Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Med Premium-versjonen kan du lage deg offline-spelelister, dvs. at låtane i den spelelista vert lasta ned og lagra. Elles krev den at ein er online ja.

Men den funksjonene krever at du må bruke PC-en, e.l. Kan ikke last ned på en MP-3 spiller som ikke heter i-et-eller-annnet?

Tom

Kommer snart en S60 klient.

*gledeseg*

Francis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så fort anlegget i stua har fått seg en real oppdatering blir det premium i minst en måneds tid for å se om kvaliteten holder mål.

Det er litt merkelig igrunn. Jeg har begynt å kjøpe både filmer, musikk og serier nå... jeg kan ikke være frisk :)

Etter at jeg oppdaget play.com for noen år siden så begynte jeg å kjøpe DVD'er.

Ble så lei av oppfucka nedlastinger. Og så liker jeg jo å samle på ting.

Etter at jeg satte opp HTPC i stua så ble jo selvfølgelig Spotify en del av inventaret.

Lenke til kommentar
Etter at jeg oppdaget play.com for noen år siden så begynte jeg å kjøpe DVD'er.

Ble så lei av oppfucka nedlastinger. Og så liker jeg jo å samle på ting.

Etter at jeg satte opp HTPC i stua så ble jo selvfølgelig Spotify en del av inventaret.

Hehe, godt å høre at flere er bitt av basillen. :)

Jeg har snart 2 meter med dvd-er fra play som enda har plastikken på seg. (Det er kanskje ikke så rart da jeg ikke har fått htpc-en i hus enda.) Gleder meg vilt til hele anlegget er i hus :)

Lenke til kommentar
Men kan godt skjønne at når man først bruker en formue på anlegg så vil man ha en lydkilde som utnytter det.

Men spotify bruker vel ikke mp3.

"We are currently using Ogg Vorbis q5, i.e. up to approx. 160kb/s."

Som tilsvarer MP3 på rundt 256. Helt greit til musikk som lydkulisse ;).

Tror jeg holder meg til Squeezebox og flac samlingen min, jeg.

Tom

Lenke til kommentar
Spotify bruker Ogg opp til 320kb/s, premium that is. Og det er ikke slik at straks man har et godt anlegg så nytter det ikke å høre på komprimert musikk, selv om man selvsagt får enda mer ut av anlegget med en ordentlig kilde.

Ogg på 320kb/s er til å leve med. Og ettersom Spotify ikke er noe jeg primært ser for meg brukt i stua; så kommer jeg vel til å prøve det ut etterhvert.

Tom

Lenke til kommentar
Med Premium-versjonen kan du lage deg offline-spelelister, dvs. at låtane i den spelelista vert lasta ned og lagra. Elles krev den at ein er online ja.

Men den funksjonene krever at du må bruke PC-en, e.l. Kan ikke last ned på en MP-3 spiller som ikke heter i-et-eller-annnet?

Kommer snart en S60 klient.

*gledeseg*

Jeg gleder meg veldig. Kona har det på iphonen, og det er mye, mye bedre enn ferdigskåret brød.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg veldig. Kona har det på iphonen, og det er mye, mye bedre enn ferdigskåret brød.

Jeg har helt glemt å tenke på at dette funker på iTouch også. Det er jo helt genialt!

Problemet med Spotify er at de ikke har Beatles eller Pink Floyd. Mangler også store mengder Kinks!

Det er definitivt noen huller i utvalget ja, men det er jo ikke noe stort problem å ha litt mp3/cd/vinyl i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...