Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg ikke finner nøklene,så står de vanligvis i låsen.

Spesielt utrivelig om morgen når bilnøklene har stått i dørlåsen hele natta.

Kjipt, spesielt om både bil og nøkkel da er borte morgenen etter.

Heldigvis er det en skjeldenhet at det skjer,men hvis det hender så er det en ganske kraftig hydraulisk låst port som hindrer altfor lang kjøretur.Værre med alt verktøyet ombord.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at du vil få noe trøbbel med
karene med det første :thumbup:

Nei for atte Auf Wiedersehen betyr "på gjensyn", tenk!

Man har da lest tyskleksa si.

På tross av en laber tysklærerinne, som ikke helt forstod at vi skulle gjennom hele boka på et skoleår - ved påsketider begynte vi på juleoppgavene. Ikke den - helt smarteste.. ;)

Hehe, det har du rett i!

Jeg for min del er bare glad for at jeg er ferdig med alt som heter tysk :p

Lenke til kommentar
Da kan jeg informere dere om at jeg fant de. Og om de lå til høyre, venstre, bak eller foran er vanskelig å si da jeg før jeg fant dem leita rundt hele huset. 0 grader nå, blir nok en fin dag i dag.

Brukt hele natta ?,på tide og legge seg da :)

Neida, brukte ikke hele natta, fant dem før jeg la meg. Men gadd ikke slå på pcen for å fortelle det. Så jeg skrev det når jeg stod opp og fikk slått den på.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at du vil få noe trøbbel med
karene med det første :thumbup:

Nei for atte Auf Wiedersehen betyr "på gjensyn", tenk!

Man har da lest tyskleksa si.

På tross av en laber tysklærerinne, som ikke helt forstod at vi skulle gjennom hele boka på et skoleår - ved påsketider begynte vi på juleoppgavene. Ikke den - helt smarteste.. ;)

Min tysklærer kunne avspore en tysktime med å begynne å prate om hvorfor Vodka var et bedre rusmiddel en kokain, han godtok det når gutter fra idrettsfag skulle "til gynekologen", hadde "underlivssmerter", skulle ta "bussen til Island" og en gang gikk jeg foran ham i gangen og ropte glad "arbeidstime med Kjell-Arne betyr FRIIIIII", uten at han hørte meg si det.

Han var definitivt en spesiell person. Russenavn Marx, deltok i ranet av Polbussen på Nesna i 1968. Jeg har russeavisen hans, fattern var russ året etter.

Råeste tysklæreren evar. har hatt tysk i fem år, jeg kan si "ich bin ein grosse Kartoffel, ich bin ein puppe, du bist ein domkopf, entschuldigung, es tut mir leit".

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...