Bruker-93156 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hmm, syns de ser enkle og pinglete, men kan være fordi jeg har liten erfaring med de. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et stativfeste til 70-200 f4 som ikke er altfor dyrt? Link (Ebay). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hmm, syns de ser enkle og pinglete, men kan være fordi jeg har liten erfaring med de. De er enkle. Lite å skru på; iso, lukkertid og blender; ikke noe tøys. Men de er ikke pinglete. Det er snakk om finmekanikk og håndverk. Skikkelige saker; med andre ord. Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mange her som tester ut LR3 beta? Jeg trur faktisk jeg skal forhåndbestille den når det er mulig. Den skal kjøpes denne gang Likte direkte opplastiningen til Flickr. Lastet opp og slettet et set, alt gjort fra LR3. Bedre støy redusering i LR3. Synes det var lettere å fjerne CA. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg vet at det ikke er noen fasit på hva som er pent, men fasit på hva som er stygt, finner dere på masse bidler lengre oppe? Hvordan kan dere kalle noe slikt pent? En person er ikke pen bare fordi personligheten er grei, stygg er stygg og støgg er STØGG! Jeg hata analoge kameraer før, men etter å ha brukt hasselbladen så har jeg blitt forelska. Jeg liker sjaktsøker og jeg digger å holde det. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Flickr opplasting har jeg hatt plugin for ganske lenge.. Veldig snedig å gjøre rett fra LR Venter nok til etter betaen jeg =) Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det hadde vært fett med ett godt scanneverktøy implentert i LR. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Man kjører LR2 side-by-side med LR3 beta. Morro å teste ut. Bruk Vuescan og auto import i LR. Endret 24. oktober 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg vet at det ikke er noen fasit på hva som er pent, men fasit på hva som er stygt, finner dere på masse bidler lengre oppe? Hvordan kan dere kalle noe slikt pent? En person er ikke pen bare fordi personligheten er grei, stygg er stygg og støgg er STØGG! DSLR er stygt! og det gjelder alle dslr.. d700 og 5d er begge forferdelige.. olympus om derimot.. enkle og deilige.. Masse glass og en film.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Watch. Filme med 5dmkii og fisheye er fun http://www.flickr.com/photos/zodz/4040473679/?likes_hd=1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lite som slår godfølelsen av å høre lukkeren i mellomformat og det å måtte skru frem for ny eksponering. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Etter en tur nedom sentrum i natt fant jeg politiet i en frustrert situasjon. Noen hadde stjålet skiltet på den ene folkevogna... Legger ved noen bilder av noen litt frustrerte politibetjenter. "Jasså, ikke betalt vegavgift sier du?" Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes også klassiske analoge speilrefleks er dritstilige. Skal kjøpe meg et når økonomien tillater det ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen over, ingen under - egen klasse... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen over, ingen under - egen klasse... Helt feil, jeg har sett flere slegger som er bedre. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 God er den, men ikke best til alt. Hadde valgt 645DF med P65+ any day for portrett og landskap. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen over, ingen under - egen klasse... Jepp - 14-24/2,8 er i en klasse for seg. ..Fantastisk optisk, med stor blender, og det er en zoom?!?!! Kan ikke annet enn å bøye seg i støvet.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 1Ds mk3 er et penere hus enn D3. Men det er uansett ikke i nærheten av et klassisk PEN F eller et OM-1 i sølvfinish. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 God er den, men ikke best til alt. Hadde valgt 645DF med P65+ any day for portrett og landskap. Usteende er den penest, hva det er av portrettegenskaper som ligger i den skal jeg ikke gå inn på. Ingen over, ingen under - egen klasse... Jepp - 14-24/2,8 er i en klasse for seg. ..Fantastisk optisk, med stor blender, og det er en zoom?!?!! Kan ikke annet enn å bøye seg i støvet.. Bite me... 1Ds mk3 er et penere hus enn D3. Av en eller annen grunn forbinner jeg det kameraet med et kondom? Kanskje fordi begge hindrer fantastiske resultater? Men det er uansett ikke i nærheten av et klassisk PEN F eller et OM-1 i sølvfinish. Noe av det mest tåpelige jeg har hørt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Av en eller annen grunn forbinner jeg det kameraet med et kondom?Kanskje fordi begge hindrer fantastiske resultater? Nei, fordi de begge hindrer uønskede resultater Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå