ZoDz Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Whoo - det var naturbildet sitt, det!! Damn, det var elsk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Nå er det like før jeg drar ned til Køben og administrer tortur på deg* Tom *) Du vil være nødt til å sitte å prate foto-bullshit med meg på Lurblæseren og drikke Carlsberg Hof og små grå inn i de små timer Har du lyst til å trorturere meg også? I'm a sucker for that kind of torture. Whoo - det var naturbildet sitt, det!! Damn, det var elsk. Enig. Meget pent fanget. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du lyst til å trorturere meg også? I'm a sucker for that kind of torture. Er ikke sikker på om du er like enig dagen etter Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Whoo - det var naturbildet sitt, det!! Satans bra naturbilde. Har du lyst til å trorturere meg også? I'm a sucker for that kind of torture. Er ikke sikker på om du er like enig dagen etter Tom Skal vi ta en torturrunde med destillert maltet korn-saft? Endret 23. oktober 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 *) Du vil være nødt til å sitte å prate foto-bullshit med meg på Lurblæseren og drikke Carlsberg Hof og små grå inn i de små timer Haha - så skal du prøve en helaften på Nørrebro Bryghus - kombinert mikrobryggeri og resturant - sist gang hadde jeg Coq au Bier, og hvit sjokoladesuppe til dessert.. ..Og de forskjellige øltypene? Helt fantastiske. Hmm - kanskje en fotoekskursjon? Både kobbertankene, øltypene og rettene er vel verdt noen eksponeringer.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du lyst til å trorturere meg også? I'm a sucker for that kind of torture. Hei - ! Damn, det var elsk. Se også de andre bildene lenger ned! Whoooo... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 mmm....NET og sourcesafe <3 eller no sånt. Heller rotfylling uten bedøvelse; gjerne kombinert med litt lett tortur. Tom rotfylling kombinert med tortur, er ikke det smør på flesk? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Haha - så skal du prøve en helaften på Nørrebro Bryghus - kombinert mikrobryggeri og resturant - sist gang hadde jeg Coq au Bier, og hvit sjokoladesuppe til dessert....Og de forskjellige øltypene? Helt fantastiske. Hmm - kanskje en fotoekskursjon? Både kobbertankene, øltypene og rettene er vel verdt noen eksponeringer.. Begge deler høres ut som en god ide. Når er det brukbart foto-vær i København igjen ? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 rotfylling kombinert med tortur, er ikke det smør på flesk? Joda, akkurat som kombinasjonen .NET og Visual SourceSafe. Men det finnes selvsagt verre ting. F.eks. Cobol/Fortran kombinert med ClearCase. Tom Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Eller fiskeboller med hvit saus, flesk/bacon og smeltet smør. Håper det ikke er vanlig å spise det. Endret 23. oktober 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Eller fiskeboller med hvit saus, flesk/bacon og smeltet smør. Håper det ikke er vanlig å spise det. Det hørtes faktisk godt ut Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tom, la oss heller ta den torturen med destillert kornsaft. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) For en tid tilbake i denne tråden, så fikk jeg anbefalt Digital Survival Kit fra Photograhic Solutions for bruk til sensorrens. Jeg fant dette på Amazon.com, men ble sjokkert når jeg skulle sjekke ut; prisen på produktet var godt under 200,- NOK, men frakta ble på rundt 500,- NOK! Jeg finner ikke produktet (type 2 w/Eclipse) på Ebay. Er det noen andre steder jeg kan få tak i det, uten at det kommer på over 200,-, og uten sinnsvak fraktpris? Endret 23. oktober 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tom, la oss heller ta den torturen med destillert kornsaft. Det er et alternativ det også. Apropos kornsaft - har en kamerat som prøver å få til en tur til Islay i Mai neste år. Det tror jeg kan bli interessant. For en tid tilbake i denne tråden, så fikk jeg anbefalt Digital Survival Kit fra Photograhic Solutions for bruk til sensorrens. Jeg fant dette på Amazon.com, men ble sjokkert når jeg skulle sjekke ut; prisen på produktet var godt under 200,- NOK, men frakta ble på rundt 500,- NOK! Jeg finner ikke produktet (type 2 w/Eclipse) på Ebay. Er det noen andre steder jeg kan få tak i det, uten at det kommer på over 200,-, og uten sinnsvak fraktpris? Har du prøvd amazon.co.uk eller amazon.de - da bør vel frakt bli spiselig ? Tom Endret 23. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Gjør som jeg just gjorde, gå på dealextreme å kjøp et kit til 6 dollar og fri frakt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tom, la oss heller ta den torturen med destillert kornsaft. Det er et alternativ det også. Apropos kornsaft - har en kamerat som prøver å få til en tur til Islay i Mai neste år. Det tror jeg kan bli interessant. Tom Høres ut som grusom tortur. Må prøves. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Gjør som jeg just gjorde, gå på dealextreme å kjøp et kit til 6 dollar og fri frakt Finner ikke noe slikt overhodet på DealExtreme, jeg...? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 For en tid tilbake i denne tråden, så fikk jeg anbefalt Digital Survival Kit fra Photograhic Solutions for bruk til sensorrens. Jeg fant dette på Amazon.com, men ble sjokkert når jeg skulle sjekke ut; prisen på produktet var godt under 200,- NOK, men frakta ble på rundt 500,- NOK! Jeg finner ikke produktet (type 2 w/Eclipse) på Ebay. Er det noen andre steder jeg kan få tak i det, uten at det kommer på over 200,-, og uten sinnsvak fraktpris? Har du prøvd amazon.co.uk eller amazon.de - da bør vel frakt bli spiselig ? Tom Takker for tipset. Fant det på amazon.co.uk, men der blir prisen over 200,- NOK, så kommer MVA og tollklarering i tillegg. Hm. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Her, trykk på photo and camera, eller hvis du er sprek så scroller du ned Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Njaaa... Tror jeg står over den der. I billigste laget. Gidder ikke ødelegge sensoren, heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå