Inc Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Get a room guys Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Da er 17-40L snart på vei til meg i posten. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Grattis! Herlig objektiv Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Iallfall til prisen! Jeg har en drøm om kun fastoptikk og er egentlig kun det jeg bruker, men til visse jobber jeg gjør er det en fordel med zoom. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som savner en Canon 70-200 F/4?? Edit: hah, jeg ble eid av Lars! Sånne hvite plastobjektiver går vel ikke under begrepet tyveri men nasking ? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Siden du har så mye utstyr TGB synes jeg det må være et musst at du har PW FlexTT1 og FlexTT5 som gir deg full TTL og trådløs overføring mellom kamera og blits. Det der oppsettet frister...CLS systemet fungerer forsåvidt bra med unntak da man enten har lukket kamerablitsen eller er utenfor rekkevidden til IR. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Iallfall til prisen! Jeg har en drøm om kun fastoptikk og er egentlig kun det jeg bruker, men til visse jobber jeg gjør er det en fordel med zoom. Ja, samme her, veldig glad i fastoptikk. Bruker 17-40L nesten bare på 17mm når det er landskap, men når jeg har shoot med modeller merker jeg at nesten hver eneste millimeter blir brukt, og da er jeg glad det ikke er en fast likevel. Men blir en 35mm f/2 snart fordiom 17-40 er veldig stor til walkaround, og så er det lysstyrken. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Veldig stor ja. Gutt, jeg bruker 85L til walkaround. Lysstyrken er en ting ja. Nå skal jeg som oftest bruke den til bilder hvor dybdeskarphet er en faktor, så den delen skremmer meg ikke så mye. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, samme her, veldig glad i fastoptikk. Bruker 17-40L nesten bare på 17mm når det er landskap, men når jeg har shoot med modeller merker jeg at nesten hver eneste millimeter blir brukt, og da er jeg glad det ikke er en fast likevel. Men blir en 35mm f/2 snart fordiom 17-40 er veldig stor til walkaround, og så er det lysstyrken. 35mm f/2 er sweet. På fullformat vel å merke. Den er OK på crop ogå , men litt trang. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som har erfaring med www.emusic.com ? Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før! Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før! Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen pft - begge fikk det, spent på hva hun selv føler etter dette da...kan bli moro Gleder meg til å se bildene Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg ser at dollaren på noen få dager har steget fra snaue 5,5 til over 5,7. Hva skjer? Er dette bare normal variasjon? Var det ikke snakk om at dollaren skulle synke enda mer? Hvis det motsatte nå skjer har jeg et objektivkjøp som kanskje må fremskyndes en del Endret 30. oktober 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg ser at dollaren på noen få dager har steget fra snaue 5,5 til over 5,7. Hva skjer? Er dette bare normal variasjon? Var det ikke snakk om at dollaren skulle synke enda mer? Hvis det motsatte nå skjer har jeg et objektivkjøp som kanskje må fremskyndes en del Den Amerikanske dollaren har blitt styrket fortere en forventet,etter det jeg har lest meg fram til. Endret 30. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før! Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen Akkurat hjemme fra TFP fotoshoot med den uten tvil mest profesjonelle modellen jeg har jobbet med... 216 bilder, 110 av dem var eksepsjonelt bra. Hva er sannsynligheten for en slik treffrate, aldri skjedd før! Bare finpusse litt på et lite utvalg først. Fotogleden er endelig tilbake for fullt igjen pft - begge fikk det, spent på hva hun selv føler etter dette da...kan bli moro Gleder meg til å se bildene Hjemme etter kl 16 - så da kan jeg legge opp, etter å ha behandlet noen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har erfaring med www.emusic.com ? Har akkurat avsluttet medlemskapet mitt der etter flere år. Interessant, men litt begrenset utvalg, bra lydkvalitet og helt DRM-fritt. Spotify har imidlertid erstattet alt annet for min del, så derfor sa jeg opp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Har akkurat avsluttet medlemskapet mitt der etter flere år. Interessant, men litt begrenset utvalg, bra lydkvalitet og helt DRM-fritt. Spotify har imidlertid erstattet alt annet for min del, så derfor sa jeg opp. Begrenset utvalg er litt ugreit. Men spotify krever vel at du er online? Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Venter spent på spotify for windows mobile, da går jeg over til betalende kunde og får nedlastbare spillelister. Endret 30. oktober 2009 av stoners Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Med Premium-versjonen kan du lage deg offline-spelelister, dvs. at låtane i den spelelista vert lasta ned og lagra. Elles krev den at ein er online ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Med Premium-versjonen kan du lage deg offline-spelelister, dvs. at låtane i den spelelista vert lasta ned og lagra. Elles krev den at ein er online ja. Men den funksjonene krever at du må bruke PC-en, e.l. Kan ikke last ned på en MP-3 spiller som ikke heter i-et-eller-annnet? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå