Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden du har så mye utstyr TGB synes jeg det må være et musst at du har PW FlexTT1 og FlexTT5 som gir deg full TTL og trådløs overføring mellom kamera og blits. :)

 

Det der oppsettet frister...CLS systemet fungerer forsåvidt bra med unntak da man enten har lukket kamerablitsen eller er utenfor rekkevidden til IR.

Lenke til kommentar
Iallfall til prisen! Jeg har en drøm om kun fastoptikk og er egentlig kun det jeg bruker, men til visse jobber jeg gjør er det en fordel med zoom.

Ja, samme her, veldig glad i fastoptikk. Bruker 17-40L nesten bare på 17mm når det er landskap, men når jeg har shoot med modeller merker jeg at nesten hver eneste millimeter blir brukt, og da er jeg glad det ikke er en fast likevel. Men blir en 35mm f/2 snart fordiom :) 17-40 er veldig stor til walkaround, og så er det lysstyrken.

Lenke til kommentar
Ja, samme her, veldig glad i fastoptikk. Bruker 17-40L nesten bare på 17mm når det er landskap, men når jeg har shoot med modeller merker jeg at nesten hver eneste millimeter blir brukt, og da er jeg glad det ikke er en fast likevel. Men blir en 35mm f/2 snart fordiom :) 17-40 er veldig stor til walkaround, og så er det lysstyrken.

35mm f/2 er sweet. På fullformat vel å merke. Den er OK på crop ogå , men litt trang.

 

Tom

Lenke til kommentar
Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før!

 

Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen :D

 

 

Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før!

 

Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen :D

 

pft - begge fikk det, spent på hva hun selv føler etter dette da...kan bli moro :)

 

Gleder meg til å se bildene :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg ser at dollaren på noen få dager har steget fra snaue 5,5 til over 5,7. Hva skjer? Er dette bare normal variasjon? Var det ikke snakk om at dollaren skulle synke enda mer?

 

Hvis det motsatte nå skjer har jeg et objektivkjøp som kanskje må fremskyndes en del :)

 

Den Amerikanske dollaren har blitt styrket fortere en forventet,etter det jeg har lest meg fram til.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før!

 

Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen :D

 

 

Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før!

 

Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen :D

 

pft - begge fikk det, spent på hva hun selv føler etter dette da...kan bli moro :)

 

Gleder meg til å se bildene :new_woot:

 

Hjemme etter kl 16 - så da kan jeg legge opp, etter å ha behandlet noen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...