tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Er ikke det samme sak,veldig synd at det ikke er utbrettbilder i fotoblader Da leser du feil fotoblader Jeg har i hvertfall sett utbrettsider i National Geographic (som er nesten som et fotoblad). Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Trøndere i speedo telles ikke Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Duh - er det så vanskelig, da? ..Hos Think Geek, vel! Edit:på tide dem får ordnet klokka her. Endret 26. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Gawd. 2400kr for grep til 5dmkii er ran. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare vær glad du ikke er i Nikon-leiren. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja... 2195 for MB-D10 er også temmelig uhørt... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Fleire som slit med at klokka på forumet fortsatt er ein time feil. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) 09:49 her Endret 27. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja... 2195 for MB-D10 er også temmelig uhørt... Aha! Sist jeg sjekket stod prislappen på 3k. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ja... 2195 for MB-D10 er også temmelig uhørt... Aha! Sist jeg sjekket stod prislappen på 3k. Scandinavian Photo har heldigvis bidratt til å realitetsorientere de prisene litt... In other news, så ser det ut til at jeg legger alt crop-utstyret mitt ut for salg i helgen. Endret 27. oktober 2009 av Anew Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 In other news, så ser det ut til at jeg legger alt crop-utstyret mitt ut for salg i helgen. Godt valg - det tror jeg du blir fornøyd med Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva med å kjøpe en pent brukt 40D som reserve? Alternativt kan du låne litt Olympus av meg Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp... Trodde det var grunnen til at du ikke var med i oktober-festen, jeg.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp... Trodde det var grunnen til at du ikke var med i oktober-festen, jeg.. Bah! Faktum er at forstaden og familielivet har spist meg opp totalt. I gode, gamle dager (2008 og før... ) gjorde jeg mesteparten av fotograferingen min på vei til og fra jobb eller barnehage. Nå som jeg har flyttet ut av byen, er alt det borte (om det ikke er stakittgjerder og hekker jeg vil knipse bilder av... ), og jeg har ikke tid til å dra ut og fotografere før tidligst 20-21 (i August kom jeg meg ofte ikke ut før 22-23). Det medfører igjen at jeg blir sittende forferdelig langt utover kvelden og jobbe med bildet osv., og så blir livet mitt ødelagt av mangel på søvn. Det er rett og slett fare for at det er slutt på mitt liv som festløve. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare tenkte jeg skulle tipse dere om at det er timesalg hos netshop i dag. Det er en egen tråd om det i dataforumet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166560&hl= Tidligere så har netshop-folka fulgt med i tråden og lagt til ting folk ønsker seg, så hvis mange hyler ut etter fotoutstyr så kanskje vi får noen gode tilbud. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp... Du kan låne D300 av meg, så lenge ungene dine lover å holde seg unna! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp...Slapp av, jeg har en Nikon F50 du kan få kose deg med i mellomtiden, og da blir du jo også vant med utsnittet :-) Edit: Den kan ungene dine også få boltre seg med... Ved anledning kan jeg også overrekke den aldeles utmerkede Tamron 28-200 med en håndfull film-filtre som er "ubrukelige" :-) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Barna mine har lang erfaring i å håndtere kamera: Takk for tilbudene. Jeg har jo en Dynax 5, men det er jo ikke det samme - du skal ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet Magne. Jeg vet hvor du bor. Tror jeg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Barna mine har lang erfaring i å håndtere kamera: Takk for tilbudene. Jeg har jo en Dynax 5, men det er jo ikke det samme - du skal ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet Magne. Jeg vet hvor du bor. Tror jeg. A100 er fin, så blir det hvertfall ikke en nedtur å låne kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå