Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Sivilpurken får nå førsteplass på hatlista mi :(

Sivilpurk og ananas kommer alltid til å være på topp :p

Amen!

Det verste jeg vet er når jeg får servert pizza med ANANAS på!

Du kan ta av ananasen, men den derre jævla safta har allerede trengt gjennom pizzaen og eliminert all annen smak slik at det blir helt for jævlig.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Whisky-tips: Arran Single Malt Single Casket 1998. Tønne 761, om jeg ikke husker feil. Ganske morsom whisky, etikettene er skjeve! :D
Alltid likt Arran Single Malt Single Casket-utgavene, men tønne 761 har jeg ikke vært borti. De tre gangene jeg har kjøpt så har det vært tønne 486 (lett å huske, bare tenk cpu), 8-noenogtredve og den siste tror jeg var på sekshundretallet et sted.*

Det er alltid litt spennende å kjøpe de for du vet aldri hva du har i vente, men du vet alltid at det er noe godt. Husker tønne 486 rev ekstra godt i halsen. Den var relativt stram i forhold til de andre.

*tallene er med forbehold om at jeg husker riktig.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
pøh. folk som står stille på rullende fortau står øverst. Spesielt på flyplasser når man har dårlig tid.

pøh, slike folk som alltid har dårlig tid og må stresse seg fram i alt mulig selv om det ikke hjelper i det hele tatt er verre :D

tull. Det kan da seriøst ikke være vanskelig å stille seg til høyre om du på død og liv ikke klarer å bevege kroppen din, så kan ihvertfall vi funksjonsfriske få gå forbi. Eller får du en form for pervers glede når du blokkerer veien for de bak deg?

Lenke til kommentar
pøh. folk som står stille på rullende fortau står øverst. Spesielt på flyplasser når man har dårlig tid.

pøh, slike folk som alltid har dårlig tid og må stresse seg fram i alt mulig selv om det ikke hjelper i det hele tatt er verre :D

Jeg ser denne og høyner med en Snørrunge som finner det gøy å trykke på stoppknappen like etter et jeg har entret rullefortauet.

Lenke til kommentar

Argh!

Jeg skulle ta batterigrepet av kameraet for en tid tilbake siden, men da jeg skulle løsne strammehjulet satt det overraskende godt fast. Jeg tok litt hardt i, og plutselig hørte jeg et knepp! Nå får ikke hjulet tak om jeg så prøve å stramme eller løsne det!

Med andre ord er batterigrepet stuck på kameraet, og ikke 100% skikkelig festet heller.. Må vel levere det inn.. :hm:

Lenke til kommentar
Whisky-tips: Arran Single Malt Single Casket 1998. Tønne 761, om jeg ikke husker feil. Ganske morsom whisky, etikettene er skjeve! :D
Alltid likt Arran Single Malt Single Casket-utgavene, men tønne 761 har jeg ikke vært borti. De tre gangene jeg har kjøpt så har det vært tønne 486 (lett å huske, bare tenk cpu), 8-noenogtredve og den siste tror jeg var på sekshundretallet et sted.*

Det er alltid litt spennende å kjøpe de for du vet aldri hva du har i vente, men du vet alltid at det er noe godt. Husker tønne 486 rev ekstra godt i halsen. Den var relativt stram i forhold til de andre.

*tallene er med forbehold om at jeg husker riktig.

Forbehold for hukommelse her også. :)

Smaker litt som en cognac, men med langt tøffere aromaer.

Lenke til kommentar
Hva er det for noe dumt du har gjort nå da? ;)

Sivilen sto i høyrefila (Sneglefart) nedover E6 i ca 80. Jeg passerer masse biler ved å kjøre i venstrefila. Sivilen starter måling, tar meg igjen osv osv, 6500kr i bot + 2 prikker. Ser på filmen når jeg kjører forbi at jeg har hundreogskitfart når jeg passerer han :D :!:

Selvfølgelig passerer noen kompisser meg når jeg sitter i sivilbila, så meldingene begynner å hagle inn og telefonen ringte konstant i 45 min.

Lenke til kommentar
Hva er det for noe dumt du har gjort nå da? ;)

Sivilen sto i høyrefila (Sneglefart) nedover E6 i ca 80. Jeg passerer masse biler ved å kjøre i venstrefila. Sivilen starter måling, tar meg igjen osv osv, 6500kr i bot + 2 prikker. Ser på filmen når jeg kjører forbi at jeg har hundreogskitfart når jeg passerer han :D :!:

Selvfølgelig passerer noen kompisser meg når jeg sitter i sivilbila, så meldingene begynner å hagle inn og telefonen ringte konstant i 45 min.

Kompis av meg i bergen fikk samme bot for å kjøre 102 i 80 sone. Tatt av sivilpurk.

Lenke til kommentar
Var som sagt ikke kontroll, sivilsnut som var ute å kjørte... Er veldig mye purk ute på kveldene for tiden, en annen kompis ble stoppet i går for mistanke om promillekjøring.

Promillekjøring skal jeg klare å holde meg unna :p Men jeg bruker å skremme passasjerene med en litt kvalmende kjørestil, så det kan jo hende jeg blir stoppa en gang. Artig å lage brommelyder når man kjører. Blir nesten som et spill.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...