Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp.

Som vel er en konsekvens av at de stadig hiver heftigere og heftigere hardware på problemet. Litt feil måte å løse problemet på imo. ;)

Kan vel diskuteres i all evighet.. på amobilforumet :p

Lenke til kommentar
Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp.

Hvis jeg skal bytte til et annet mobil os så blir det Android, men må si at jeg er stor fan av Windows Mobile og alle de mulighetene det gir.

Sitter med Blackberry storm nå - den er vesentlig raskere enn iphone i hvert fall. Men ingen som vet om forskjellen på Sandisk Extreme og Extreme Pro for D3/d3x? - keen på å vite om den ekstra summen egentlig har noe for seg, for Extreme var veldig bra.

Lenke til kommentar

Som vel er en konsekvens av at de stadig hiver heftigere og heftigere hardware på problemet. Litt feil måte å løse problemet på imo. ;)

Trodde dette var 'Chatte-tråd for oss på Amobil'? :p

Lenke til kommentar

Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera.

Lenke til kommentar
Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera.

Fordi det finnes en gud?

Tom

Tenk deg nytelsen å montere feks 70-200L IS på en den nyeste Sony Ericsson k999i samtidig som du sender en mail, leser vg og hører på musikk. Alt på samme enheten.

Lenke til kommentar

Kan ikke bare prate om whisky heller ...

Fordi det finnes en gud?

Tom

hm - minnes Samsung pixion8 og 12 går for å være ganske bra, så vidt jeg minnes er de vel så nære rene kameraer en mobil kan komme.

Lenke til kommentar

Fordi det finnes en gud?

Tom

Tenk deg nytelsen å montere feks 70-200L IS på en den nyeste Sony Ericsson k999i samtidig som du sender en mail, leser vg og hører på musikk. Alt på samme enheten.

Sony Ericsson er litt jalla. Tipper 70-200 VR hadde vært mere aktuelt for de ;D

Lenke til kommentar

Fordi det finnes en gud?

Tom

Bah! SE har ikke Direct Print på noen av telefonene sine. Kan ikke ta bilder uten Direct Print-knapp!

Lenke til kommentar
Grunn nok til å styre unna de bilene som har iPood-tilkobling det. Kan ikke kalle det et tap å holde seg unna Hyundai akkurat:) (eller har det kommet andre merker også nå?)

Alt for mange bilmerker har tilkobling til iPod (snart alle, selv Toyota). Jeg ville faktik sagt til bilselger at de da fikk levere ved en iPod classic gratis med den pluggen, ettersom den ikke støtter mp3 spilleren min.

Hadde det vært en merkeuavhengig standard, så hadde jeg ikke sutret.

Tom

PS. Ciryaher, jeg tror at du egentlig liker Hyundai ;) Det er sikkert en 10 år gammel Elantra i garasjen din :p

Favoritten min er at de fleste dyrere bilmerker har alliert seg med hifi-produsenter som Bang & Olufsen, Burmeister m.m. og i mange tilfeller snakker vi anlegg som gruser det folk flest har i stua, og så har den ipod tilkobling. wtf ?

Dette er en den digitale revolusjonens svar på dobbeldecker eller dobbelkassettspilleren i sin tid - shit in shit out

Lenke til kommentar
Favoritten min er at de fleste dyrere bilmerker har alliert seg med hifi-produsenter som Bang & Olufsen, Burmeister m.m. og i mange tilfeller snakker vi anlegg som gruser det folk flest har i stua, og så har den ipod tilkobling. wtf ?

Dette er en den digitale revolusjonens svar på dobbeldecker eller dobbelkassettspilleren i sin tid - shit in shit out

Burmeister og mp3 - jeg gremmes. Grunn nok til å gå på låven og skyte seg litt, som en pleier å si.

Tom

edit: fixed :p

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...