Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begrenset utvalg er litt ugreit. Men spotify krever vel at du er online?

Overså i min iver til å snakke om hvor fantastisk Spotify er det med utvalget, men ja, det er litt problematisk. De har ikkeno' "top 40" i det hele tatt. Det er policyen deres. Band of Horses (siden jeg vet du hører på dem) er f.eks alt for mainstream for emusic.

 

Greit om man vil utforske musikkens irrganger, men litt slitsomt som eneste musikkilde.

Lenke til kommentar
Problemet med Spotify er at de ikke har Beatles eller Pink Floyd. Mangler også store mengder Kinks!

 

:angry:

Hva er da visen med Spotify?

 

Tom

Alt det andre. Perfekt på fest. Mye who, stones og annet snaks. Ta en titt på the Wurzels. Latterlig bra på fest, the DDE of the West Country.

 

Problemet med Spotify er at de ikke har Beatles eller Pink Floyd. Mangler også store mengder Kinks!

Det er definitivt noen huller i utvalget ja, men det er jo ikke noe stort problem å ha litt mp3/cd/vinyl i tillegg.

Indeed.

 

Hele David Gilmour - Live in Gdánsk er på Spotify though. Holder lenge for meg når jeg er på besøk til folk med mangel på Pink Floyd i CD-hylla. :)

Ikke dumt, ikke dumt.

 

Når vi snakker om iShit, noen som fikk med seg Dagsrevyen i går? Svensk kvinnemenneske som måtte ha seg iPhone, reporteren spurte "er det ikke litt dyrt".

 

"Jaaa.. men jag skulle jo också ha en MP3-spellare og en god kallender, så er inte så ille."

 

Ja. iPhone er den eneste telefonen med MP3-spiller og kalender?!

Lenke til kommentar

iPhone er ikke dyrt iforhold til tilsvarende telefoner fra andre merker, den har overlegen brukervennlighet (Jo det har den), og grunnet sin enorme suksess med både iPod og iPhone så tilpasser hele markedet seg akkurat den telefonen. Hvor mange biler kommer med "HTC tilkobling" f.eks?

 

Ja også ser den jo bra ut.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan Netshop ikke får frem varene. Bestillte noe derfra i 11-tiden idag med henting fra hentebua i oslo. Varen var 20+ på lager og bekreftet leveringsdato idag 30/10. Men ennå står ordren som "åpen".

 

1 time til bua stenger, hvis ikke må den hentes på mandag..

Lenke til kommentar
Jamen den har jo så stilig design :p

Style before substance?

 

iPhone er ikke dyrt iforhold til tilsvarende telefoner fra andre merker, den har overlegen brukervennlighet (Jo det har den), og grunnet sin enorme suksess med både iPod og iPhone så tilpasser hele markedet seg akkurat den telefonen. Hvor mange biler kommer med "HTC tilkobling" f.eks?

Så lenge Apple ikke lisenser tilkoblingen til andre merker, så kjøper jeg ikke Apple produkter. I tillegg har Apple en drital holdning i forhold til forbrukere som har noe å reklamere på. Nok en grunn til å holde seg unna.

 

Ja også ser den jo bra ut.

Smaken er som baken, den er delt. Jeg synes ikke Apples sitt design er så fantastisk.

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg synes unibody virker ganske tiltalende, men bruker ikke mac selv.

 

EDIT: Skal jeg ha meg ny telefon i nærmeste fremtid blir det definitivt en Nokia N900. Ikke nok med at maskinvaren og speksene virker svært overbevisende, så er den basert på Linux og helt åpen, slik at hvem som helst kan utvikle software til den.

 

Nå har det seg at jeg har en 5800 XM, og er veldig fornøyd, så jeg tviler på at det blir ny telefon med det første.

 

Francis

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar

Vel, jeg skifta nettopp fra iPhone (3G) til HTC Hero med Android. Greit nok at HTCen er med fri programvare og alt det, men for min del var det mye lettere da jeg fortsatt hadde iPhone. For det første kan jeg ikke installere ny firmware fra verken OSX eller Linux, må ha Windows. For det andre var programvareutvalget i App-store til iPhone betydelig mer fyldig enn Android Market.

 

Neste telefonen min er det nok et eple på - selv om det er en del irritasjonsmomenter der også, som mangel på multitasking, og iTunes-avhengighet (som ikke er et superstort problem for min del).

Lenke til kommentar
Hele David Gilmour - Live in Gdánsk er på Spotify though. Holder lenge for meg når jeg er på besøk til folk med mangel på Pink Floyd i CD-hylla. :)

Besøker du slike folk altså ;) I det hele tatt snakker til de ;)

Jeg har lite Pink Floyd i CD-hylla. Men desto mer på vinyl. Går ut i fra at det ikke teller...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...