja hvis dere lurer så er jeg en av gutta i trillebåra :!: Endret 1. november 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg skal installere dette spillet på maskina til noen og fortelle dem hvor genialt det er og at de må prøve det. Da er du slem. Men du verden så morsomt Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hmm. Facebook er et rart sted. Jeg har en dummyprofil med et helt usaklig navn, som er 100% passiv (siden jeg ikke vil ha noe med driten å gjøre, men vil kunne følge med på saker og ting som foregår). Jeg har aldri gjort noe aktivt. Like vel detter det inn "friend requests", jeg har fått "drinker", invitasjoner til diverse "grupper" og er invitert på juleball på en videregående skole i Firda (elns). WTF? Oo Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Han har avfotografert de med et kompaktkamera The horror... the horror... Jeg har avfotografert noen 100+ år gamle fra et familiealbum, men det var med macroobjektiv og flatt lys - det ble ganske bra (men veldig kjedelig...). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg skal installere dette spillet på maskina til noen og fortelle dem hvor genialt det er og at de må prøve det. Da er du slem. Men du verden så morsomt Tom Ikke så morsomt når JPEG-alien blir skutt :p Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Fikk noen hundre eldre B/W bilder av broren min.Han har avfotografert de med et kompaktkamera Skal ta og scanne dem inn senere så de blir av en bedre kvalitet. Her er et tatt av min mor en gang på slutten av 60 tallet,og ja hvis dere lurer så er jeg en av gutta i trillebåra :!: Riktig flott bilde det der. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Da er jeg i gang med 7 timers innføring i Apple Color og grading av filmklipp. Lynda.com anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Lynda.com står for rundt 90% av all min utdannelse (når det gjelder bildebehandling osv) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Gikk gjennom noen av bildene mine fra Bosnia, spesifikt Srebrenica i kveld. For de som er interessert, de ligger i spoilertagen. Håper noen finner det interessant. Må'kke legge slikt i spoler så jeg ikke får det med meg når jeg surfer på forumet i halvsøvne. Dette var knallbra, gitt stedets historie burde det vært publisert i Aftenposten, ikke chattetråden ... Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Noen med google wave her på chatten? Skulle likt å testa det, men hvem ville ikke det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå