Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde litt tid å slå ihjel på et senter her i byen i dag så jeg tok turen innom polet. Stod lenge og vurderte en Caol Ila Cask Strength. Men så fant jeg ut at dama hadde sikkert blitt irritert om jeg "sløste" bort flere hundre kroner på noe slikt. Så det ble en sixpack øl i stedet.

 

Jeg angrer.

Lenke til kommentar
Bertelsen VSOP er egentlig forbanna god til å være såpass rimelig. Måtte roe nervene litt etter å ha svidd av 9k på Canon 70-200mm f/4L IS USM + stativfeste.

Dette er en fin offtopic post. Innholder 60% offtopic og resten blanding :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Bertelsen VSOP er egentlig forbanna god til å være såpass rimelig. Måtte roe nervene litt etter å ha svidd av 9k på Canon 70-200mm f/4L IS USM + stativfeste.

Kongeobjektiv! Tror du blir godt fornøyd - alltid normalt å være smånervøs nar man har lagt ut pæng til storinnkjøp - særlig nå som 70-100/2.8IS II truer med å endelig bli lansert.

Tror som sagt du blir storfornøyd. :)

 

ObAlkam: Courvoisier VSOP - klart best konjakk for pengene.

Lenke til kommentar
Kjøpte en flaske Arran 10yo i dag. Ikke single cask, men fortsatt svært fornøyelig.

Den har jeg ikke prøvd. Si ifra om den smaker godt.

 

Hadde litt tid å slå ihjel på et senter her i byen i dag så jeg tok turen innom polet. Stod lenge og vurderte en Caol Ila Cask Strength. Men så fant jeg ut at dama hadde sikkert blitt irritert om jeg "sløste" bort flere hundre kroner på noe slikt. Så det ble en sixpack øl i stedet.

 

Jeg angrer.

Angrer holder ikke - du burde skamme deg :p

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg føler for å nyte et lite glass Famous Grouse, akkurat nå. Flasken ble kjøpt i februar, men er enda halvfull. :)

Jeg føler for en whisky selv; Highland Park (12 eller 16 år) eller Lagavulin :hmm: Tipper det blir Lagavulin; flaska er allerede åpnet. Og så skal jeg kose meg med siste nummer av Fotografi som jeg kjøpte idag. Men først må jeg bliferdig med å rydde vekk det verste rotet.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg føler for å nyte et lite glass Famous Grouse, akkurat nå. Flasken ble kjøpt i februar, men er enda halvfull. :)

Jeg føler for en whisky selv; Highland Park (12 eller 16 år) eller Lagavulin :hmm: Tipper det blir Lagavulin; flaska er allerede åpnet. Og så skal jeg kose meg med siste nummer av Fotografi som jeg kjøpte idag. Men først må jeg bliferdig med å rydde vekk det verste rotet.

 

Tom

 

 

 

Jeg likte Kitekat bildet! :) Og om han som designer sine egne kameraer.. åhh, mange godbiter i det nummeret. Personlig skal jeg nyte tvkvelden.

Lenke til kommentar
siste nummer av Fotografi som jeg kjøpte idag. Men først må jeg bliferdig med å rydde vekk det verste rotet.

Jeg likte Kitekat bildet! :) Og om han som designer sine egne kameraer.. åhh, mange godbiter i det nummeret. Personlig skal jeg nyte tvkvelden.

Jeg tok en titt på hjemmesiden til Miles Aldridge etter å ha lest artikkelen, og han har noen sykt kule bilder. Serier som Vagaries of Fashion og Home Works mfl. er nøyaktig sånt jeg gjerne skulle ha gjort. Sinnsykt kult og i det hele tatt utrolig mye bra editorial-foto der.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
siste nummer av Fotografi som jeg kjøpte idag. Men først må jeg bliferdig med å rydde vekk det verste rotet.

Jeg likte Kitekat bildet! :) Og om han som designer sine egne kameraer.. åhh, mange godbiter i det nummeret. Personlig skal jeg nyte tvkvelden.

Jeg tok en titt på hjemmesiden til Miles Aldridge etter å ha lest artikkelen, og han har noen sykt kule bilder. Serier som Vagaries of Fashion og Home Works mfl. er nøyaktig sånt jeg gjerne skulle ha gjort. Sinnsykt kult og i det hele tatt utrolig mye bra editorial-foto der.

 

 

 

Ja, han har en virkelig interessant stil. :) Mye bra, men noen av bildene er kanskje litt for sterk for dette forumet. Selvom disse bildene bør tolkes for det bildesmessige og ikke for hvor mye klær damene har på seg. Men nok om det.

 

Det er noe kaldt og dødt over noen av bildene. Men det er kult, jeg liker det! :)

Lenke til kommentar
Dette må vel være det ultimate "fjortiser som tar bilde av seg selv" kamera :p
Hadde ikke akam en sak om det kameraet?

Tror det. Det triste er at jeg kjenner folk som er troende til å kjøpe deg og bruke det på den måten. Og de er langt ifra 14 år. Og det har de ikke vært i dette århundret.

 

Men dette bør vel duge for de som ikke synes Canon EOS 5D MkII duger til video ...

 

Ser bøst ut i hvertfall.

 

Tom

Lenke til kommentar
*klarer allikevel ikke unngå å kommentere at det er senhøstes 1939* :D :D

Flotters. Løp ut og ta bilde av alle de tyske tanksene som står klare til å innvadere polen. Dette er jo tidenes mulighet!

 

Forøvrig så liker jeg bilder av store maskuline maskiner. Synd jeg aldri var i forcen. De jævlene ville ikke ha meg. Synd for de. Jeg hadde sikkert kunen laget verdens beste propagandabilder for dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...