olegunnaro Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp. Som vel er en konsekvens av at de stadig hiver heftigere og heftigere hardware på problemet. Litt feil måte å løse problemet på imo. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ikke rart jeg har en Nokia 3310 i skapet. Makan til lettbrukt og solid mobil er det lenge siden jeg har hatt. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ikke rart jeg har en Nokia 3310 i skapet. Makan til lettbrukt og solid mobil er det lenge siden jeg har hatt. Jeg bruker for tiden en Nokia 3510i :-) Fungerer godt den også, fremdeles... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp. Som vel er en konsekvens av at de stadig hiver heftigere og heftigere hardware på problemet. Litt feil måte å løse problemet på imo. Kan vel diskuteres i all evighet.. på amobilforumet Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp.Hvis jeg skal bytte til et annet mobil os så blir det Android, men må si at jeg er stor fan av Windows Mobile og alle de mulighetene det gir. Sitter med Blackberry storm nå - den er vesentlig raskere enn iphone i hvert fall. Men ingen som vet om forskjellen på Sandisk Extreme og Extreme Pro for D3/d3x? - keen på å vite om den ekstra summen egentlig har noe for seg, for Extreme var veldig bra. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Fargeskjermen tar aaaalt for mye batteri. Dessuten er Snake på 3310 grunnen til at jeg slet ut knappene på det originale dekslet. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Har tafset litt på HTC Magic og er veldig imponert over Android. Nå skal riktig nok jeg ha meg en mer tradisjonell formfaktor når jeg kjøper ny om litt. Da blir det en Nokia E52 med 28 dagers hviletid. Endret 30. oktober 2009 av gorpium Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp. Som vel er en konsekvens av at de stadig hiver heftigere og heftigere hardware på problemet. Litt feil måte å løse problemet på imo. Kan vel diskuteres i all evighet.. på amobilforumet Trodde dette var 'Chatte-tråd for oss på Amobil'? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Windows Mobile er tregt på min tytn 2 også, men det blir stadig bedre. Den nye HTC HD2 skal vistnok være veldig kjapp. Som vel er en konsekvens av at de stadig hiver heftigere og heftigere hardware på problemet. Litt feil måte å løse problemet på imo. Kan vel diskuteres i all evighet.. på amobilforumet Trodde dette var 'Chatte-tråd for oss på Amobil'? Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Trodde dette var 'Chatte-tråd for oss på Amobil'? Kan ikke bare prate om whisky heller ... Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera. Fordi det finnes en gud? Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera. Fordi det finnes en gud? Tom Tenk deg nytelsen å montere feks 70-200L IS på en den nyeste Sony Ericsson k999i samtidig som du sender en mail, leser vg og hører på musikk. Alt på samme enheten. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Trodde dette var 'Chatte-tråd for oss på Amobil'? Kan ikke bare prate om whisky heller ... Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera. Fordi det finnes en gud? Tom hm - minnes Samsung pixion8 og 12 går for å være ganske bra, så vidt jeg minnes er de vel så nære rene kameraer en mobil kan komme. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera. Fordi det finnes en gud? Tom Tenk deg nytelsen å montere feks 70-200L IS på en den nyeste Sony Ericsson k999i samtidig som du sender en mail, leser vg og hører på musikk. Alt på samme enheten. Sony Ericsson er litt jalla. Tipper 70-200 VR hadde vært mere aktuelt for de ;D Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan vel kanskje ro i land med å lure på hvorfor ingen av disse "supermobilene" har et skikkelig bra kamera. Fordi det finnes en gud? Tom Tenk deg nytelsen å montere feks 70-200L IS på en den nyeste Sony Ericsson k999i samtidig som du sender en mail, leser vg og hører på musikk. Alt på samme enheten. Bah! SE har ikke Direct Print på noen av telefonene sine. Kan ikke ta bilder uten Direct Print-knapp! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Du savner bare bildestil-knappen du Anew. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Grunn nok til å styre unna de bilene som har iPood-tilkobling det. Kan ikke kalle det et tap å holde seg unna Hyundai akkurat:) (eller har det kommet andre merker også nå?) Alt for mange bilmerker har tilkobling til iPod (snart alle, selv Toyota). Jeg ville faktik sagt til bilselger at de da fikk levere ved en iPod classic gratis med den pluggen, ettersom den ikke støtter mp3 spilleren min. Hadde det vært en merkeuavhengig standard, så hadde jeg ikke sutret. Tom PS. Ciryaher, jeg tror at du egentlig liker Hyundai Det er sikkert en 10 år gammel Elantra i garasjen din Favoritten min er at de fleste dyrere bilmerker har alliert seg med hifi-produsenter som Bang & Olufsen, Burmeister m.m. og i mange tilfeller snakker vi anlegg som gruser det folk flest har i stua, og så har den ipod tilkobling. wtf ? Dette er en den digitale revolusjonens svar på dobbeldecker eller dobbelkassettspilleren i sin tid - shit in shit out Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Favoritten min er at de fleste dyrere bilmerker har alliert seg med hifi-produsenter som Bang & Olufsen, Burmeister m.m. og i mange tilfeller snakker vi anlegg som gruser det folk flest har i stua, og så har den ipod tilkobling. wtf ? Dette er en den digitale revolusjonens svar på dobbeldecker eller dobbelkassettspilleren i sin tid - shit in shit out Burmeister og mp3 - jeg gremmes. Grunn nok til å gå på låven og skyte seg litt, som en pleier å si. Tom edit: fixed Endret 30. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Burmeister og mp3 - jeg gremmes. Grunn nok til å gå på låven å skyte seg litt, som en pleier å si. ROFL! ..Holdt på å sprute kveldsdrikken utover tastaturet her jeg sitter. :D ..Du mener vel "å gå på låven og skyte seg litt"? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Burmeister og mp3 - jeg gremmes. Grunn nok til å gå på låven å skyte seg litt, som en pleier å si. ROFL! ..Holdt på å sprute kveldsdrikken utover tastaturet her jeg sitter. :D ..Du mener vel "å gå på låven og skyte seg litt"? Petimeter ... Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) ikkegåogskytesegmeter faen og!. Så klarte jeg å få en leif på ett jævla ord .... Edit2: helvete heller, så ble detleif i editn også Banna drit "#¤%&¤# God natt Endret 30. oktober 2009 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå