Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg endelig så mye utstyr at jeg kan ha det i signaturen uten å få mindreverdighetskomplekser. Canon 5D, 1D MK II og 500D 24-70L 2,8 (2 stk), 90 mm 2,8, 100mm 2,8, 18-55 IS, Tokina 12-24 og Canon 580EX II.

..Det var 24-70L 2.8 nr. 2 som gjorde utslaget, var det ikke? ;)

Nja,er vel mer sannsynligvis at 18-55 "spesielt siden det er utgaven med IS" som gjorde vei i vellinga der i gården :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig så mye utstyr at jeg kan ha det i signaturen uten å få mindreverdighetskomplekser. Canon 5D, 1D MK II og 500D 24-70L 2,8 (2 stk), 90 mm 2,8, 100mm 2,8, 18-55 IS, Tokina 12-24 og Canon 580EX II.

..Det var 24-70L 2.8 nr. 2 som gjorde utslaget, var det ikke? ;)

Nja,er vel mer sannsynligvis at 18-55 "spesielt siden det er utgaven med IS" som gjorde vei i vellinga der i gården :)

Oh, yes. Var nok 18-55 ja =)

Lenke til kommentar

Fikk ene med i kamerabaggen jeg har gjennom jobb.. så har egentlig en liggende hjemme, og en i kamera baggen som stortsett ligger på studio.. fin støv samler, i grunn! Ikke så værst som pynte gjenstand, heller =)

Bruker den litt da jeg ikke har med kamerabaggen hjem.. feks om jeg photowalker på kveldene bruker jeg den på 500Den..

Lenke til kommentar

Gleder meg til Team Foundation Server - Visual SourceSafe kan det sies mye om. Visual SortaSafe, more likely. ;)

..Og premien til mest ubrukelige funksjonalitet går til "Rollback"-funksjonen i VSS. Har du versjon 40, og tar Rollback til versjon 30 - hva skjer? Kommer det en ny versjon 41 med innholdet fra versjon 30, med automatisk kommentar "rolled back to version 30" eller lignende? Nei, i steden sletter vi versjon 31-40 permanent, som om de aldri skulle skjedd!

Knappen skulle ikke hete "Rollback", men "Fu€&!ng delete and permanently remove history!!11!!ONE!!".

Ahem.

ObAkam: Tamrons nye 17-50 med bildestabilisering kommer endelig i salg - i Japan i slutten av oktober - forhåpentligvis kommer den også snart til Europa. :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til Team Foundation Server - Visual SourceSafe kan det sies mye om. Visual SortaSafe, more likely. ;)

..Og premien til mest ubrukelige funksjonalitet går til "Rollback"-funksjonen i VSS. Har du versjon 40, og tar Rollback til versjon 30 - hva skjer? Kommer det en ny versjon 41 med innholdet fra versjon 30, med automatisk kommentar "rolled back to version 30" eller lignende? Nei, i steden sletter vi versjon 31-40 permanent, som om de aldri skulle skjedd!

Knappen skulle ikke hete "Rollback", men "Fu€&!ng delete and permanently remove history!!11!!ONE!!".

Ser beta2 av TFS 2010 ligger på msdn, kanskje den er verdt en test.

Lenke til kommentar

http://www.hardware.no/artikler/ulovlig_ma...kusjon_no/72736

Vil bare gjøre folk oppmerksomme på denne saken. Er det noen her som har opplevd dette? Selv kan jeg ikke si at jeg har merket noe til det heldigvis.

Ja, men du liker jo Olympus og sånt også.

*dukker*

:fun::tease:

Et tegn på god smak kaller man det. :)
Heller rotfylling uten bedøvelse; gjerne kombinert med litt lett tortur.
mmm. Det er så godt det. Har tannlegeskrekk de luxe. Sist gang jeg var hos tannlegen så gikk bedøvelsen ut før han var ferdig å rotfylle. Det var fire år siden. Har ikke klart å gå tilbake enda. Selv om jeg helt klart burde.
Lenke til kommentar
Heller rotfylling uten bedøvelse; gjerne kombinert med litt lett tortur.

Ja, men du liker jo Olympus og sånt også.

*dukker*

:fun::tease:

Nå er det like før jeg drar ned til Køben og administrer tortur på deg*

Tom

*) Du vil være nødt til å sitte å prate foto-bullshit med meg på Lurblæseren og drikke Carlsberg Hof og små grå inn i de små timer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...