Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det like før jeg drar ned til Køben og administrer tortur på deg*

Tom

*) Du vil være nødt til å sitte å prate foto-bullshit med meg på Lurblæseren og drikke Carlsberg Hof og små grå inn i de små timer

Har du lyst til å trorturere meg også? I'm a sucker for that kind of torture.

Damn, det var elsk.

Enig. Meget pent fanget.

Lenke til kommentar
*) Du vil være nødt til å sitte å prate foto-bullshit med meg på Lurblæseren og drikke Carlsberg Hof og små grå inn i de små timer

Haha - så skal du prøve en helaften på Nørrebro Bryghus - kombinert mikrobryggeri og resturant - sist gang hadde jeg Coq au Bier, og hvit sjokoladesuppe til dessert..

..Og de forskjellige øltypene? Helt fantastiske.

Hmm - kanskje en fotoekskursjon? Både kobbertankene, øltypene og rettene er vel verdt noen eksponeringer.. :)

Lenke til kommentar
Haha - så skal du prøve en helaften på Nørrebro Bryghus - kombinert mikrobryggeri og resturant - sist gang hadde jeg Coq au Bier, og hvit sjokoladesuppe til dessert..

..Og de forskjellige øltypene? Helt fantastiske.

Hmm - kanskje en fotoekskursjon? Både kobbertankene, øltypene og rettene er vel verdt noen eksponeringer.. :)

Begge deler høres ut som en god ide. Når er det brukbart foto-vær i København igjen ?

Tom

Lenke til kommentar

For en tid tilbake i denne tråden, så fikk jeg anbefalt Digital Survival Kit fra Photograhic Solutions for bruk til sensorrens. Jeg fant dette på Amazon.com, men ble sjokkert når jeg skulle sjekke ut; prisen på produktet var godt under 200,- NOK, men frakta ble på rundt 500,- NOK!

Jeg finner ikke produktet (type 2 w/Eclipse) på Ebay. Er det noen andre steder jeg kan få tak i det, uten at det kommer på over 200,-, og uten sinnsvak fraktpris?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Tom, la oss heller ta den torturen med destillert kornsaft.

Det er et alternativ det også.

Apropos kornsaft - har en kamerat som prøver å få til en tur til Islay i Mai neste år. Det tror jeg kan bli interessant.

For en tid tilbake i denne tråden, så fikk jeg anbefalt Digital Survival Kit fra Photograhic Solutions for bruk til sensorrens. Jeg fant dette på Amazon.com, men ble sjokkert når jeg skulle sjekke ut; prisen på produktet var godt under 200,- NOK, men frakta ble på rundt 500,- NOK!

Jeg finner ikke produktet (type 2 w/Eclipse) på Ebay. Er det noen andre steder jeg kan få tak i det, uten at det kommer på over 200,-, og uten sinnsvak fraktpris?

Har du prøvd amazon.co.uk eller amazon.de - da bør vel frakt bli spiselig ?

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Har du prøvd amazon.co.uk eller amazon.de - da bør vel frakt bli spiselig ?

Tom

Takker for tipset. Fant det på amazon.co.uk, men der blir prisen over 200,- NOK, så kommer MVA og tollklarering i tillegg. Hm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...