GLN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er noe dritt! Har jo sensorrens liggende, men tar meg aldri tid Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er helt vanlig. Mine pakker ligger alltid ett døgn på omlastningsterminalen i Bergen. De har omtrent samme utkjøringsfrekvensen som resten av distrikts-Norge. På østlandet går det som oftest ut fra omlastningsterminalene to ganger i døgnet (i hvert fall når jeg bodde der). Takk for oppklaring, dette gir god mening. Pleier ofte å gå en dag på å få ting over fjellet, så ligger den en dag til på terminalen; litt surt å alltid vente to dager lengre enn hjemme. Varierer litt hos meg, som oftest går de ut dagen etter, men noen ganger (hvis de får pakken veldig tidlig) så rekker de samme dag (type innskannet før kl 9). Det er utrolig irriterende at de ikke har to utkjøringer per dag når man sitter og venter på noe nytt leketøy Glimrende. Min ble scannet 09:09. Men det kommer nok frem i morgen. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er noe dritt! Har jo sensorrens liggende, men tar meg aldri tid Hvis du skal fortsette å ta bilder med f/22 burde du definitivt ta deg tid... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mente på det ytre objektivglasset, men det hadde sikkert ikke skadet å tatt en sensorrens heller. Klassisk møkk på sensoren. Prøv et skudd mot en ensfarget vegg med annet objektiv på minst mulige blenderåpning, og du vil se akkurat de samme flekkene. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kuleste ugle jeg har sett. Eller annen fugl. Noen gang. Med god margin. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Kuleste ugle jeg har sett. Eller annen fugl. Noen gang. Med god margin. perleugle. Endret 15. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kuleste ugle jeg har sett. Eller annen fugl. Noen gang. Med god margin. perleugle. Ligner, men om tittelen på flickr-bildet stemmer er det ikke helt riktig. Nortern Saw-Whet Owl har latinsk tittel Aegolius acadicus, Perleugle heter Aegolius funereus. Slipeugle, derimot, skulle stemme. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Haha, sykt fet ugle! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bored. Seriøst, du må henge bildene etter system som f.eks i samme høyde Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er jo mye mer fancy sånn det er! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 En annen ting som er gøy er å henge et bilde litt skeivt og se hvor lang tid det tar før noen gjester retter på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kuleste ugle jeg har sett. Eller annen fugl. Noen gang. Med god margin. Den var søt. Lurer på hva den har røyka. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mente på det ytre objektivglasset, men det hadde sikkert ikke skadet å tatt en sensorrens heller. Klassisk møkk på sensoren. Prøv et skudd mot en ensfarget vegg med annet objektiv på minst mulige blenderåpning, og du vil se akkurat de samme flekkene. Jepp. Som sagt - å få med støv på objektivet på bilder er nesten umulig. Om frontelementet ser værre ut enn under sengen på en gjennomsnitlig studenthybel, så får man kanskje litt redusert kontrast og oppløsning, men folk må seriøst slutte å stresse med støv. Noen få tusen støvkorn er helt harmløst. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kuleste ugle jeg har sett. Eller annen fugl. Noen gang. Med god margin. For et bilde! Den uglen var kul :!: Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fotograferte ute på location med blitz, så måtte jeg bruke f22 for å overstyre sol, da fikk jeg med meg det som var på objektivet @ 11mm brennvidde Oo Midt i ansiktet også faktisk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Sivilpurken får nå førsteplass på hatlista mi Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva er det for noe dumt du har gjort nå da? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har vel fått en bot ellerno Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte Steadicam Merlin til 5Det mitt i USA og det er funker dritbra. Blir nok mer video enn bilder desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå