L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da har jeg fått et lite objektiv i posten. Oly 25mm pancake. Misunnelig. Tror det blir mitt neste kjøp, men må vente til jeg vet jeg har penger til overs. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 EEEEEK! Too much body hairs! Alt for lite mener du vel Da har jeg fått et lite objektiv i posten. Oly 25mm pancake. Det f@€n meg på tide Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da har jeg fått et lite objektiv i posten. Oly 25mm pancake. Misunnelig. Tror det blir mitt neste kjøp, men må vente til jeg vet jeg har penger til overs. Da har jeg fått et lite objektiv i posten. Oly 25mm pancake. Det f@€n meg på tide Tom Søtt objektiv. Brukbart skarpt også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Søtt objektiv. Brukbart skarpt også. Ja, det har blitt en favoritt. Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jobbtips til de ufattelig late: søk stilling på Postens omlastingsterminal i Bergen. Har en pakke som har ligget der fra 9 i morges; i Stavanger klarte de å få den gjennom opptil flere knutepunkter på et par timer i går. Spørs om ikke dagens plan for oktoberfesten må utsettes. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Pakke fra Bergen til Helgeland på to dager. Det er en rekord. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jobbtips til de ufattelig late: søk stilling på Postens omlastingsterminal i Bergen. Har en pakke som har ligget der fra 9 i morges; i Stavanger klarte de å få den gjennom opptil flere knutepunkter på et par timer i går. Spørs om ikke dagens plan for oktoberfesten må utsettes. Det er helt vanlig. Mine pakker ligger alltid ett døgn på omlastningsterminalen i Bergen. De har omtrent samme utkjøringsfrekvensen som resten av distrikts-Norge. På østlandet går det som oftest ut fra omlastningsterminalene to ganger i døgnet (i hvert fall når jeg bodde der). Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er helt vanlig. Mine pakker ligger alltid ett døgn på omlastningsterminalen i Bergen. Varierer litt hos meg, som oftest går de ut dagen etter, men noen ganger (hvis de får pakken veldig tidlig) så rekker de samme dag (type innskannet før kl 9). Det er utrolig irriterende at de ikke har to utkjøringer per dag når man sitter og venter på noe nytt leketøy Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Wow. AF-D 85/1.4 er virkelig fryktinngytende skarp vidåpen. Tok et snapshotportrett av en kollega i 40-årene (frihånd 1/60, iso 640) og jeg kan rett og slett ikke vise det til henne, for det er brutalt avslørende ifht. porer i huden! Det er jaggu på tide at Nikon får erstattet dette gamle rælet med en AF-S-utgave. (edit: ok - lyset var heller ikke hennes beste venn... ) Endret 15. oktober 2009 av Anew Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er sinnsykt kult å være ute ved kysten og ta bilder i skumringen, for å så finne ut når du kommer hjem at det er små støvkorn på linsa, som viser 100 ganger bedre når du tar bilder av kveldsola... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Heeeello clone tool =D Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 På "linsen"? Det skal sinnsykt mye til for at støvkorn på eller i objektivet vises. Du mener kanskje på sensoren? (pics or it didn't happen...) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kjøpte ny TV i dag. 40" Samsung LED TV. Etter ein times bruk ser bildet slik ut: Skifting av kanal, gå inn i meny ol. har ingen innverknad på bildet. Lyden er OK. Nokre gode tips, annan enn å levera tilbake skiten????? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Prøvd å tatt strømmen på den? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mente på det ytre objektivglasset, men det hadde sikkert ikke skadet å tatt en sensorrens heller. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da er det nok bare å få bytta den ja desverre.. 8050 du har kjøpt? Vurderer den selv her.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 7050 Problemet er at det var siste eksemplaret dei hadde på lager, og det ser ut til at det er tomt på lager i heile Norge, bortsett frå i Sandnes........ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mente på det ytre objektivglasset, men det hadde sikkert ikke skadet å tatt en sensorrens heller. Sensorskjit ja Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) 7050 Problemet er at det var siste eksemplaret dei hadde på lager, og det ser ut til at det er tomt på lager i heile Norge, bortsett frå i Sandnes........ Nå har du sjangsen til oppgradere! liker ikke den røde kanten på 6050 og 7050.. og 200Hz sies jo å være kjekt å ha. Evt kan du bytte i en 7070 da, samme skjerm med bedre design. Endret 15. oktober 2009 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå