CFM Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Og der fikk jeg omsider hentet 70-200'n. De kunne ikke lete etter pakka for meg, selv om den sto i kurven 2 meter unna så jeg måtte komme igjen litt før seks. Nå har sola gått ned. Men den ser ut til å fungere utmerket. Sylskarp på største åpning Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bruker liveview mye til makro - fungerer meget godt for min del. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bruker liveview mye til makro - fungerer meget godt for min del. At du ikke får det til, er ikke mitt problem Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 La meg si det slik, hvorfor bruke Canon når man kan bruke Nikon? Hvorfor skyve kabel når man kan skyve ledninger? Hvorfor løpe når man kan gå? Hvorfor bruke live view når man kan bruke søker? Should a go on? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 La meg si det slik, hvorfor bruke Canon når man kan bruke Nikon?Hvorfor skyve kabel når man kan skyve ledninger? Hvorfor løpe når man kan gå? Hvorfor bruke live view når man kan bruke søker? Should a go on? Hvorfor bruke Nikon når man kan bruke Olympus? Kablingen overlater jeg til eletrikerene Hvorfor gå når man kan kjøre bil ? Hvorfor bruke søker når man kan bruke liveview. And I can go on To ting. Det finnes mer til makro enn insekter som flyr rundt omkring, og det finnes andre merker enn Canon og Nikon. Og et par av de har faktisk klart å lage liveview løsninger som virker. Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Når eg brukar stativ og manuell fokus så brukar eg så og seia alltid LiveView for å finjustera fokus. Men så er no Olympus blant dei betre på LiveView. Vi har ein Canon 1000d på jobben, den imponerer ikkje, verken på LiveView eller andre ting. Korleis Nikon er skal eg ikkje uttala meg om, då eg ikkje har prøvd noko Nikon kamera. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Om det jeg fotograferer beveger seg bruker jeg søkeren og autofokus eller manuell fokus etter ønske. Når jeg bruker stativ mot motiver som er mer eller mindre stillestående bruker jeg liveview. Liveview er mer presist, siden du kan zoome inn på fokus. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 La meg si det slik, hvorfor bruke Canon når man kan bruke Nikon?Hvorfor skyve kabel når man kan skyve ledninger? Hvorfor løpe når man kan gå? Hvorfor bruke live view når man kan bruke søker? Should a go on? Hvorfor bruke Nikon når man kan bruke Olympus? Kablingen overlater jeg til eletrikerene Hvorfor gå når man kan kjøre bil ? Hvorfor bruke søker når man kan bruke liveview. And I can go on To ting. Det finnes mer til makro enn insekter som flyr rundt omkring, og det finnes andre merker enn Canon og Nikon. Og et par av de har faktisk klart å lage liveview løsninger som virker. Tom Nå, det der vet du ikke er sant Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skaff dere et liveview Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skaff dere et liveview Hvem er denne Live? Er hun pen? Enda mer viktig, er hun ledig? Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 ENDA viktigere, foretrekker hun Laphroaig eller Caol Ila? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 ENDA viktigere, foretrekker hun Laphroaig eller Caol Ila? Det er ikke så viktig; liker hun ikke slikt, så blir det mer på meg. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Livet er fri og frank,og det drikker alt som livet begjærer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Over til noe mer viktig. Skulle søke etter noe nå i kveld,men klarer ikke og komme på hva det var,tar litt tid og søke vilkårlig for å se om man tilfeldigvis treffer riktig side. Irriterer meg grønn over og ikke klarer å huske hva det var,får sannsynligvis ikke sove med det første nå i natt. Og forresten,ingen som har en rørbøyemaskin som klarer opptil 2 1/2" 120 grader. billig selvfølgelig Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Over til noe mer viktig. Skulle søke etter noe nå i kveld,men klarer ikke og komme på hva det var,tar litt tid og søke vilkårlig for å se om man tilfeldigvis treffer riktig side. Irriterer meg grønn over og ikke klarer å huske hva det var,får sannsynligvis ikke sove med det første nå i natt. Og forresten,ingen som har en rørbøyemaskin som klarer opptil 2 1/2" 120 grader. billig selvfølgelig Helt sikkert denne linken du leter etter: http://stevehuffphotos.com/Steve_Huff_Phot..._M9_REVIEW.html Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Helt sikkert denne linken du leter etter: http://stevehuffphotos.com/Steve_Huff_Phot..._M9_REVIEW.html Nei gitt,noe så viktig som foto glemmer man aldri,var noe jobbgreier Da er det bare 1.209.999.999 sider igjen på www Endret 26. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Og forresten,ingen som har en rørbøyemaskin som klarer opptil 2 1/2" 120 grader. Duh - er det så vanskelig, da? ..Hos Think Geek, vel! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei gitt Da er det bare 1.209.000.099 sider igjen på www Er det fotorelatert? I såfall hardware, software, bildesite, tips&tricks? Eller er det pr0n? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Helt sikkert denne linken du leter etter:http://stevehuffphotos.com/Steve_Huff_Phot..._M9_REVIEW.html Oooh - fin kamera-pron! *lese, lese* Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det fotorelatert? I såfall hardware, software, bildesite, tips&tricks? Eller er det pr0n? Tom Er ikke det samme sak,veldig synd at det ikke er utbrettbilder i fotoblader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå