Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener Gorgat (?) sa at 5d mk2 ikke var noe særlig bedre enn D700 til meg når jeg møtte han etter å ha kjøpt det.

Kan ikke huske å ha sagt noe sånt. 5D II er milevis foran alt ;)

I hvertfall det beste jeg har.

Jeg har ikke noen erfaring med D700 eller andre Nikon kameraer for den skyld.

5D II gjør den jobben jeg har behov for, men misunner 7D eller Nikon sitt AF system og værtetting.

Endret av Gorgat
Lenke til kommentar

Minnes bestemt at når jeg møtte deg og spurte, så sa du at forskjellen ikke var så stor jeg? :p

Jeg har for så vidt vitne (om hun husker det da)

Bildene er ikke justert på noe måte og bare kjørt ut av lightroom kuttet til 1024*768, så ikke ta disse særlig høytidlig. Men var litt imoponert over kvaliteten.

post-24104-1256764824_thumb.jpg

post-24104-1256764831_thumb.jpg

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Bildene er ikke justert på noe måte og bare kjørt ut av lightroom kuttet til 1024*768, så ikke ta disse særlig høytidlig. Men var litt imoponert over kvaliteten.

Skjønner ikke helt hvorfor du ikke gidder å bruke 20 sek på å fikse bildene før du publiserer de men... Å fikse hvitbalanse og kontrast som er obligatoriske endringer burde du virkelig ta deg bryet med. ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor du ikke gidder å bruke 20 sek på å fikse bildene før du publiserer de men... Å fikse hvitbalanse og kontrast som er obligatoriske endringer burde du virkelig ta deg bryet med. ;)

Enig. Å legge ut bilder som ikke i det minste er forsøkt fargekorrigert er f* meg et overgrep.

Lenke til kommentar
**

Enig. Å legge ut bilder som ikke i det minste er forsøkt fargekorrigert er f* meg et overgrep.

Indeed. Har selv et lass med presets i Lightroom som tar hånd på det meste. Tar ikke lang tid å gå inn i Develop og trykke på en knapp.

Såså, D3x syns jeg gjør en fremragende jobb, ikke minst 200/2!

Flotte bilder syns jeg :thumbup:

Gleder meg til jeg også kan ta slike snexy bilder med slikt proft utstyr, men blir vel på mine eldre dager det.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke få se noen sammenlikningsbilder?

Noen du tok med D700 + 70-200VR også? Søkt, men vil se hva jeg går glipp av. D3x er bare så utrolig kongeeee!

Av en mystisk grunn tror jeg ikke basket-kamp bilder håndholdt yter D3x helt rettferdighet.

Gjør det helt sikkert ikke, men vil se hvorfor han velger å bruke den kombinasjonen fremfor den andre på basketkamper. Man bør jo bruke det som gir best resultat, gjør man ikke? Eller er det det som viser at man har mest penger som er gjelder?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Gjør det helt sikkert ikke, men vil se hvorfor han velger å bruke den kombinasjonen fremfor den andre på basketkamper. Man bør jo bruke det som gir best resultat, gjør man ikke? Eller er det det som viser at man har mest penger som er gjelder?

Eller det kameraet som er mest behagelig å bruke.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...