Bruker-93156 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, touchè... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 1Ds mk3 er et penere hus enn D3. Av en eller annen grunn forbinner jeg det kameraet med et kondom? Kanskje fordi begge hindrer fantastiske resultater? 1Ds mk3 gir et inntrykk av soliditet, det minner meg om en eldre Aston Martin V8 Vantage. D3 minner meg av en eller annen grunn om en MX-5. Kjønnsløs, lett og enkel. Jeg er mer en Aston-mann enn en MX-5-mann. Men det er uansett ikke i nærheten av et klassisk PEN F eller et OM-1 i sølvfinish. Noe av det mest tåpelige jeg har hørt... Det mest tåpelige du har hørt er at trøndere er utlendinger, som enkelte bergensere har påstått. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) God er den, men ikke best til alt. Hadde valgt 645DF med P65+ any day for portrett og landskap. Usteende er den penest, hva det er av portrettegenskaper som ligger i den skal jeg ikke gå inn på. Nei sant. Svarte litt for fort der siden det er åpenbart at diskusjonen fremdeles omhandler design på hus. MEN 645DF er snadder uansett, foran. Det prismehuset der, yummy. Er for øvrig enig i at 1Ds MkIII er penere enn D3. Endret 25. oktober 2009 av gorpium Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Beklager Ingard.Men DETTE er pent. Den der greia på høyresiden, er det innebygget grammofon ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Det mest tåpelige du har hørt er at trøndere er utlendinger, som enkelte bergensere har påstått. Nei, det kan jeg forstå, bergensere skar skarrrrrrret opp hjernen så mye at det bare er grøt der, så annet kan man ikke forvente. God er den, men ikke best til alt. Hadde valgt 645DF med P65+ any day for portrett og landskap. Usteende er den penest, hva det er av portrettegenskaper som ligger i den skal jeg ikke gå inn på. Nei sant. Svarte litt for fort der siden det er åpenbart at diskusjonen fremdeles omhandler design på hus. MEN 645DF er snadder uansett, foran. Det prismehuset der, yummy. Er for øvrig enig i at 1Ds MkIII er penere enn D3. Er dette et korstog mot Nikon eller?! Screw you guys, I'm goin' home. NIKON RULES 4 EVAH U RAZIST BAZTARDZZZ! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes denne saken med en Noctilux 50mm f/0.95 hadde vunnet konkurransen om fineste kamera. MR Olsen: Hvilke hindere er det 1Ds har mener du? Ildhode: Så det er du som er piratmannen på forumet siden du skal kjøpe LR denne gangen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Den der greia på høyresiden, er det innebygget grammofon ? Er den ikke til for å sveive i gang kameraet om morgenen da? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Er den ikke til for å sveive i gang kameraet om morgenen da? Er det lissom noe galt med trekkopp-kameraer, nå plutselig?? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Er dette et korstog mot Nikon eller?! Screw you guys, I'm goin' home. NIKON RULES 4 EVAH U RAZIST BAZTARDZZZ! Hahaha. Neida. Jeg synes at Nikon FM2 er et meget pent kamera. Ellers må vi ikke glemme Leica S2. Snadder. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 1Ds mk3 er et penere hus enn D3. Av en eller annen grunn forbinner jeg det kameraet med et kondom? Kanskje fordi begge hindrer fantastiske resultater? 1Ds mk3 gir et inntrykk av soliditet, det minner meg om en eldre Aston Martin V8 Vantage. D3 minner meg av en eller annen grunn om en MX-5. Kjønnsløs, lett og enkel. Jeg er mer en Aston-mann enn en MX-5-mann. Men det er uansett ikke i nærheten av et klassisk PEN F eller et OM-1 i sølvfinish. Noe av det mest tåpelige jeg har hørt... Det mest tåpelige du har hørt er at trøndere er utlendinger, som enkelte bergensere har påstått. Så feil kan man altså ta ! Er det noe som er kjønnsløst japse så må det være Canon ! Nikon har tom vunnet priser for designet: http://www.nikon.com/about/news/2009/0122_...ignaward_01.htm Og det er ingen hvemsomhelst som har designet det heller: http://en.wikipedia.org/wiki/Giorgetto_Giugiaro Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Nikon D700 er ett mye tøffere kamera enn 5Dmkii. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja D700 ser mer badass ut, men når det kommer til rent estetisk design er det Canon som regjerer imo. Bare se på EOS-1, 1N, 1V og nyere i 1D-serien. Virkelig strømlinjeformet rent design. Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Er ikke klokka justert på forumet? Siste innlegg før meg, 15:01 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Klokka på forumet er ikke riktig. Er du usikker på hva som er riktig tid så kan du sjekke på klokka.no Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette er pent Solid nok til å slå inn spiker, og god ergonomi! Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er jeg enig i. Men det er ikke like pent som et FM2, og FM2 ser ut som den stygge fetteren til OM-4Ti. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det lissom noe galt med trekkopp-kameraer, nå plutselig?? Ja, for de var jo populære for en 30-40 år siden i Sovjet: http://www.camerapedia.org/wiki/Leningrad Men jeg tviler på at det fjærmotordrevne GOMZ Leningrad er favoritt noen som helst skjønnhetskonkurranse, det minner meg faktisk litt om en boksernese Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Svarte, nå fikk jeg lyst på Leica M9 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Mange flotte bilder her: http://www.chinahush.com/2009/10/21/amazin...ution-in-china/ Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Pentax LX Gold: ".. on August 25th, 1981 a limited edition "LX Gold" was introduced. It was 18 carat gold plated with brown leather (also-called lizard skin or snake skin) and was equipped with an SMC Pentax f/1.2 50mm lens also with brown leather and gold finish." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå