Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Da har jeg lagt ut Sigma 50-150mm'en for salg, med sikte mot Canon EF 70-200mm f/4L IS USM fra junaiten.

Har virkelig savnet bildestabilisator i det siste. Har nok blitt jævlig bortskjemt med bildestabilisatoren i EF-S 17-55mm f2.8. Samtidig blir det nok litt mer medgjørelig håndholdt, spesielt nå på vinteren.

Får ha litt is i magen.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... har fått et bud på 3000 for D200'en (den har en liten feil, og er kjøpt i USA). Det er vel egentlig ikke et totalt skambud gitt de forutsetningene? :hmm:

Hva er den lille feilen? (Bortsett fra at det er en Nikon, mener jeg :p)

Når man bruker blits i hot shoe, så har den av og til en tendens til å preflashe litt i vilden sky. Det påvirker ikke eksponeringen, og er enkelt å fikse iflg. Interfoto (prisoverslag var 1 arbeidstime og ca. null i deler). Kun et irritasjonsmoment altså. La i utgp. prisen på 3500 pga disse tingene.

Lenke til kommentar
Når man bruker blits i hot shoe, så har den av og til en tendens til å preflashe litt i vilden sky. Det påvirker ikke eksponeringen, og er enkelt å fikse iflg. Interfoto (prisoverslag var 1 arbeidstime og ca. null i deler). Kun et irritasjonsmoment altså. La i utgp. prisen på 3500 pga disse tingene.

Det er jo en grei og veldefinert feil. Så hvis du kan leve med 3000,- så selg. Men 3.500,- er også en kurant pris. Hvor mye tar Interfoto per time, forøvrig?

Grattis med 200/2 Christian! For meg er det the holy grail #1 fotografisk. Kanskje du lar meg tafse på det en gang det er noe Akam greier på gang :)?

Francis

Dere får møte opp den 7.11.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Jeg støtter at folk må få bruke pengene sine på hva de vil uten at man må forsvare innkjøpene sine, det blir for dumt. Digger nytt dyrt utstyr selv, bare så jævlig dumt jeg ikke har råd til det.. :p Etter et uforutsett innhogg i økonomien nylig blir det en stund til jeg kjøper noe nytt. Selv om det blir en 135mm f/2 før eller siden.

Lenke til kommentar

Han tilbydde meg den for 4500kr. Jeg gav han et motbud på 3700kr inkl. porto pga manglende kvitt.

Har nettopp sett 2 stk gå ut tiden på ebay, den ene som fikk bud på $336 (reserve not met) hadde kjøp nå pris på $542 og den andre hadde kjøp nå pris på $515.

Hei !

Jeg har en ubrukt 11-22mm f 2.8/3.5 i original emballasje til salgs for kr. 4.500.- Jeg har dessverre ikke tatt vare på kvitteringen. Hører fra deg om det er av interesse.

Jeg synes at kr. 3.900 er en fair pris inkl. frakt. Det er kr. 2.000 under laveste pris på nettet før frakt. Hvis jeg skal legge den utpå nettet blir det for kr. 4.500.- + frakt. Hører gjerne fra deg.
Lenke til kommentar
Hmm... har fått et bud på 3000 for D200'en (den har en liten feil, og er kjøpt i USA). Det er vel egentlig ikke et totalt skambud gitt de forutsetningene? :hmm:

Hva er den lille feilen? (Bortsett fra at det er en Nikon, mener jeg :p)

Tom

host kremt hovedartikkel host as we speak

Lenke til kommentar
host kremt hovedartikkel host as we speak

Jo; men det kan ihvertfall fikses i firmware.

Det er jo en ganske forbløffende feil. Det må jo (tror jeg) bety at det ligger igjen spor av signalet fra forrige eksponering i hardware (litt som at man kunne høre spor av det som hadde vært på kasetten før når man tok opp over gamle musikkasetter).

Det høres ikke sånn uten videre enkelt ut å fikse... men de hadde kanskje ikke innrømmet feilen om de ikke visste hvordan de skulle fikse den?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...