Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han lurer bare på hvorfor du kjøpte deg en D3X når du har D700.

Egentlig er det min sak - men dels fordi jeg ville skjemme meg vekk, og hvorfor har egentlig ingen noe med, det er en god grunn for det uansett, men holder med at familie og venner vet.

Andre er at TGB og jeg holder på med noe, så vi får se hvor det går, jeg ønsket D3x og fikk et veldig godt tilbud, så jeg slo til. 200'en har siklet på i snart 2 år, siden butikken gav meg en uhyre god deal, så tok jeg den - regningen kommer om ja 2-3 uker, men når jeg har jobbet 175% jobb siden januar, så kan jeg ta meg råd.

Kort sagt; har noe med hvor jeg ønsker meg med foto, dels skjemme meg vekk, samarbeidsprosjekt, pris og impuls :) Jeg er ung nok til å ta sjansen - men greit å få spørsmålet slik du skrev, jeg kan svare på det :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Christian86, jeg er egentlig ikke så overrasket over at du kjøpte en D3X; tipper at du har savnet formfaktoren fra D2-en. Burde være en bra makker til D700.

Tom

Du har rett i det - d700 beholder jeg siden et av målene neste er å er å få fotografere under Vg konserten. I år fotograferte jeg under granittrock konserten med d700 og koste meg veldig. Jeg får lov å komme tilbake neste år, men vil mer enn gjerne inn på noen av de andre, d3x er ikke like god på støy - så derfor beholdt jeg d700.

På en annen side var jeg på shoot i helgen med d3x og forskjellen mellom den og d700 merket jeg, og følelsen var av en annen art, så var egentlig veldig deilig.

Greit nok det. Jeg skal ikke legge meg opp i det. Alle har forskjellige grunner til ditten og dutten. Bedre at du bruker pengene nå enn noen år fremover når en eventuell familie sluker kontoen.

Jeg fant ut at jeg fortjente en 85L etter slaveriet i Nord-Norge.

Jeg har egentlig ikke noe problem med å forstå den hehe :)

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mye rart apple har funnet på med tastaturoppsettet sitt.. Backspace fungerer som delete. Deleteknappen vet jeg ikke hva gjør. Har heller ikke klart å finne noen knapp som lar meg navigere bakover. Home og End er erstattet med noe som minner om page up og page down, til tross for at page up og page down er tilstedet rett vedsiden av.

Men jeg har i det minste en egen tast for @..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...