cruelphotography Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du mener en 300mm 2,8 med en 350D på.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du mener en 300mm 2,8 med en 350D på.. Også kjent som en high-tech lens-cap ... Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du mener en 300mm 2,8 med en 350D på.. Også kjent som en high-tech lens-cap ... Tom Ja, beklager mix-up. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg gleder meg sykt til å virkelig få testa ut nykamera på konsertfoto om en drøy måned. Jeg er fast festivalfotograf på Malakoff Rockfestival. I år vil jeg tøye både meg selv og kamera maksimalt Og så storkoser jeg meg på festival da. To dagers blodslit, men utrolig artig for gammern. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Kjære Tim. Alle vet jo at størrelsen på en manns primære optikk, er omvendt proporsjonalt med størrelsen på hans forplantningsorgan Takk. Dem orda varma Når vi først er i det lyriske hjørnet. Et formfullendt sommerdikt renner meg nu i hu. Alle fugler de har nebb, hesten den har mule. Alle jenter gleder seg, når de skal ut å bade. Endret 5. juni 2008 av fototim Lenke til kommentar
Philo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kjære Tim. Alle vet jo at størrelsen på en manns primære optikk, er omvendt proporsjonalt med størrelsen på hans forplantningsorgan Takk. Dem orda varma Når vi først er i det lyriske hjørnet. Et formfullendt sommerdikt renner meg nu i hu. Alle fugler de har nebb, hesten den har mule. Alle jenter gleder seg, når de skal ut å bade. Stor kunst Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Stor kunst Ja. Jeg skjønner ikke hvor jeg tar det i fra Lenke til kommentar
Philo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har forøvrig konkludert med at Sigma 30mm f/1.4 skal kjøpes førstkommende mandag. Utrolig kjekt når tidligere arbeidsgivere sender mail og forteller de skal utbetale drøye 5000 i feriepenger jeg ikke engang husket jeg hadde til gode Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Reva?Apropos rævva: Kjerringa satt på skigaren og dreit, og bondegutten sto og kikka. Ræva den var så klæssande feit, og jaggu had'a hår på huet. Ikke like formfullendt denne gangen, det må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Hehe, all heder til deg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Virkelig? Det forklarer hvorfor jeg ser så mange jenter med 1200/5.6L. En jente er ikke en mann, Simon. Biologi-eksamen på ny Jeg har ikke hatt biologi. Jeg hadde sosialkunnskap og angelsaksisk. Derfor ser jeg ikke på menneskene som individuelle mennesker, kun noe en skal bedømme ut fra ymse problemstillinger relatert til sosiale forutsetninger og problemer. Altså vil en mann og en kvinne være likegyldige, så lenge problemstillingen ikke krever at en skiller mellom dem. På angelsaksisk er mann "man", som også kan tyde "menneskeheten". Sådetså. Og dette er selvfølgelig bare tull. Jeg har nettopp skrevet, kodet og levert et jævla portrettintervju, og nå skal jeg skrive ut, kode og levere helgereportasjen. Blir fort litt surrete av slikt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Noen andre her som skal døgne, eller være oppe veldig sent? Lenke til kommentar
Philo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har sagt til meg selv 5 ganger den siste timen at jeg må komme meg i seng, men sitter her enda... 5-6 timer til jeg må opp og på jobb Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Tihi... Kl 5 eller 6 skal jeg ut! Å gjøre hva? Jo, jeg skal ta bilder av øyenstikkere, som mest sannsynlig sitter iro! Skal ha med meg støvler faktisk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Reva? Og det kom fra en som er kjent for stor optikk Simon: Jeg skriver på norsk, så da betyr det jeg skrev at en manns optikk er bla bla bla at en manns optikk bla bla bla. Ingen jenter. Menneskeheten har kompaktkamera. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hvor ble det av den lille oversikten over siste poster under digital foto og video? Stor optikk? Jujajo, funker vel faen som jeg savner en makrokompis nå! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Større enn min, i alle fall Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 PM, det driter jeg loddrett i. Har nettopp ferdigstilt to tosidere, og nå skal jeg SOVE. Tyst på seg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det har ikke de damene jeg har vært borti gjort, men jeg er glad for at du gjør det, Simon. Kom deg i seng, og slå av pc-en. Jeg vet det er fascinerende å følge med på mitt spennende nettliv, men du må selv ta ansvar for din egen helse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå