Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange her som tester ut LR3 beta?

Jeg trur faktisk jeg skal forhåndbestille den når det er mulig. Den skal kjøpes denne gang :)

Likte direkte opplastiningen til Flickr. Lastet opp og slettet et set, alt gjort fra LR3.

Bedre støy redusering i LR3. Synes det var lettere å fjerne CA.

Lenke til kommentar
Jeg vet at det ikke er noen fasit på hva som er pent, men fasit på hva som er stygt, finner dere på masse bidler lengre oppe? Hvordan kan dere kalle noe slikt pent? En person er ikke pen bare fordi personligheten er grei, stygg er stygg og støgg er STØGG!

Jeg hata analoge kameraer før, men etter å ha brukt hasselbladen så har jeg blitt forelska. Jeg liker sjaktsøker og jeg digger å holde det.

Lenke til kommentar
Jeg vet at det ikke er noen fasit på hva som er pent, men fasit på hva som er stygt, finner dere på masse bidler lengre oppe? Hvordan kan dere kalle noe slikt pent? En person er ikke pen bare fordi personligheten er grei, stygg er stygg og støgg er STØGG!

DSLR er stygt! og det gjelder alle dslr.. d700 og 5d er begge forferdelige..

olympus om derimot.. enkle og deilige.. ;) Masse glass og en film..

Lenke til kommentar
God er den, men ikke best til alt. Hadde valgt 645DF med P65+ any day for portrett og landskap.

Usteende er den penest, hva det er av portrettegenskaper som ligger i den skal jeg ikke gå inn på.

Ingen over, ingen under - egen klasse...

Jepp - 14-24/2,8 er i en klasse for seg. ..Fantastisk optisk, med stor blender, og det er en zoom?!?!!

Kan ikke annet enn å bøye seg i støvet.. :thumbup::dribble::thumbs:

Bite me...

1Ds mk3 er et penere hus enn D3.

Av en eller annen grunn forbinner jeg det kameraet med et kondom?

Kanskje fordi begge hindrer fantastiske resultater?

Men det er uansett ikke i nærheten av et klassisk PEN F eller et OM-1 i sølvfinish. :)

Noe av det mest tåpelige jeg har hørt...

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...