Aak1 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Sivilpurken får nå førsteplass på hatlista mi Sivilpurk og ananas kommer alltid til å være på topp Amen! Det verste jeg vet er når jeg får servert pizza med ANANAS på! Du kan ta av ananasen, men den derre jævla safta har allerede trengt gjennom pizzaen og eliminert all annen smak slik at det blir helt for jævlig. Endret 16. oktober 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Whisky-tips: Arran Single Malt Single Casket 1998. Tønne 761, om jeg ikke husker feil. Ganske morsom whisky, etikettene er skjeve! Alltid likt Arran Single Malt Single Casket-utgavene, men tønne 761 har jeg ikke vært borti. De tre gangene jeg har kjøpt så har det vært tønne 486 (lett å huske, bare tenk cpu), 8-noenogtredve og den siste tror jeg var på sekshundretallet et sted.*Det er alltid litt spennende å kjøpe de for du vet aldri hva du har i vente, men du vet alltid at det er noe godt. Husker tønne 486 rev ekstra godt i halsen. Den var relativt stram i forhold til de andre. *tallene er med forbehold om at jeg husker riktig. Endret 16. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 pøh. folk som står stille på rullende fortau står øverst. Spesielt på flyplasser når man har dårlig tid. pøh, slike folk som alltid har dårlig tid og må stresse seg fram i alt mulig selv om det ikke hjelper i det hele tatt er verre Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 pøh. folk som står stille på rullende fortau står øverst. Spesielt på flyplasser når man har dårlig tid. pøh, slike folk som alltid har dårlig tid og må stresse seg fram i alt mulig selv om det ikke hjelper i det hele tatt er verre tull. Det kan da seriøst ikke være vanskelig å stille seg til høyre om du på død og liv ikke klarer å bevege kroppen din, så kan ihvertfall vi funksjonsfriske få gå forbi. Eller får du en form for pervers glede når du blokkerer veien for de bak deg? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 pøh. folk som står stille på rullende fortau står øverst. Spesielt på flyplasser når man har dårlig tid. pøh, slike folk som alltid har dårlig tid og må stresse seg fram i alt mulig selv om det ikke hjelper i det hele tatt er verre Jeg ser denne og høyner med en Snørrunge som finner det gøy å trykke på stoppknappen like etter et jeg har entret rullefortauet. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Argh! Jeg skulle ta batterigrepet av kameraet for en tid tilbake siden, men da jeg skulle løsne strammehjulet satt det overraskende godt fast. Jeg tok litt hardt i, og plutselig hørte jeg et knepp! Nå får ikke hjulet tak om jeg så prøve å stramme eller løsne det! Med andre ord er batterigrepet stuck på kameraet, og ikke 100% skikkelig festet heller.. Må vel levere det inn.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gaffa og slegge, pleier å funke Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gaffa og slegge, pleier å funke Hehe, av og til strekker ikke en gang gaffateip til.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis ikke det hjelper med gaffa så har du ikke brukt nok gaffa. -Gammelt jungelord Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser man denne ukes mythbusters (US) så ser man at jungelordet er sant Ellers fikk jeg en seagull 2.5x Right Angle finder av brutters i (litt sen) gave, har ikke lekt så veldig mye med den enda, men virker very nice. Eller har man handla litt billig bakgrunn fra Jysk =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 De der gjøre seg særdeles dårlig som bakgrunn =) Men fine til å dekke over ting folk sitter / står / ligger på etc, though =) Bruker slike mye til baby og barnefotos jeg ihvertfall Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bruker rullegardiner jeg. Ønsker meg papir snart, men tar meg liksom ikke råd til det og oppheng. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Whisky-tips: Arran Single Malt Single Casket 1998. Tønne 761, om jeg ikke husker feil. Ganske morsom whisky, etikettene er skjeve! Alltid likt Arran Single Malt Single Casket-utgavene, men tønne 761 har jeg ikke vært borti. De tre gangene jeg har kjøpt så har det vært tønne 486 (lett å huske, bare tenk cpu), 8-noenogtredve og den siste tror jeg var på sekshundretallet et sted.*Det er alltid litt spennende å kjøpe de for du vet aldri hva du har i vente, men du vet alltid at det er noe godt. Husker tønne 486 rev ekstra godt i halsen. Den var relativt stram i forhold til de andre. *tallene er med forbehold om at jeg husker riktig. Forbehold for hukommelse her også. Smaker litt som en cognac, men med langt tøffere aromaer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva er det for noe dumt du har gjort nå da? Sivilen sto i høyrefila (Sneglefart) nedover E6 i ca 80. Jeg passerer masse biler ved å kjøre i venstrefila. Sivilen starter måling, tar meg igjen osv osv, 6500kr i bot + 2 prikker. Ser på filmen når jeg kjører forbi at jeg har hundreogskitfart når jeg passerer han :!: Selvfølgelig passerer noen kompisser meg når jeg sitter i sivilbila, så meldingene begynner å hagle inn og telefonen ringte konstant i 45 min. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hmm, det høres skummelt ut. Venstrefila er noe jeg liker veldig godt. Har enda ikke sett kontroll i trondheim. Mulig jeg må være forsiktig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Var som sagt ikke kontroll, sivilsnut som var ute å kjørte... Er veldig mye purk ute på kveldene for tiden, en annen kompis ble stoppet i går for mistanke om promillekjøring. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva er det for noe dumt du har gjort nå da? Sivilen sto i høyrefila (Sneglefart) nedover E6 i ca 80. Jeg passerer masse biler ved å kjøre i venstrefila. Sivilen starter måling, tar meg igjen osv osv, 6500kr i bot + 2 prikker. Ser på filmen når jeg kjører forbi at jeg har hundreogskitfart når jeg passerer han :!: Selvfølgelig passerer noen kompisser meg når jeg sitter i sivilbila, så meldingene begynner å hagle inn og telefonen ringte konstant i 45 min. Kompis av meg i bergen fikk samme bot for å kjøre 102 i 80 sone. Tatt av sivilpurk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var som sagt ikke kontroll, sivilsnut som var ute å kjørte... Er veldig mye purk ute på kveldene for tiden, en annen kompis ble stoppet i går for mistanke om promillekjøring. Promillekjøring skal jeg klare å holde meg unna Men jeg bruker å skremme passasjerene med en litt kvalmende kjørestil, så det kan jo hende jeg blir stoppa en gang. Artig å lage brommelyder når man kjører. Blir nesten som et spill.. :!: Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) 6500 sånne kroner svir i de fleste lommebøker. 2 prikker er heller ikke særlig kjekt. Endret 16. oktober 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå