Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Bare 8 dager igjen med oktoberfest. Gleder meg til det er over.

31 dager med samme objektivet er litt drøyt. Pluss at jeg synes alle utfordringene her på

akam er utstyrs-orientert. 50mm uke. Bruk av samme fastoptikken hele oktober. osv...

Hva med å dra fotograferingsdelen av forumet litt lenger bort fra utstyrsdelen og tenke i kreative baner?

Simon Aldra, jeg er på sesong 3 av West Wing. Er du kommet langt nå?

I de første 2 sesongene nevner de Norway ganske ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare 8 dager igjen med oktoberfest. Gleder meg til det er over.

31 dager med samme objektivet er litt drøyt. Pluss at jeg synes alle utfordringene her på

akam er utstyrs-orientert. 50mm uke. Bruk av samme fastoptikken hele oktober. osv...

Hva med å dra fotograferingsdelen av forumet litt lenger bort fra utstyrsdelen og tenke i kreative baner?

Det er egentlig bare oktoberfesten og uke 50 som er utstyrsorientererte. Aprilfesten, juni og augustfesten var ikke det.

Tom

Lenke til kommentar

Tror en fin ting kan være å foreslå mer kreative temaer i listen over foreslåtte tillegsutfordringer - fjerne "skyte med samme objektiv" og annet som er de obligatoriske kravene i andre utfordringer. ..Og a propos hva gjør egentlig "levere bilde hver dag" som foreslått tilleggsutfordring? Det er jo det "deltagernivå" er til. ;)

Lenke til kommentar
Simon Aldra, jeg er på sesong 3 av West Wing. Er du kommet langt nå?

I de første 2 sesongene nevner de Norway ganske ofte.

Er på se6. :)

De har blant annet Senator Howard Stockhouse med et lite norsk flagg bak seg i en av episodene. Typisk engelskgjøring av norske navn, Håvard Stokkhus, samme som med the Holstead Act (forbudet mot alkohol i USA), Holstead var en Senator av norsk ætt, Holstad.. :)

Dette er seriøst en av de beste seriene ever, alt var revolusjonært med den da den kom, og alt fungerer rett og slett bra.

Du får litt interessante endringer av plotet i løpet av sesong 2.. ;)

Lenke til kommentar
Tror en fin ting kan være å foreslå mer kreative temaer i listen over foreslåtte tillegsutfordringer - fjerne "skyte med samme objektiv" og annet som er de obligatoriske kravene i andre utfordringer. ..Og a propos hva gjør egentlig "levere bilde hver dag" som foreslått tilleggsutfordring? Det er jo det "deltagernivå" er til. ;)

Mye gammelt rusk som må ryddes opp i ...

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...