Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil dere anbefale en nybegynner,jeg tenkte en av disse merkene Olympus eller Pentax,vil ha et forholdsvis lite kamera og det må ha stabilisering.

Pris ca 4/5000.- ink.objektiv.

Edit:Brukt ingen hindring.

Edit II: Vil E520 fungere eller er E620 et bedre kjøp for en som sannsynligvis ikke vil lære seg så altfor mye angående fotografering.

Har anbefalt Olympus til flere. De er alle fornøyd. Jeg liker fargene til E-620 bedre enn E-420 (samme som E-520); men E-420 gir også fine farger :) E-620 har bedre autofokus system enn E-520 og tåler høyere ISO.

Tom

Heller mot Olympus,har "lurt" et par stykker til og kjøpe E520 og da slipper jeg å sette meg inn i alt igjen ved og anbefale et annet merke.

E420 synes jeg er uaktuelt grunnet stabiliseringen som ikke er der.

E620 har jeg ikke hatt mine klamme fingrer på,men burde være bedre på flere punkter i forhold til E520.

Det eneste jeg ikke liker er problemene med høylys på E520,er E620 bedre på og eksponere korrekt på motiver med høy lysmetringdifferanser.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ikke liker er problemene med høylys på E520,er E620 bedre på og eksponere korrekt på motiver med høy lysmetringdifferanser.

E-420 har de samme høylys-utfordringene som E-520; der er E-620 merkbart bedre. Men som alle kameraer, så når du en grense før eller siden, også med E-620.

Tom

Lenke til kommentar
*Humrer, men føler med deg*

Takk for medfølelsen. Var i kontakt med Telenor i dag. Det viser sg at jeg har så gammelt modem (fra 2001) at den ikke støtter den hastigheten jeg bestilte :!:

Så nå er det tilbake til slapp fart mens jeg venter på nytt modem.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...