stonhans Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg ønsker alle en Happy Halloween! Husk godterier. Samtidig ønsker jeg å minne på om Fullmåneutfordringen - Mandag 2. november er datoen du bør komme deg ut for å fotografere månen. Den utfordringen passer egentlig ganske bra i disse skumle tider, selv om vi bommet på datoen med 2 dager .. Endret 31. oktober 2009 av stonhans Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Da har jeg skilt ut denne debatten i en egen tråd, En chattetråd om foto, eller en chattetråd for fotofolk? For ordens skyld kan jeg ta konklusjonen min i denne tråden også:Jeg vil anmode alle om å ta i et tak for å løfte andelen fotosnakk i tråden, uten at det nødvendigvis må gå utover utenomsnakket. Det betyr at noen kanskje må tenke seg litt ekstra om før de poster OT ut av intet, og andre må akseptere at det er noe mer utenomsnakk enn de liker. Debatten må gjerne løpe videre i den nevnte tråden, men i første omgang er altså dette konklusjonen min, og den kan anses som en føring for alle. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ønsker alle en Happy Halloween! Husk godterier. Samtidig ønsker jeg å minne på om Fullmåneutfordringen - Mandag 2. november er datoen du bør komme deg ut for å fotografere månen. Den utfordringen passer egentlig ganske bra i disse skumle tider, selv om vi bommet på datoen med 2 dager .. Sannsynligheten for klarvær er vel ca mindre enn 0 her nord. Yr melder faktisk finvær alle dager neste uke utenom 2. november, jei! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Sannsynligheten for klarvær er vel ca mindre enn 0 her nord. Yr melder faktisk finvær alle dager neste uke utenom 2. november, jei! Her vil det være grått de andre dagene også ... Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Tok sånn vanlig fullmånebilde for 2 år siden med 300mm: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:FullMoonHauknes.jpg Ble ganske fornøyd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det mange som har sendt inn eller har tenkt å sende inn bilde til Akam sin høstbilde konkurranse ? Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Skal starte på høstkonken etter oktoberfesten er ferdig. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det mange som har sendt inn eller har tenkt å sende inn bilde til Akam sin høstbilde konkurranse ? Tom Har sendt inn en hel del ja.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Har sendt inn en hel del ja.. En hel del!! Har sendt inn kun to jeg ... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Glad jeg allerede har CS4 så jeg slipper å gå ut, er så kaldt og guffent utenfor huset nå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Glad jeg allerede har CS4 så jeg slipper å gå ut, er så kaldt og guffent utenfor huset nå Har allerede vært ute en tur, ble nesten 20 bilder. Men kaldt og guffent var det. Et av resultatene : Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vurderte å gå ut, men er enda veldig snufsete, så rydder og fikser ting jeg ellers ikke har tid til Spart inn en del harddiskplass ved å slette bilder jeg syntes ble dårlig, eller var for lat til å sjekke skikkelig før. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg holder også på med oppvask i gamle bilder. Er om ikke lenge ferdig med 2007. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Tja, mon tro om ikke en ryddigns hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Var faktisk ute en tur jeg også. Synes dette bildet fanget stemningen ganske godt: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Har dere kopi av alle bildene?? Fin stemning Aak1 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Sjølv slettar eg aldri gamle bilete, kjøper heller ein ny disk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Takk Inc. Jeg tar vare på alle RAW-filene. Om jeg har en fototur eller fotosesjon så tar jeg også vare på de jeg ikke bruker. Ikke fordi jeg trenger de, men fordi jeg bare overfører alle, og gidder ikke å slette de som er dårlig ^^ Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg sletter virkelig håpløse bilder jeg ikke kommer til å bruke til noe, men har alltid i bakhode om bildene inneholder minner som har annen verdi enn for min fotografvirksomhet. Jeg har ikke backup av alt mitt. Hovedsakelig kun av bilder som ikke kan bli tatt på nytt og jobber. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg sletter virkelig håpløse bilder jeg ikke kommer til å bruke til noe, men har alltid i bakhode om bildene inneholder minner som har annen verdi enn for min fotografvirksomhet. Jeg sletter også kun det som er helt håpløst. Jeg har ikke backup av alt mitt. Hovedsakelig kun av bilder som ikke kan bli tatt på nytt og jobber. Har kopi på server og det ligger en ekstern HD hos min mor i Fredrikstad. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå