Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis man kun skal ringe og sende par smser så kjøper man en gammel nokia 5110 e.l.

skal man leke, herje, installere alt man ikke trenger så kjøper man seg en smartmobil.

 

digger min TyTN II, men den er moden for oppgradering.

Skal man leke, så kjøper man seg Gameboy, Wii, Playstation, Xbox e.l. :p

 

Så lenge jobben betaler telefonen, så tar jeg det jeg får. Ellers så hadde jeg kjøpt noe ala en 5110 ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
hvis man kun skal ringe og sende par smser så kjøper man en gammel nokia 5110 e.l.

skal man leke, herje, installere alt man ikke trenger så kjøper man seg en smartmobil.

 

digger min TyTN II, men den er moden for oppgradering.

Skal man leke, så kjøper man seg Gameboy, Wii, Playstation, Xbox e.l. :p

 

Tom

 

Så dårlig utvalg med programvare til de plattformene.

Og ikke kan man sende sms og ringe :p

Lenke til kommentar
iPhone kan ikke multi-taske - en veldig stor deal breaker for meg.

 

+1

 

Det er helt latterlig at man kun kan multitaske eplet sine egne programmer. Tenk så irriterende å måtte lukke feks Spotify for å sende en melding :realmad:.

 

Francis

Min Sony Ericsson W595 kostet meg ikke en drit, og jeg kan kjøpe kabal, opera, musikkspilleren og sende meldinger samtidig.

 

Hmmmm...

Lenke til kommentar
Hvor mange biler kommer med "HTC tilkobling" f.eks?

 

Grunn nok til å styre unna de bilene som har iPood-tilkobling det. Kan ikke kalle det et tap å holde seg unna Hyundai akkurat:) (eller har det kommet andre merker også nå?)

Biler med iPood-docking, er gjerne også de som skryter av antall koppholdere på side 2 i boka som omhandler bilen også.. med andre ord: Bare søppel!

(Ville ikke blitt overrasket om noen gode biler kommer med det heller... fy som jeg hater korttenkte prosjektledere som står midt i saueflokken og prøver å tygge gress fortere enn de andre medsauene.)

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar
Grunn nok til å styre unna de bilene som har iPood-tilkobling det. Kan ikke kalle det et tap å holde seg unna Hyundai akkurat:) (eller har det kommet andre merker også nå?)

Alt for mange bilmerker har tilkobling til iPod (snart alle, selv Toyota). Jeg ville faktik sagt til bilselger at de da fikk levere ved en iPod classic gratis med den pluggen, ettersom den ikke støtter mp3 spilleren min.

 

Hadde det vært en merkeuavhengig standard, så hadde jeg ikke sutret.

 

Tom

 

PS. Ciryaher, jeg tror at du egentlig liker Hyundai ;) Det er sikkert en 10 år gammel Elantra i garasjen din :p

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men er ikke iPhone en telefon? En sånn sak man ringer med. Og kanskje sender en tekstmelding eller to. Trenger vel ikke multitasking da?

 

 

Bruker ikke iPhone en variant av OS-X? Det OS er vel multitasking av natur.

 

 

Tom

 

En kan vel si at iphone er smarttelefon for de mindre smarte - det er så mange begrensninger som kunne medført brukerfeil føler jeg, tidvis savner jeg virkelig windows mobile, men det var sørpe tregt sist jeg hadde (faktisk Tytn 1 og Touch Dual)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...