fo2re Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan vel ikke skylle på fokus på siste bilde,hvis du ikke mener sykt bra da. Exif: (1 / Shutter Speed) = 1/30 / F-Stop = 10/1 ===> ƒ/10 Edit: Kjører du full auto modus ? Var kun 2 testbilder, bruker mye A og +- kompensasjon, Leca knusing ble kjørt helt manuelt/manuell fokus for å få best mulig ytelse på kameraet. Tok en serie med løping på ulike lukkere kun for å teste ut litt ting og tang. PS! gjerdet var ødelagt før vi kom dit. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva ville dere valgt: 1Ds MKII eller 5D MKI?1Ds MkII, uten tvil... Bedre på absolutt alle områder, bortsett fra at det er større og tyngre. Når det gjelder 5D Mk II - jeg er ikke sikker på at jeg ville valgt den fremfor 1Ds MkII heller. Ja, den er bedre på høy ISO, ja du har litt flere piksler dyttet inn (skjønt - er ikke 16MP nok, holder neppe 21 heller). Men AF-system, byggekvalitet, batterilevetid, værtetning - alt er bedre på 1Ds... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Happy birthday to meeeeeee I'm 18 1. skuledag etter ferie... dinna blir dårlig ... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Grattis. Jeg satte nettopp på vekkerklokka til klokka 2. Stress å være student : / På tide å tenke på å skaffe seg jobb tenker jeg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 1Ds MkII, men husk at det veier mye. +1 Tåler du vekten - soleklar 1DsII. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vekten var en av grunnene til at KimNK ville kvitte seg med sin. 1,5 kg uten glass er merkbart. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Høhø... Dere kan sikkert forestille dere mitt høylytte "du kan jo ikke sette UV-filter på sånt glass som dette!".. "Instruktøren" mente selvsagt at det kunne man så lenge det var et bra filter, og jeg hadde ikke tenkt å kaste bort tid på å diskutere det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tjaa.. har labbet med 1Dmk3 over lengre tid, og det var ikke slitsomt tungt. Det er alltid optikken som tar på, om du spør meg. 24-70 er et tungt zoomobjektiv.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tjaa.. har labbet med 1Dmk3 over lengre tid, og det var ikke slitsomt tungt. Det er alltid optikken som tar på, om du spør meg. 24-70 er et tungt zoomobjektiv.. Har vent meg til å skyte med 24-70 og 70-200/2.8, og kan egentlig gjerne også tenke meg batterigrep - startet ut tungt på digital speilrefleks, og synes ikke vekten gjør noe. Litt med hva man er vant til, antar jeg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gikk med 5 kg + sekk på meg hver gang jeg var på fotojobb i nord. D3 med 14-24 og 70-200 på D2X (til tider D300). Jeg kjente godt i håndleddet etter å ha holdt de to komboene oppe over lengre tid. Kiloglasset jeg har på huset nå er ikke bra for håndleddet heller. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mjo. Det er noe i det. 50-200 er et genialt objektiv, though. - Da er domenet simonaldra.com registrert med 3gb webhotell. Så får jeg knote ut en side de neste dagene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Grattis. Jeg satte nettopp på vekkerklokka til klokka 2. Stress å være student : / På tide å tenke på å skaffe seg jobb tenker jeg. Jeg har bare en time i dag.. Tror vi dropper den Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Åssen renser jeg sensoren? No spessielt "verktøy"? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hammer og meisel. Du kommer langt med en blåsebelg. Nyttig til alt det løse støvet... Takk for at du minnet meg på det, må rense selv. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Åssen renser jeg sensoren? No spessielt "verktøy"? Rocketblower anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Åssen renser jeg sensoren? No spessielt "verktøy"? Rocketblower anbefales på det sterkeste Mon tro om denne butikken er å anbefale? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bare kjøp en sånn øreskylleting. Er med en blåsebelg som funker fett. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tenkte jeg skulle laget meg en logo til å ha i bildene mine. Ikke mye lett altså. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Betal en random fyr from the internets noen hundre for å gjøre det istede.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå