Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja... 2195 for MB-D10 er også temmelig uhørt... ;)

Aha! Sist jeg sjekket stod prislappen på 3k.

Scandinavian Photo har heldigvis bidratt til å realitetsorientere de prisene litt... :)

In other news, så ser det ut til at jeg legger alt crop-utstyret mitt ut for salg i helgen. :ph34r:

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp...

Trodde det var grunnen til at du ikke var med i oktober-festen, jeg.. :innocent:

Bah! Faktum er at forstaden og familielivet har spist meg opp totalt. I gode, gamle dager (2008 og før... :roll:) gjorde jeg mesteparten av fotograferingen min på vei til og fra jobb eller barnehage. Nå som jeg har flyttet ut av byen, er alt det borte (om det ikke er stakittgjerder og hekker jeg vil knipse bilder av... :ph34r:), og jeg har ikke tid til å dra ut og fotografere før tidligst 20-21 (i August kom jeg meg ofte ikke ut før 22-23). Det medfører igjen at jeg blir sittende forferdelig langt utover kvelden og jobbe med bildet osv., og så blir livet mitt ødelagt av mangel på søvn. :(

Det er rett og slett fare for at det er slutt på mitt liv som festløve.

Lenke til kommentar
Det jeg frykter mest er å gå i "ZoDz-fella" og bli sittende uten kamera en stund mens jeg venter på at rett pris skal dukke opp...
Slapp av, jeg har en Nikon F50 du kan få kose deg med i mellomtiden, og da blir du jo også vant med utsnittet :-) Edit: Den kan ungene dine også få boltre seg med...

Ved anledning kan jeg også overrekke den aldeles utmerkede Tamron 28-200 med en håndfull film-filtre som er "ubrukelige" :-)

Lenke til kommentar
Barna mine har lang erfaring i å håndtere kamera:

485681018_YkvbB-S.jpg

:)

Takk for tilbudene. Jeg har jo en Dynax 5, men det er jo ikke det samme - du skal ikke se bort ifra at jeg tar deg på ordet Magne. Jeg vet hvor du bor. Tror jeg. :)

A100 er fin, så blir det hvertfall ikke en nedtur å låne kamera :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...