Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SB-800 er 1/1000 på 1/1 og ca 1/44000 på 1/128. Sigma EF500DG er ca. 1/700 på 1/1...

In other news, så oppdaget jeg i dag at fotogruppen på jobben har en HP 9180 A3-skriver som jeg kan benytte fritt (må bare stille papir). Ganske najs, selv om det ikke er Epson. Jeg har også klart å overbevise dem om at vi skal kjøpe utstyr for kalibrering av skjerm og printer, som vi kan ta med hjem. Neato. Printerkalibrering er jo ikke billig.

Lenke til kommentar
Kommer an på blitsen, men rundt 1/10000 eller endra raskere, skulle jeg tro. Men husk at blitsblinket ikke er max hele tiden da. det har, som alt annet, en karakteristisk kurve. Mer info her

EDIT: Faen, slått på målstreken! :p

For øvrig bestilte jeg meg EF 200mm f/2.0L IS USM i dag! Woot!

Satans flott glass, men satans tungt. Neste Oslotur blir det altså masing både på deg og Tom. :)

Lenke til kommentar
Kommer an på blitsen, men rundt 1/10000 eller endra raskere, skulle jeg tro. Men husk at blitsblinket ikke er max hele tiden da. det har, som alt annet, en karakteristisk kurve. Mer info her

You bastard. Gief. Hvor mye måtte du ut med?

Lenke til kommentar

Vi kan prøves match mot min 200 F2 fra Nikon og se hvem som er best? :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Er din hun eller hankjønn da, Christian? :dremel:

Jaja. De store gutta har stort utstyr. Ikke rart damene faller for dere... Har nettopp fått tilslag på en stk "mint" Leica R Summicron 90mm f/2 APSH med adapter til EOS. Gleder meg til å få dette praktfulle objektivet i hus.

Tror det er hunkjønn - veier aldeles for mye, men veldig fin :) blir jeg bedre til i morgen og minnekortene kommer, så er det basketkamp :)

Lenke til kommentar
Barna mine har lang erfaring i å håndtere kamera:

485681018_YkvbB-S.jpg

:)

Takk for tilbudene. Jeg har jo en Dynax 5, men det er jo ikke det samme - du skal ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet Magne. Jeg vet hvor du bor. Tror jeg. :)

Så jo bra ut det :thumbup: Har ikke flytta siden sist, så det er bare å ta kontakt hvis det skulle bli aktuelt.

Lenke til kommentar
Satans flott glass, men satans tungt. Neste Oslotur blir det altså masing både på deg og Tom. :)

Når er det du ser for deg et lite besøk her nede da?

Tom

Usikker. Men jeg har en fetter som kanske må ha en liten innflytterfest snart, så det kan hende når som helst.

:)

Vi kan prøves match mot min 200 F2 fra Nikon og se hvem som er best? :p

Canons er nok bedre. Det er nyere, i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...