Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg skilt ut denne debatten i en egen tråd, En chattetråd om foto, eller en chattetråd for fotofolk?
For ordens skyld kan jeg ta konklusjonen min i denne tråden også:

Jeg vil anmode alle om å ta i et tak for å løfte andelen fotosnakk i tråden, uten at det nødvendigvis må gå utover utenomsnakket. Det betyr at noen kanskje må tenke seg litt ekstra om før de poster OT ut av intet, og andre må akseptere at det er noe mer utenomsnakk enn de liker.

 

Debatten må gjerne løpe videre i den nevnte tråden, men i første omgang er altså dette konklusjonen min, og den kan anses som en føring for alle.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker alle en Happy Halloween! :) Husk godterier. Samtidig ønsker jeg å minne på om Fullmåneutfordringen - Mandag 2. november er datoen du bør komme deg ut for å fotografere månen. Den utfordringen passer egentlig ganske bra i disse skumle tider, selv om vi bommet på datoen med 2 dager ..

 

 

Sannsynligheten for klarvær er vel ca mindre enn 0 her nord.

Yr melder faktisk finvær alle dager neste uke utenom 2. november, jei!

Lenke til kommentar
Jeg sletter virkelig håpløse bilder jeg ikke kommer til å bruke til noe, men har alltid i bakhode om bildene inneholder minner som har annen verdi enn for min fotografvirksomhet.

Jeg sletter også kun det som er helt håpløst.

 

Jeg har ikke backup av alt mitt. Hovedsakelig kun av bilder som ikke kan bli tatt på nytt og jobber.

Har kopi på server og det ligger en ekstern HD hos min mor i Fredrikstad.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...